Akak/adik Buzday 2009

Bulan 2 dah tiba... Bulan 2 merupakan bulan Dimana aku kena simpan duit.... simpan duit utk apa???? utk persiapan buzday akak/adik aku.... Walaupun buzday mereka.. aku pasti nak sama cam mereka... (baju,suar serba baru) kannn!!! hahahahaha... Dan yang paling mustahak adalah Hadiahhhh.......(ala2 cam citer almad albab, bila bapak mertua dtg buzday, menantu dah tak tentu arah nk bagi adiah apa) cam tue gak lah buzday akak nie... jika tahun lepas tema Purple dikenakan, tahun nie merah di jadikan pilihannn.....( merah adalah warna kegemaran kaum wanita) byk giler party kwn2 aku buat tema nie... So harap tahun nie, Merah tidak perlu diwujudkan lagik.THX.

Bertempat kat 'The Ship Kuala Lumpur' majlis buzday akak/adik berjalan lancar. Tiada kejadian nyeri berlaku didalam sana, semuanya terkawal dan matang2 berlaka. Yang dijemput jugak merupakan yg rapat2 saja ngan akak. So majlis nie menjadik terlalu Eksklusif. Semua yg hadir dtg mengikut tema yer..... Bagus betoiii kwn2 akak aku nie... Tak biadap kata org..

Buzday2 girls( girls ker?) yg cun pada malam itu...

Aku bersama fenna.. Vouge kan makeup dia/?? makeup itu ditaja.

Fesyen bertudung dato siti juga diguna pakai... mampo??

Antara kawan aku yg hadir masa buzday akak... Merah berdarah semuanya... Apa yg penting semuanya epy menengok 'Live band' dan show wanita2 tak tulen menari...

Kek malam tue sedap.. tapi pic kek tak sempat nak snap.. tiba2 dah dipotong 20... Sangat kejam, kerna tulisan kat atas kek tue sudah comot... hahahahha tak sempat nak skodeng buzday yg ke berapa tahun!!!! kahkahkahkah... apa yg pasti adik aku dah dapat lesen utk berdikari.. Harap tika dpt jadik insan yg berguna utk negara. ( dan cepatlah kahwen klu mampo) tak sbr nak kumpul anak buah ramai2.... Setakat nie ada sowang jer. hihihi..

Kamilah pencetus suasana,kamilah antara yg CUTE kat situ( pengsan) hahaha.....

Nie adiah utk akak aku.... Tetap nak feeling muda remaja..


Adik aku pulak lebih selesa beg makcik2 g opis...

Akhirnya selesai jugak buzday akak yer... Sesungguhnya kamilah antara yg wisau bila buzday akak tiba... al-maklumlah nak beli baju ikut tema... beli hadiah..... bersiap bagai nak gila.... hahahahaa.. dan bila ianya selesai ngan jayanya kami terasa sgtlah lega.(boleh??) So aku nak ucapkan sekali lagik 'Epy buzday Kepada akak aku dan adik aku. Harap mereka dimurahkan rezki + bahgia selalu....' Dan paling penting AKU TAK SABAR NAK TGGU BULAN 10 PULAK. aku nak bagik mereka rasa cam mana rasanya peluh itu membasahi baju time cari hadiah aku kelak. kahkahkahkahkah...

* buzday pertama membuka tirainya.... NEXT siapa????

9 Comments:

At February 15, 2009 at 7:19 PM , Anonymous Anonymous said...

fuyoooo...
ko klu g majlis x snap pic x boleh erk???? dh lah snap siap edit cantik lagik. ko blogger yg kreatif dan penuh inovasi lg dedikasi. pujik melambong dr aku! ko jgn kembang terlebih. Apa2 pun muka akak ko mmg cam ko.

-krol-

 
At February 15, 2009 at 7:23 PM , Anonymous Anonymous said...

ehhh ni satu lagik aku suka pic2 ko edit. teruskan yer. blog ko bukan ada cerita je, tp ada pic2 yg boleh dicurik ilhamnye. kwn2 ko untung ada kwn cam ko. curik jer pic ko edit. hahah. epy birtday la ye utk akak dan adik ko.

-krol-

 
At February 15, 2009 at 7:39 PM , Anonymous Anonymous said...

nice blog.
nice pic.
i suka story u..
teruskan ngan cerita2 yg syok k.
and seronok dpt jd saudara u..
boleh dpt adiah yg cam tue gak.
hiks.

 
At February 15, 2009 at 9:44 PM , Blogger Cik Remyza said...

ewah..ewah....!!!

Tahun nie adalah Tahun Blog besday laaa... hiksss..!!! Love ur concept.!

cantik beg tuh Paris Hilton..!

 
At February 15, 2009 at 10:36 PM , Blogger wan khairy said...

krol- makasih yer..... kembang kuncup jer niehhh. haruslh sam mukanya dh kater adik beradik.

tengku anis- tq yer... edit biasa2 jer..edit apa yg mampu. baru menarik kan..

cik remyza- ewah..ewah....ewah.... katernya..... cantik kan??

 
At February 16, 2009 at 1:48 AM , Blogger LittleHid said...

hid pon nk bag paris hilton satu masa bday ek wan? hahahhaha

 
At February 16, 2009 at 5:11 PM , Blogger wan khairy said...

owhhh hid pun nak???
okeyyy jer....

lagikk siapa yg nak???

klu cam permintaan ramai...

cik wan bagik hotel hilton jer terus..

senang semua org boleh berkampung kat situ..

kahkahkahkah...

 
At February 22, 2009 at 5:23 PM , Blogger Mr Elmo said...

story line yg besh..
beg iteww x tahan...
kan remy..nak gakkk!!
hahah!!!
*first be a women*
mmm...br leh pakai kannn!!
hahaha...
ko mmg gigih..kegigihan ko tu aku nmpk dr aku knal ko..
tabik kat ko..
xoxo!!
*pengorbanan yg berbaloi!

 
At February 22, 2009 at 5:31 PM , Blogger wan khairy said...

kegigihan tanda kejayaan....
hahahhaa..
semua org suka beg paris hilton... itu tandanya korang semua masih muda remaja...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home