Es buzday

Awal tahun jer dah ada celeb buzday party. antara kawan aku yg buzday awal ialah es. 2/1/2009 genaplah umur es yg ke???(rahsia, sbb semakin muda katernya) bertempat kat KTVimbi, aku g ngan apex. Dia hanya jemput kawan2 rapat jer..... so okeylah buzday dia. Simple dan gila2. Dapat gak lah merasa karaoke( mengikut plan yer apex??,hehhehehe)

Aku,apex, maskot buzday es(tema jembalang yer),dan es.

LCW ingin sekali lagik ucapkan Epy buzday kat ES. Semoga panjang umur + murah rezki. Harap 2009 sinar bahgia akan muncul.(hendaknya) dan kerjaya sebagai artis semakin bagus.AMIN

*kisah twiggy episode ke2 akan muncul selepas nie...

2 Comments:

At January 7, 2009 at 5:57 PM , Anonymous Anonymous said...

aku cam tau je sapa jembalang tue..
cian kat jembalang tue
sebab DIA ada laki(jin) yg x digemari wanita lain.[anti sosial]
musti buhsan hidup jembalang tue sbb kena menipu disebalik wajahnya.

p/s: jgn berkawan atau bercinta ngan jin. kelak anda juga akan jd jembalang. sayangilah hidup anda!

:penglipur lara:

 
At January 7, 2009 at 6:02 PM , Blogger wan khairy said...

amboiii ayat penglipur lara, sgt jujur dan tulus. nak buat cam mana kan, hidup dah dipilih, jembalang atau manusia dia yg tentukan. dia yg bercinta, so kita tak tau apa yg dia cari(wlpun bg aku, amat SEDEH cinta dia tue) tp kita kenalah hormat. harap dia bahgia...

penglipur lara nie siapa?
beranilah tonjol diri.. jgn jd halimunan sbb ianya lg ngeri dr jembalang. hahahahahhaha..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home