selamat datang 2009

Epy new year... selamat datang 2009. Malam itu aku kuar ngan apex,epa,acu ,amal dan maksu. Destinasinya?????? LQ je.(lagik nak tanya) Untuk tahun 2009, tidak banyak perubahan tentang diri aku, kecuali rambut aku kembali berwarna.(tapi tak seterang sebelom2 nie) ala suam2 kuku gitue.. tapi masa mendatang tak tahu la kannnnn.. aku klu dh warna rambut, mmg akan menokok tambah..lalalallala...

Epa jugak turut serta kami setelah sekian lama menghilang. Walau macam mana hadir orang ke2 atau ke3 dalam hidup epa, kenangan kami ber2 tak ada yg boleh lawan setakat nie..(gituew) walaupun tak serapat dulu2 kala, kami tetap mesra bila berjumpa. Utk new year nie dia memilih utk kuar bersama aku dan rakan2.

Seperti tak dapat dipisahkan, acu dan amal tetap akan bersama2 aku. aku rasa tanpa mereka mungkin malam itu akan jadi sedikit hambar. Dan ternyata kami ber4 memang serasi bersama. utk tahun 2009 harap persahabatan aku ngan acu dan amal dapat dikekalkan sempurna.

Malam tue, LQ sesak ngan manusia yg pelbagai... macam2 gaya dan aksi dapat dilihat. Aku hanya melihat satu jer dalam tue, KEGEMBIRAAN. Sangat epy bila kita sambut tahun baru ngan kawan2 yg dah bertahun2 kenalnya.. Dari situ akan terimbas kenangan dulu2.... Sangat terharu rasanya kerna kenangan baru bakal terukir lagik bersama2.

Tak lupa jugak Maksu. Tanpa dia malam tue pasti tak begitu nak gegar.(katernya)
Aku selesa g club ngan maksu, sbb kami g nak nari dan pose2 manja.. bukan menggatal. kan maksu?? sbb tue aku selesa g clubbing ngan maksu timah( tetiba nama penuh) malam tue maksu sgt bertenaga menari.(terpegun melihat)

First time aku dan apex sambut tahun baru bersama2. Permulaan agak kurang bagus dari kami ber2, tapi bila dah berada dlm club ianya kembali ceria. aku harap 2009 bakal menpersembahkan cerita yg indah2 dan sempurna hendaknya. ( tak larat nak' melaja jiwa' setiap tahun) Tapi dugaan dan cabaran pasti ada.(aku akan tempuhi ngan cekal,insyallah)Dan aku jugak harap dapat menyambut tahun baru ngan apex utk tahun berikutnya. AMIN.

Kesimpulan: Permulaan yg baik utk tahun 2009 dari segi perhubungan. Dari segi kewangan pula mengalami sedikit kegawatan( gara2 umah sewa). kesihatan alhamdulilah masih sihat setakat nie. Sambutan 2009 yg sgt meriah dari kami semua. Dan harap meriah itu akan diteruskan utk majlis2 yg berikutnya. Aku epy bersam korang semua.

* 2009 kini memulakan perjalanannya..............

3 Comments:

At January 1, 2009 at 10:24 PM , Anonymous deux said...

happy new year wan,...seronok tgk u happy . maafkan feena kerna tidak dapat bersama . walaupun begitu u n acu sentiasa dalam ingatan i sampai bile2. semua kenangan yang pernah dilalui bersama takkan dilupakan sama sekali. mohon maaf kiranya pernah terkasar bahasa, terguris rase. mungkin i bukan seorang kawan perempuan yang dapat memberikan memori yang paling indah ketika bersama u tapi semua yang terjadi menjadi memori paling indah bagi i ketika bersama... kenangan bersama u n acu tidak pernah i alami bersama rakan yang lain . percayalah u all the best friend i got...tak dapat ditandingi yang lain. tak mungkin berubah perasaan dan hati i pada uolls yang byk membantu sgt2 memahami i. susah senang sama2. thank you so much . i sentiasa doakan u sentiasa bahagia, ceria selalu bersama org tersayang. walaupun i tak dapat bersama diharap kenangan kita bersama walau sedikit pun akan u ingat. i redha dengan apa yang berlaku. berjanji lah yang persahabatan ini akan kekal sampai bila2. sayang u olsss... semoga tahun 2009 menerima keberkatan, kewangan yang melimpah, hati senang dan yang penting u sihat sejahtera. salam sayang dari i yang kejauhan . kamu tidak akan kulupakan sampai bila2. take care -deuxelmyra-.

 
At January 1, 2009 at 10:34 PM , Blogger wan khairy said...

tak mungkin sesuatu yg indah akan dilupakan... wlpun tak bersama selalu
tp bak ckp u, memori bersama akan sentiasa kekal dihati. kawan akan dtg silih berganti, tp setiap yg dtg pasti ada sejarah tersendiri...
cam i dan epa.... wlpun jrg2 sgt kuar berhibur sesama, tp bila suatu hari berjumpa, mesra itu tak pernah hilang. dan terasa cam selalu kuar jer. Kenangan kita, hanya kita yg tahu... setiap yg terukir tak kira baik atau buruk tetap akan sentiasa dalam ingatan.
sejujurnya persahabatan kita, isyallah akan sentiasa kekal hingga hujung nyawa. Kerna kwn yg baik dtg dari segelintir yg cerdik!! cheers...

 
At January 2, 2009 at 3:14 AM , Blogger MAKSU@AKIM said...

nak mencelah jap.(mana bole korang je berjela-jela tulis.mak nak jugak!!
happy new year jugak...
mmg konsep maksu pegi club bukan nak menggatal tapi nak menjalang je(tapi versi jalang sopan santun la)rasanya malam tu maksu tak menang tangan layan peminat2 maksu dariluar(sekali sekala propa tak salah kan)-bukan selalu..
macammaksu cakap ngan wan sebelum ni..maksu pun selesa dengan wan kat club,cuma klu ada benda2 yang mengannoyingkan tu dr maksu tu anggap la itu bukanmaksu..itu adalah jelmaaan parasit maksu...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home