The Pink Panther 2

Ahad: Aku plan ngan apex nak g tgk wayang citer 'Upin&ipin' . so pas abis melodi aku pun kuar lah umah g klcc. Sampai2 klcc terus la g beli tiket. Sekali upin&ipin habis yer.... Sampai ke malam citer nie penuh. knp citer yg laku cam nie waktu siarannyer sikit??? ( punah harapan aku nak tgk cartoon buatan malaysia nie... Salah siapa???( sendiri mau ingat) so nak tak nak, aku tgk citer lain... tak kan nak balik kan? merugikan tenaga. Aku tgk citer the pink panther 2. Hahahahahahahahah...... hahahahahahha.. hahahahahahhaha... hahahahahahahaha... hahahahahaha... hahahaha.. hahahahaha.. begitulah gambaran tuk citer nie.. Aku tak perlu citer pjg lebar kat korang, musti korang dah tahu gambaran yg cuba akau terangkan.. Aku bagik 4.1Bintang tuk citer nie.( tak rugi tgk lawak sengal steve martin) pas abis wayang kami berangkat pulang..

Pas sampai umah, dok 5minit aku dah ajak apex kuar g jusco setiawangsa... jalan2(buhsan dok umah) jalan2 sana mmg akan mengeluarkan duit.... klu tak beli barang harus g makan... Sana banyak kedai makan yg lazat2. hahahahhaha.. kami dah tertarik ngan kenny roger punya ayam. So kami makan situ ler.... Lazatttt sangat... pas dah kenyang kami pun pulang.



Owhhh aku jugak nak ucapkan Epy buzday kat yana.... Moga pjg umur + murah rezki. Tahun nie dia x sambut, harap dia epy2 jer k.... ada rezki tahun depan buatlah k. (jenuhh menunggu) haha.. Aku jugak harap dia cepat kahwen..... boleh menyusukan anak...(tetiba) hahahaha...

*bilalah dapat tgk 'upin&ipin' hukhukhuk... atau tggu kuar kat TV je?

3 Comments:

At February 22, 2009 at 9:49 PM , Anonymous Anonymous said...

kahkahkahkahkah..
kahkahkahkah....
kahkahkahkahkahkah

kahkahkahkahkah..

gelak aku lagik besaq dr hanq.

-krol-

 
At February 23, 2009 at 9:10 PM , Blogger wan khairy said...

baiklah...
hahahah..

 
At February 23, 2009 at 11:07 PM , Anonymous Anonymous said...

ehh tu kitarg just hangout karaoke jerk wan..aku x wat pon thn nih...duit tak der le.....sengkek.harus kalau aku wat aku ajk ko....anyway tq ko wat dedikasi wish besday tok aku......

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home