ANTM12

Episode 5: toccara datang melawat/pic 60an

Minggu nie toccara datang melawat budak2 ANTM12. Kurus sikit aku tengok dia, tapi ASET TETAP dia masih mantop!!!hahahahah. minggu nie mereka jumpa benny ninja.Belajar pose!!
Yang penting celia aku menang cabaran itu. Photoshoot pulak berlatar belakangkan citer lama2. Ala2 citer ' jommmm anak2 kita pindah dari sini'. jom saksikan yg terbaik dan terburuk.

Terbaik:


Tahlia: OMG model pilihan krol dipanggil dulu. Memang chantiklah pic dia kali nie... Walaupun si tahlia nie ala2 tak minat dalam pertandingan, pic dia menyelamatkan dia. Sekejap bersemangat, sekejap cam tak berminat. So drama lah. Jika dia tak menunjukkan minat episode akan datang, dialah yg tersingkir. (sorry krol)

Teyona: Pose dia sangat natural. Dia semakin bagus, awas semuaaaaaaaaaaaaaaa..hahahahha. Aku harap dia mencari aura dan personality dia jer.. sbb masih samar2 ngan kewujudan dia dlm pertandingan.(tak nampak!!)

Allison: model pilihan phez jugak tak menghampakan. Utk kali nie pose dia menjadik.Teruskan berusaha kerna anda ialah pilihan phez...(tetibaaaa)

Aminat: Hebattt jugak. tapi kan aku tak seberapa nak suka. Entahlah, aku tak suka... Cam aku cakap sebelom nie 'tak berminat'. maybe SO2 lagik kot.

Natalie: ada hati nak lawan celia aku masa cabaran pose. Harus ko kalah. THX. hahahahah. Dia nie chantik, tapi masih belom jumpa identiti yg WOW!!

London: pic tak seberapa nak bagus dari dia. maybe dok berangan bilalah aku nak balik london. (boleh?) muka dah okey, tp pose tue... nampak kaki pendek dan cam tak berkaki pun ada.

Celia: Model pilihan aku nie masih mampu utk bertahan yer.( gila x mampu) hahaha.. Tapi kan aku cam tak berkenan time pengadilan dia tampil mengatakan tahlia yg patut terkeluar sebab dia langsung tak berminat utk pertandingan. tyra kata' dia nak dengar dr tahlia sendiri, selagi tahlia x ckp maka tiada yg mampu menendangnyer( ayat ikut versi aku lah yer) walaupun semua peserta tahu minat tahlia nie ala2 main tarik tali, tp mereka tak mampu buat apa2. Sbb juri yg menentukan. So celia sgt berani yer, tapi dia mintak maap jugak, sbb dia bagik pendapat jer. Apa2 pun aku tetap meminati celia. Nasihat aku utk dia ' ko buat jer hal ko, biar juri buat hal mereka', sah2 tahlia tue bakal tersingkir nanti'(maap kali ke2 utk kroll) hehehe.

Fo: pilihan cece nie So2 kali nie. Paulina suka dia okey!! harus lambat sikit tersingkir. Harap fo tingkatkan lagik yer, cian cece nanti. Aku jugak minat pose badan dia dlm gambar nie. cam nice jer.

Terburuk:

Sandra: tue lah felling banyak sangat, kan dah duduk bottom 2 untuk kali keduanya. Berlagak nie masa pic dia hebat episode 4, kan dah tak bagus episode 5. Berangan tau sandra nie. Sib baik ko tue tyra suka jer... cuba klu tyra tak suka? harus dah dicampak lama...

Kortnie: Mulut aku masin buat kali ke3. Baru cakap episode lepas yg dia bakal tersingkir jika dok bagik pose yg membuhsankan. Dan ternyata betullll... Tersingkir jugak. huhuhuhuhu.... sib baik kwn aku x ada yg pilih dia. hahhaha.

INFO: TAHUKAN ANDA??

Toccara Jones - Cycle 3
There were plus models before and after her reign on ANTM, but Cycle Three's Toccarra Jones is truly the Queen of ANTM plus sized models. Toccarra owned her curves on ANTM and continues to do so today as a successful plus-sized model. Since being eliminated from ANTM, Toccarra has gone on to appear in a 14 page editorial spread in Vogue Italia, becoming the first black plus-size model to appear in the pages of a Vogue issue. Toccarra has also been featured in ad campaigns for Avon, Target, Torrid and Rockawear. Toccarra returned to television on the second Cycle of Celebrity Fit Club where she worked out to retain her trademark curves in a healthier way.

Toccara adalah model gemuk paling berjaya dalam siri ANTM. Whitney??? Sorry tak mampu untuk tandingi toccara yang punya ASET TETAP yang mantop!!!! Apa aset nyer??/ sendiri lihat lah, pic2 dia... sah2 korang akan tahu nanti.

Dalam ANTM12 tiada model plus saiz. Yang ala2 gemuk pun tahlia jer... tue pun tak gemuk mana pun. Maybe tyra tak nak ambik model plus10 sebab toccara masih panas dan laku. huhu. Kenapa toccara begitu berjaya?? ianya disebabkan personality dia sangat bagus yer. Tak sombong malah sangat mesra rakyat. Semua model kena jadik cam dia... jom tengok apakan yg dimaksudkan ' ASET TETAP' dia.. heeeeeehehe...

Melihat 'nasi dagang' itu, anda tentukan berapakah harganya?

jika dihentam dimuka kita,maka komalah kita sedekad. korang MAMPO?

* tinggal 9 peserta, siapa seterusnya yg tersingkir.. episode akan dtg drama bergaduh dapat disaksikan.. tak sabar rasanya..... ada ker adengan tarik2 rambut??? tunggu.....

3 Comments:

At March 29, 2009 at 7:06 PM , Anonymous mr.bohjan said...

fuYOOOOOOOOOOOOOO.
mANtop tue tetek dia..
mmg aset tetap
tetiba stim.

 
At March 30, 2009 at 11:34 PM , Blogger wan khairy said...

jgn melancap sudeh..
karang lecak sana sini.
hahahahahaha

 
At April 1, 2009 at 2:47 AM , Blogger Cik Remyza said...

pengsan aku ... kalau di hempap tetek nya toccara..!!

hahahahahha.... ICU dow

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home