Tag oleh : Aidy dan Hid

Title:16 random things about you
Terms:Please refer below~
1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.
***********************************************

Tag nie datang dari aidy.. sangat lahanat... banyak sgt!!!!!! tp aku yg x seberapa nak sihat nie buat jerlah..Demi kengkawan(katernya). wlpun tag begini pernah aku buat dulu.

1-Pembersih
Semua orang tahu itu. Aku amat mementingkan kebersihan. klu kat umah hari2 aku menyapu, wlpun habuk tak der.Hari2 aku mengelap, hari2 aku buat keja umah. klu umah dah bersih aku buatlah apa yg patut. ubah suai kediaman.

2-Ubat
aku mmg tak suka makan ubat. Yang kenal aku amat masak ngan perangai tak nak makan ubat aku nie. So kadang2 dua minggu aku demam. Gara2 tak nak makan ubat. atau buat2 makan ubat.hahahahah

3-clubbing
Aku amat suak beriadah. tak kisahlah apa org nak cakap, tapi aku suka buat benda yg aku suka buat.(org yg dok mengata, silakan mengata sepuasnya) janji aku tak kaco duit mereka. suka sgt cha..cha bersama teman.

4-shopping
klu ada duit lebih dlm dompet, harus aku akan kepanasan duduk kat umah. shopping time... Suka habiskan duit membeli benda2 yg mahal(matilah) baru duit cepat habis. hahahahha..

5-membela ikan
Jika dulu aquarium umah aku kecik, sekarang sebesar2 manusia. aku suka tgk ikan2 chumel berenang2 tanpa halangan. syok jd ikan.. terasa cam diva duduk dilautan. kat umah aku macam2 ikan ado...(anak ikan jer x ada)hahahahaha..

6-SMS / CALL
Aku tak suka sms atau call org. makasih. klu org sms aku atau call aku aku akan layan jer.. Tp klu dr aku, mmg jarang2 sekalilahhhh.... entah, mmg aku x suka buat benda itu.

7-Fesyen
Aku suka berfesyen. kadang2 org panggil aku perunding imej(walaupun) yup, fesyen tue penting utk supermodel seperti aku. so terimalah hakikat.lalalalalalalal.

8-karaoke
tak bercita2 jadi artis pun( sbb dah terasa artis sgt sekarang) tapi aku suka g karaoke. sejujurnya suara aku lebih sedap dr bintang2 realiti yg ado. So aku suka g melalak kat karaoke bersama teman2.

9-wayang
Aku jugak suka tengok wayang. tapi utk citer2 yg terpilih saja. X suka tgk citer2 romantik. Klu citer2 hantu akulah antara yg awal akan g tengok. hahahahahahah....

10-mood
Aku punya banyak mood. bila aku marah, aku akan marah sehabis2nya... tp aku juga cepat reda dari marah. Tak suka nangis(suka nangis sorang2 jer) suka senyum skg(dulu payah giler nak senyum)

11-perfume
Aku sgt meminati pada bau-bauan yg menyenangkan. Aku suka pada org yg wangi ngan perfume Dunhill dan boss. Aku juga amat meminati polo double black dan davidoff advance (perfume aku skg)

12-Bowling
Suka riadah nie selain clubbing dan karaoke. Bila terluang masa aku akan g main bowl ngan kawan2. Tak lah mahir sgt, tp bila main aku selalu jadi juara.hahahahahahha

13-tido
Benda paling syok dalam hidup aku. selagi mampu, tito itu satu anugerah.... hahahahha.. dan paling penting aku suka tido awal. cam org muda zaman sekarang suka melepak malam2 kan? tapi aku suka tido dr melepak KECUALI g karaoke atau club.hahahaha

14-LRT
Paling benci bila lrt buat perangai cam sial. terasa cam nak jerit jer... BABIIIIIIIIIIIIIIIIIII.. tetambah time nak balik, bila lrt rosak, maka manusia yg berkumpul, boleh koma 10 hari kerna pelbagai bau2an yg busuk lagik meloyakan....

15-makan
Aku suka makan nasi. dalam satu hari nasi musti ada. Suka makan nasi goreng daging atau goreng kampung.(sedap)

16-kawan
Aku suka berkawan. kawan2 yg ada skg sangat membahgiakan aku. Tak suka kawan yg memeningkan kepala.

Aku tak nak TAG sesiapa dah.. takut kena maki.(aku buat nie pun dah penuh makian dlm diri) hahahahahahahah....

-------------------------------------------------------------------------------------------------
TAG ini pulak datang dari hid, sib baik chumel tag nya so aku jawab jer...

Four jobs I had in my life:

1. kfc
2. keja soal siasat org( ala2 csi)
3. kredit officer(kerja sekarang)
4. ada 3 jer, tak sampai 4 lagik.


Four movies/TV series I would watch over and over:
1. ugly betty
2. ANTM
3. titanic
4. semua citer p.ramlee


Four places I’ve been for the past one week:
1. EPL suatu kewajipan makan kat sana bersama teman2 setiawangsa
2. medan selera setiawangsa
3. pelita klcc
4. wisma central( haruslah kan??) hahahahah


Four of my favorite food:
1. McDonalds
2. sup ekor
3. Tomyam ayam pedas
4. nasi goreng kampung/daging


Four places I would rather be right now:
1. balik umah tito( skg kat opis)
2. nak tito atas katil yg empuk
3. umah yg cam istana, ada katil yg besar.
4. nak tito jer aku pikir, sbb tak sihat skg.. so terbayang katil jer. maap yer itu jer tgh aku terbayang2 sekarang.katillllllll


So the other 4 person I want to tagged are...
1. kakak aku
2. tok aku
3. ayah aku
4. mama aku
*(erti kata lain, tak nak tag sesiapa, klu mereka diatas ada blog boleh lah buat)hahahahahahha...

1 Comments:

At January 13, 2009 at 7:41 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

aku sakit teruk smpai x lalu nk buat.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home