TGI friday

Agak lambat aku post tentang lepak2 makan kat TGI friday Pavillion, maklumlah bz. Ari tue Firz ajak aku g pavillion, nak jalan2 shopping katernya. Tapi aku cam menolak( ala2 ketwat la), tapi setelah dipujuk bebagai, maka aku setuju setelah dia kata nak belanja makan( YES!) Tak tahu plak dia nak belanja makan kat TGI friday, sesampai jer dia ajak makan situ. aku apa lagik, perlu ker ketwat utk menolak??? terima sajorrr!!! lalalalallala...

kesedapannya hingga tak larat nak abis kan... kenyang sgt!!


Pas abis makan, baru kami jalan2 utk habis duit yg ado. Sana sini masuk, tapi akhirnya akur kat ZARA ... Banyak sungguh sale..hingga naik juling melihat. Setelah selesai berurusan kat ZARA, kami berangkat pulang... Makasih yer firz kerna belanja makan. Nanti belanja lagik, baru rezki sentiasa murah. AMIN.

*BONUS tahun nie brapa la?? NERVES........

5 Comments:

At January 21, 2009 at 3:04 AM , Anonymous Anonymous said...

i doakan bonus dapat byk... hehheheheheh... bile nak belanja i? heheheheh

 
At January 21, 2009 at 3:27 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

cube try Tony Romas..best

 
At January 21, 2009 at 5:42 PM , Blogger wan khairy said...

doa u tak dimakbulkan sbb sangat sedeh dan sikit.....
hurmmmmmmm hangin sangat ngan bos!!!!

s.a.b.a.r je lah.....

 
At January 21, 2009 at 10:44 PM , Anonymous Anonymous said...

ooo bonus skit..
baru nak ajak mkn kat HOTEL plak
hukhuk

 
At January 21, 2009 at 11:17 PM , Blogger wan khairy said...

hotel???????//
aiyoooo..
jgn kata kat hotel, kat mamak pun x lepas tau!!!
hukhuk....
bos kejam sgt....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home