ANTM12

Episode 1: pengenalan dan pemilihan 13 top model. Semuanya dah aku terangkan dlm rencana yg lepas, sila semak sendiri. THX.

Episode 2: Kembali ke zaman kanak2 main di taman( tak ke panjang tajuk aku bagik)

Apabila ANTM kembali, aku pasti akan Bz. Sesungguhnya aku memang bz sekarang (walaupun). 13 peserta telah dipilih, untuk episode ke2 nie akan ada seorang yg tersingkir. Baru episode ke2 sudah ada drama jahat dalam ANTM. Sesungguhnya Aku suka ngan model pilihan phezz ,si Sandra. Dia mmg sangat chantik, dari kulit yg hitam legam hingga ke badan yg superb. akan tetapi perangainya sangatlah buruk. seburuk bontot kuali kedai mamak. So chantik la ko mcm mana pun, aku akan membenci sampai abis ANTM.(boleh??? terus menghukum) hahahah.. peduli apa, sah2 jahat... mmg aku tak berkenan.( so harap dia insaf sebelom aku rejam) Aku nak pendekkan citer ke first photoshoot. Aku semakin suka ngan london dan fo. Entahlah, tak dapat nak tipu lagik, perasaan itu semakin membuak2 jadinya. Walaupun aku akan pilih selepas makeover, aku sudah suka meraka. Tapi x per, mereka aku masukkan dlm list pilihan nanti. Jom saksikan pic2 terbaik hingga yg terburuk dan paling azab siapa yg first tersingkir. Jom layan:

Terbaik:

Allison: Model si mata besar nie telah membuktikan mata dia adalah aset paling berharga. hahah... sesungguhnya photo dia kali nie antara yg paling baik. So tahniah.

Fo: Bila dah buat gaya lompatan harus akan menghasilkan pic yg menarik. Tak sia2 aku melompat hari tue(tetiba) Aku harap fo terus gigih lagik. jgn 'foyooo' sudah ler.

London: Aku paling suka pic nie. superb di mata aku. Mcm si london nie mmg seorang model yg berpengalaman. Boleh masuk majalah Vouge Venezuela( tetap!!) Aku jugak harap london terus berusaha lagik... Jgn jadik Almon london cukup, takut lemau almond nyer.

Celia: Antara yg terbaik jugak. cute jer pose dia nie.... yg penting pompuan2 kat belakang tue ala2 dengki kianat sgt mimik mukanya. ahhahaha... celia memiliki suara yg tomeiii..

Nijah: Aku pun boleh pose cam nijah. tiada yg menarik sgt. So2 jer bagik aku. Thx.

Aminat: Sesungguhnya aku tak berkenat shoot dia dari bawak. Sbb apa tau? sbb dia memiliki lubang hidung yg lebar. So sgt scary yer. hahahahha.. Apa2 tergolong dlm yg terbaik lagik.

Kortnie: ceria jer aku nampak.. So2 jugak. malAs nak comment tetang model so2 nie. hahaha.

Terburuk:


Natalie: Aku hairan apa yg susah sgt si natalie nie nak pose. Rasa cm nak tumbuk je muka dia supaya dia sedar yg dia tue chantik.

Teyona: lompatan bagus, tapi muka tue azab sikit... so tergolong dlm pic2 trburuk bagik aku.

Jessica: Sorang lagik, cam nak tampar laju2 jer... Tolong sedar sebelom tersingkir. THX. jika mcm nie mmg minggu depat ko la tersingkir.

Tahlia: Pose cam tue dah selalu sgt ada. so tiada yg menarik langsung....

Bottom two:

Sandra: harap nie jadik pengajaran kat dia. hahahahahha. Tiba2 aku cam suka pulak. so tolong insaf sebelom direjam. Chantik x menjamin, jika perangai buruk.

Isabella: Nama dah sedap, tapi dah tersingkir... kesian isabella. ko punya pose terlalu plastik, so tersingkirlah yer.. mmg dia nie x selesa masa photoshoot lagik. Dah menampakkan bakal tersingkir awal. ternyata betul yer. hahahahahahha...

* 12 peserta meneruskan perjalanan, mereka memerlukan MAKEOVER...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home