ANTM12

Episode 3: Make over + Lighting

Terasa baru sangat aku update tentang ANTM12, hari nie kena update lagik. hahahhaha. Cepat betul, atau aku je yg lambat sebenarnya.hahahhaha. apa2 pun saat ditunggu2 telah tiba. Bila dah make over, kat situ aku akan pilih calon yg aku suka dan layak utk disukai. Hari tue aku senaraikan fo dan london sebagai pilihan awal. Tapi aku rasa pilihan pertama aku akan jatuh kat orang lain. Moh saksikan pilihan pertama aku. Jika cycle 11 dulu pilihan pertama aku hanya mampo duduk top 5 jer, kali nie sama2 kita lihat sampai mana dia mampu pergi. Apa2 pun pilihan aku selalunya akan berjaya sampai final( tp x mampo menang, sbb terlalu hebat) haha.. contoh seperti( nik,Chantal,nata dan Anya) yg menang pun sowang je iaitu naima. Tapi tekaan aku tetap menjadi,wlpun tak menang mereka menjadi model yg berjaya akhirnya. Jom saksikan 3 pilihan aku.


TERBAIK:

Teyona: Malatop! dia pandai bermain ngan cahaya yer.. tp kan, aku x berapa nak suka ngan make overnyer... cam buruk je!!!! sib baik di selamatkan ngan muka dia yg panjang itu.

Celia: OMG, dia mmg model. thx. Dan aku memilih dia sebagai pilihan pertama aku. ketinggian, muka,style sungguh superb. Aku harap dia boleh pi jauh.

London: Selepas make over aku jadik lebih suka ngan london. So dia aku ambik sebagai pilihan ke2. Aku tak berkenan cara dia membawa diri dia... nampak cam tak model. Tapi bila pose dia akan jadik supermodel. so harap dia tingkatkan personaliti dan cara dia berpakaian.

Allison: si mata kucing tetap hebat yer!! tapi Aku Tak nak pilih dia. hahahahhaha.. Knp? aku ada alasan tersendiri. Nanti aku bagik tau bila dia tersingkir. Confident dia x menang nieh. hahaha, merasalahhh... apa2 pun pilihan phez nie hebat. Tyra suka dia u allsz. so apa maknanya? jgn jadi cam jenah dan analeigh sudeh. Aku suka melihat dia pergi jauhhhhhhhhhh....

So-so:

Nijah: nijah owhhh nijah.... dia perlu gigih lagik utk bersinar yer. Aku tak nampak cahayanya di ANTM12.

Natalie: Entah belom cukup utk meminati. tunggu episode seterusnya, maybe belom ketemu jalan top modelnya. Jln lambat sgt ketemu, takut tersingkir jer...So-so jugak.

Sandra: aku nak pilih dia, tapi jiwa aku tak menyukai dia. sesungguhnya dia mmg top model. Selepas make over, dia menjadi superb. Tapi dia x pandai pose. tapi dok cakap depan kamera dia nie supermodel, dia lebih cantik dr yg lain.... dia bla..bla..bla... akan tetapi haus! harap dia sedar yg cantik luaran belom cukup yer. thx. Dia dah cuba utk jadik sopan, tak gaduh2 lagik. harap dia terus jadik baik dan fokus.

Kortnie: yo-yo... bukan so-so lagik. hahahahhahaa. Emak aku pun boleh pose cam dia pose skg. entahlah, aku lebih tertumpu kan celia. hahahhahaha...

Tahlia: malatop gak selepas make over. atlist dia nampak chantik dr sebelomnya. cuma dia kena keja kuat jerlah yer.... dia ada kekurangan parut sana sini, so dia mmg kena keja kuat!!!!

Aminat: sungguh tak minat!! hahahahaha .. Selamat giler pose dia. Aku suka tengok dia sebenarnya... Dia nie okey, tp kena kuar dari kepompong lah. Anti sandra nie. so kita lihat antara dia dan sandra, siapa yg tersingkir dulu. kaki dia sangat lah chantikkkkkk! panjang, cam kaki aku.hahahahhaha.

TERBURUK:

Fo: Biadap sangat tyra bagi dia duduk bottom 2. tapi bagus jugak untuk diri fo yg vouge nie. Dia duduk bottom 2 pun sbb keyakinan dia hilang. Sebab rambut pendek. dia x mampu utk menghayati bila berambut pendek. mungkin perlu masa. Rasmi dia pilihan ke3 aku. hahaha.

Jessica: Aku baru sebut utk rencana yg lepas, minggu nie terus tersingkir yer( masin mulut aku). Sayang sgt! dia nie dah chantik.... tapi tak reti nak tonjol diri. aiyooooo terus tersingkir ye. cuba belajar pose di rumah plak la pas nie.

So korang dah tau pilihan aku, celia...london... dan fo menjadik taruhan. Sapa nak kongsi ngan pilihan aku jugak boleh...hehhehehe. Perasan tak aku tak pilih model kulit hitam, walaupun tahu kemungkinan besar model kulit hitam bakal menang. Kenapa aku tak pilih??? Sebab aku tak nampak lagik yg betol2 boleh tendang Eva la diva Atau dani. So mereka kena lah keja kuat.. sbb dlm cycle 12, model kulit hitam sgt super tinggi dan supermodel. Mereka hanya perlu pandai ambik peluang jer. Aminat,teyona dan sandra boleh menggugat. Si Nijah aku rasa payah sikit kot. (itu pandangan aku) mana tau pas nie nijah tunjuk belang, maka persaingan lebih hebat. aku suka melihat persaingan cam cycle 11. ( sgt sengit )

*Persaingan kini bermula........ jeng..jeng..jeng....

8 Comments:

At March 15, 2009 at 10:19 PM , Blogger PHEEZ said...

pilihan iolss....

1- Allison (mata meoww)

2- Sandra (walaupon perangai mcm HNASUANG)

3- Aminat (musuh ketat Sandra)

4- Celia (superb setiap masa)

 
At March 16, 2009 at 1:12 AM , Blogger wan khairy said...

wahhhh baiklah.
mari2 memilih pilihan top model kesukaan anda.

 
At March 16, 2009 at 9:12 PM , Anonymous Anonymous said...

ceq nak pilih;

teyona dan tahlia

baru rock.

-krol-

 
At March 17, 2009 at 1:39 AM , Anonymous Anonymous said...

aaa...

sya nak pilih

1) anya

2)fatima (sebab mcm muka kawan aku..hahahaha)


oppsss..jap..jap...

salah cycle ...hikssss

-joey-

 
At March 17, 2009 at 8:35 AM , Blogger celebi.net said...

aku harus la pilih yg cute. FO-REVER

tak suka alison tu. cacatz cela

 
At March 17, 2009 at 6:32 PM , Anonymous Anonymous said...

kak eti nk pilih yg tinggi
CELIA DAN TEYONA.
Vouge tauuuuuuuuuuuuuu.
blog ni tyra kena tEngok
pasti bangga dia.
HaHHH.

-kak eti-

 
At March 18, 2009 at 9:59 PM , Blogger PHEEZ said...

celebi carutzzz kt model pilihan iolss.... awas!!!

 
At March 19, 2009 at 6:32 PM , Blogger wan khairy said...

pilihan setakat nie:

pheez: allison

krol:tahlia

cece: FO

joey: anya? fatima?( baiklah)

kak eti: teyona

Aku: celia

utk pilihan pertama... jika tersingkir masih ada pilihan ke2.
so kita saksikan yg pilihan pertama dulu okey.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home