jalan-jalan + makan- makan

Ahad: Aku dan apex kuar g tengok wayang.. citer 'UNDERWOLD 3' . sangatlah besh citer nya... Dari mula start sampai habis memang tak membuhsankan.. Sentiasa beraksi. Aku kasik 4.7 Bintang tuk citer nie. Aku jugak menunaikan janji tuk belanja apex makan selepas dia baik sakit. dia memilih utk makan kat 'DOME KLCC'. Kat situ sebenarnya banyak kenangan kami. kan apex?


makanan aku: lazat kan spaggeti versi yg aku mintak....

makanan apex: nie pulak spaggeti versi apex......



Isnin: Cuti hari wilayah digunakan sebaik mungkin. Aku plan kuar bersama rakan2. Dah lama tak kuar bersama2. Ada acu,amal,fena dan apex. Kami plan nak shopping kat PV. Fuyooooo klu bab shopping memang akulah yg paling teruja.(teruja utk abiskan duit) aku dan rakan2 sibuk dok cari hadiah utk akak aku. Buzday dia minggu depan. Setelah penat berjalan dr PV ke sg.wang patah balik ke PV kami berhenti makan2 kat KFC. Walaupun bonus aku tahun nie sikit, tp masih mampu tuk belanja kawan2 mamam KFC.( doa2 lah tahun depan bonus banyak) rezki aku harus dikongsi bersama teman2.

KFC di PV sangat selesa..... Aman dan tenteram.


Selepas selesai semua, kami pun berangkat pulang sebab sebelah malam aku ada undangan ke 'istana budaya'.. tgk phezz dan rakan2 lain buat skeksa semperna utk tabung palestine. Apa2 pun utk shopping kali nie mampu membuatkan aku duduk senyap sampai gaji akan datang. hahahah.... ( cam byk jer beli, padahal 2 barang je beli). thx kpd frendz yg bersama2 aku pada hari tue. syokkk bersama korang! muahxxxxxxxx...

*laporan di istana budaya muncul selepas nie.......

3 Comments:

At February 3, 2009 at 7:49 PM , Anonymous Anonymous said...

lazatnya kfc

lazatnya speggethi

haruslh shopping brg mahal tue.

sbb tue terduduk smpai gaji akan dtg kan? hahahahaha

-krol-

 
At February 3, 2009 at 9:26 PM , Blogger Mr Elmo said...

mmmm..
jalan2 x ajak aku kan..
hee :p
besar ayam kat blkg tu..
tmpt mmg nyaman..sbb x de org kannn!! ;pp

 
At February 4, 2009 at 6:18 PM , Blogger wan khairy said...

hahahahaha..
ahah x ada org jack oiii... haruslah aman sentosa.

krol, cam ahli nujum plak.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home