tag oleh romeo

The rule:Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.


The Age Of The Coming Birthday
korang teka lah yer, yg penting masih muda remaja.


The Place i would like to visit
Aku sgt suka g pulau.kat pulau aku boleh beraksi manja.haha


The Favourite Place

Haha,warna warni kan? baru meriahhhh. cha..chaaa..


The Favourite Food

Laksa penang adalah makanan kesukaan saya...


Nickname I Had
Terlalu lama nama nie wujud..dan ianya akan terus kekal.


The Favourite Things
suka dgr lagu, suka hafal step,suka memodelkan diri.THX.



My Hobby
hobi aku sama ngan romeo.. selagik terdaya.. shopping!!


My Bad Habit

Ada ker? entahlahhh.. aku cepat naik hangin kot....


My Wishlist

Aku harap hidup ku akan diwarnai ngan lagu2 cinta yg bahgia.


*Sangat penat buat TAG ni... so aku x nak tag sesiapa.. tetambah jika tgh bz.. sgt terasa kejam jadiknya.hahahah.. tp demi kengkawan, cabaran disahut.

5 Comments:

At February 6, 2009 at 5:59 PM , Anonymous Anonymous said...

wishlist ko sgt la sweetttttttttt
cinta itu bisa membahgiakan..
cinta itu mengasyikkan..
cinta oh cinta

-krol-

 
At February 6, 2009 at 6:40 PM , Anonymous Anonymous said...

weiii ko rambut pendek pun segak lor.. pic tahun bila tue?? smart!
mmg muda remaja sangat

-krol-

 
At February 8, 2009 at 5:17 AM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

yg penting gambar eva ada..terima kasih naima mora!!

 
At February 9, 2009 at 5:22 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

aku pun buat gaks..elva tagged

 
At February 9, 2009 at 5:22 PM , Blogger wan khairy said...

haruslh ada...
ciri2 yg dikehendaki berada dlm pic tue..so ala2 promosi eva sekalilah.
tak salah, sbb kita tetap kwn wlpun top model. hahahahahah..

rambut pendek zaman kegemilangan naima.... skg zaman natasha so panjang la yer...thx.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home