Gong xi fa CHOIIIIII....

Memang Choiiiii..... Aku dah dapat bonus, bonus kerja setelah gigih berkerja tahun lepas... Nak tahu berapa?????? sangat tidak munasabah jumlahnya. Menyakitkan hati,jiwa dan raga...
Rasa cam nak jadi pembunuh jer(bunuh bos aku) tp apa kan daya aku kan seorang yg baik, wlpun hidup cara barat( wahhh 'barat' dh boleh dijadikan tradmark) hahahahahah, merasalahh. Aku amat kesal ngan sikap bos besar aku nie.... rasa cam nak sepak laju2 selama 22jam je... Sakit hati sgt. Tapi aku tetap pasrah ngan ketentuannya( tetiba kak ramlah) mungkin dah ditentukan rezki aku utk tahun nie begitu. So aku terima ngan tangan terbuka.. Motip nak ketwat menolak... lagi rugiiiii..hahahahahhaha.... Setalah dapat bonus, bukan lah terima kasih yg kuar dr mulut aku.. tapi kuar perkataan... 'AWAT sikit sgt????? nak beli selipar pun tak lepas okey'..... wahhhh bos aku terkejut ala2 cam kena serangan jantung!!!!

Hurmmmmm tapi apakan daya, bukan aku bos nya... Aku hanyalah penolong bos.. Klu aku bos harus aku bagi bonus 10kali gaji( pemurah sgt tue).. aku redha dan terima semuanya setelah penat maki hamun, (tetap la kena maki dulu) So utk 2009, aku cam nak banyakkan MC jer... Tahun lepas jadik cemerlang pun tetap tak dihargaiiii...

Aku harap sangat bos aku baca blog aku nie... Biar dia menangis di pagi hari raya cina nie... Tak baik buat aku yg cute ni cam tue. Walau cam mana pun aku masih bernasib baik, sbb ada jugak kwn2 aku yg berkerja x dapat bonus langsung( lagik sedeh hidup dia) so aku syukur ngan pemberian yg esa.. Harap gaji aku naik.... Sbb dengar cerita gaji akan dinaikkan... Jgn naik Ala2 tak nak kasi sudahlah.... AMIN.


selamat tahun baru cina kpd semua yg menyambutnya...

Motip pic opah ada kat sini???? utk pengetahuan semua, aku kini merindui opah yg berada kat penang sana... Sama ada sihat, sakit atau kena telan dik tsunami aku tak mengetahuinya... So dayang a.k.a opah... kembalilah ke pangkal jalan. hahahahahahhaha. balik ler kl. Lama sudah hanq x balik kan? so balik cepat..... Byk ceritara cinta duka lara nak citer nie...


* cuti raya cina, aku plan nak g jln2 jauhhhhhhh....... lalalallala

4 Comments:

At January 23, 2009 at 5:07 PM , Anonymous Anonymous said...

sabaq na mamu....
simpati nana kat sini...

:krol:

 
At January 27, 2009 at 7:03 PM , Anonymous deuxelmyra said...

ala... ye ker... at least dapat kan.. i nie.. tak tau ar... dgr citer tahun nie bionus takder tapi ada increment gaji jer.... kalau tak setiap tahun dapat dua2... mmm angpow byk ker dpt???

 
At January 27, 2009 at 7:35 PM , Blogger wan khairy said...

angpow???
stanly x bg pun!!!
kedekut kan?

 
At February 7, 2009 at 12:13 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ada gak gambar aku...hehehehe aku pun rindu sangat ka t ko..dah lama tak bergosip dah rasa dah naik tepu dah..tapi janji tetap janji..nanti aku datang kasik hamster aku untuk ko jaga ek..tu tandanya walau pun aku jauh aku nak ko rasa aku sentiasa dekat dengan ko..untuk msg ko aku dah ada kawan lain ke tak?jawapannyer..umah dan opis..aku tahu tak siapa dapat ganti ko ngan achu kat hati aku..korang sama2 merasa dan melihat susah senag aku...sayang korang...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home