suara PALESTINE

Hebatnya perdebatan dalam blog aku yg chumel nie.....Dari semua tak tahu, kini hampir semua tahu AL-kisahnyer... So aku Malas untuk ambik pot...... Sebab tiada faedah bersama. Apa2 pun makasih kepada semua yg comment dan bagik pendapat. Rasanya cukuplah perdebatan ini berakhir disini.. Tiada apa utk dibanggakan, korang menyalak cam mana sekali pun, akhirnya benda itu akan pergi setempek terjatuh kedeBUKK ke muka sendiri... So udah2lah... Kpd frendz jugak kita sama2lah meneruskan kehidupan kita tanpa perlu memikirkan benda2 ini lagik ok? Aku sekarang memiliki ketabahan yg sgt luar biasa. (tp klu masih over meneruskan hujah, mmg luar biasa itu akan jadik sgt berbisa) aku doa harap2 x ada lg lah perdebatan nie.

Aku pulak???? Terus cemerlang meneruskan hidup ngan pelbagai aktiviti berfaedah yg tidak satu pun mengganggu orang lain. Nak tahu aktiviti2 aku masa cuti?????

Aku sebenarnya teringin utk join projet DONATION FOR PALESTINE AT ISTANA BUDAYA (dikendalikan oleh Rnp).. So aku pun g teman phez ke studio untuk rakaman suara. Mereka kena baca sajak..... Mendayu2 ada... jeritan ada.. yg paling besh tangisan( tahniah utk umi) sedeh sangat!!! Dan tetiba suara ku juga diperlukan utk dimasukkan dlm persembahan itu nanti. Wahhh terasa teruja sangat sebenarnya( walaupun malu2) Kami kena baca sajak ramai2.. 2 lelaki, dan 2 perempuan... So apa lagik.... kami pun gigahlah baca.... Pengalaman yg sgt besh masuk studio... Dapat gak merasa masuk studio sebelom jadik artis( tetap, janji mampu okey) haha..


gigih mereka mendengar penerangan sebelom memulakan rakaman.

acara itu akan berlangsung kat laman lantai istana budaya pada 2/2/2009. start kul 8mlm. Datanglah beramai2 utk melihat lakonan, dari penari2 rnp... dan model2 dari NAZ... Mereka terlibat dalam lakonan. Nak dengar suara aku yg merdu walaupun ramai2???? Datanglah kesana. Heheheheheh....Sepatutnya jugak aku terlibat dlm pementasan itu, akan tetapi disebabkan tugasan kerja aku kat office sangatlah memeningkan kepala, aku terpaksa menolak!! Tak der rezki aku.. hukhukhukhuk... (cam nak jerit jer kat bosssss @#$&*!)

Apa2 pun korang semua digalakkan pergi... Disamping kita melihat persembahan anda jugak boleh menderma kepada tabung palestine. Harap negara malaysia akan sentiasa aman dan damai dari segala pencerobohan. Sama2lah kita berdoa agar negara kita yg tercinta ini akan cemerlang dan terus terbilang.

*Makasih kat semua frend yg sentiasa berada disamping aku....

7 Comments:

At January 27, 2009 at 11:54 PM , Anonymous Anonymous said...

mmg hottt cik wan oiii...
tp kepujian utk cik wan yg diam jer.
kwn2 yg berkompang kan...
bagus betul.....
harap pemerhati tue x kaco cik wan lagik...sama2 lah kita doa k.
harap dia tumpu pada kehidupan dia jer. yg penting kwn cik wan si sakinah tue sgt confident bila bercakap. 'i like'... suka tgk cik wan yg punya kwn2 yg sgt baik. klu sowang ada masalah yg lain jugak akan terasa. sgt cool.

-krol-

 
At January 27, 2009 at 11:56 PM , Anonymous Anonymous said...

sambung skit lagik... cam syok jer klu krol boleh g kl, tgk pementasan itu... wlpun cik wan x join..suara cik wan ada... wlpun katernya ramai2 kan??hahahahahaha....

-krol-

 
At January 28, 2009 at 12:41 AM , Anonymous Anonymous said...

mm best nyer... pementasan nyer biler? tioket nya berapa? ke bole dapat frewe... hehehehhe... biase ar manusia nie kalu dapat dfree on sajor..... apa2 pun im happy for you.... daripada buatkan cover album artis... sekarang da sumbangkan suara ( bukan suara yang sumbang yer...)utk istana budaya ...mmmm sgt kelas.... peningkatan yang menakjubkan.... tgh tunggu wan jadi artis jer... tak sabar nywer..... naik tunggu bulan 2.... hehehehhehhe... semioga SUKSES selalu .... chaiyokkk....chaiyokkkkk

 
At January 28, 2009 at 12:49 AM , Blogger wan khairy said...

bukan dlm istana budaya...
tp kat luar istana budaya...
free sajer....
boleh bawak satu kampung..
dtg jgn tak dtg.....
sambil tgk persembahan, boleh menderma.


krol-makasih yer....hahahahah suara ramai2 pun jadiklh dari tak ada langgung kan.. atlist merasa.

 
At January 28, 2009 at 5:49 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

farid kamil pun ada nanti,..katenyerklah..
kalu aku nyanyi lagu...hahaha...tetiber

 
At January 28, 2009 at 5:32 PM , Blogger wan khairy said...

ko nak menyanyi???
ok je......
sambil berlalu pergi..
hahahaha..

 
At January 28, 2009 at 8:20 PM , Anonymous Anonymous said...

uppsss akak tergeyget lidah uollsss... owhh ada org sebut nama akak ekk...AWAS dia...nanti akak JILAT...uppsss....

akak confident dek.. kiter kene confident..kalau xconfident jd org..baik jd BINATANG..giteeww..

itulah gunanya kawan...yang penting akak ada dlm pementasan itteewww... yg pakai tudung bawal tu akak ler..jgn lupe tegur akak k.. dun wory akak akn sain autogrpah utk peminat2 setia akak...

dgn balingan ciuman ittewww...berbunyila...muahhhh!!!!

lots of love..

SAKINAH BEGUM DINCH BINTI MAT TOP

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home