Buzday si budak besar

Sabtu: Aku plan nak tengok konset pembukaan AF7. Akan tetapi ada acara malam pulak, tapi sempat jugak aku tengok konset tue... 4 peserta terakhir jer x sempat sebab acu dah sampai. Agak muram sikit konset af7 kali nie. Maybe baru lagik kot... so harap2 minggu depan okey le. Malam tue aku,apex, dan acu g KTVimbi untuk sambut buzday si bf farah.(bf ke suami acu??) hahahahaahha, kekasih gelap ku kot! Tak kesahlah, janji ada yg menjemput, pasti aku akan hadir. Plannya nak karok jer, ala2 nak kasi suprise kat si buzday boy. Akan tetapi banyak sgt kemalangan berlaku....

1- Kek tak sampai2, walaupun dah pukul 12( Biadap sungguh!!!!)

2- Lagu buzday dah kuar, tapi kek x ada( Biadap sekali lagikkk!)

3- nak tak nak, nanyi sajorrrrrrrr......... sampai abis lagu.

4-Masuk lagu lain plak, kek x sampai lagik( Awat Biadap sgt??)

5- acu masuk bilik, apex terlepas ckp' mana kek????'( sudahhhhh kantoiii)

6- aku hanya mampo tersenyum.....

7- kek sampai, lagu buzday diputarkan sekali lagik....

8- hahahahhahahahahahahahahahahahahhaahahahhahaha...(Suprise!!!!!!)

9- walaupun..


kek itu tertulis swetttt 36tahun..( swett sungguh..)

Farra bersama si buzday boy yg sgt swettttt...

wlp angka itu dah 36,tapi si buzday boy nampak cm 26 je(ker?)

Tema malam tue merah, tapi si farra biadap tak pakai merah. walaupun dia yg beria2 suruh bertema. tapi nasib baik kami nie terdiri dari golongan yg baik. hanya maki sepatah dua kata jer kat farrah.....(tetap!!)

Apa2 pun sangat besh, walaupun ada kemalangan2 kecil.. antaranya:

1- kek lambat.

2- lee dan azri dtg agak lewat(vvip sgt)

3- acu terpaksa g ambik amal.(nie bukan kemalangan, ini tanggungjawab.BAIKLAH)

4- amal mengalami mimpi ngeri, sampai sesak nafas.

5- aku hanya mampu melihat LAGAK NYERI amal, sejujurnya aku tak pernah melihat itu terjadi! pengalaman sangat. Thx amal..(tetiba)

6- acu mula nak mengamuk melihat amal begitu, akan tetapi ada bro(kwn farah) yg menasihati acu, ala2 ustaz sgt. so lagak ngeri itu dihentikan slow2. hehehhehe....

7- korang musti nak tau lagak ngeri tue kan? menyibukkk jer... hahahahah klu nak tahu, tanyalah amal sbb dia jer pandai buat.... hahahah

Yang penting, walaupun ada kemalangan kecil, tapi itulah kenangannyer. Epy buzday zul. Moga panjang umur + murak rezki + bahgia selalu. Terima kasih kepada farah jugak yg sangat sempoi malam tue. kepada acu dan amal, lama giler tak epy2 ngan korang.. Dan kepada semua yg menjayakan majlis nie. Bye.

* buzday ke 2 bertema merah..... (konsep aku, x ada baju baru dah!! buhsan beli baju merah) plz berkonsepkan warna lain plak , jika merah lagik.. maka baju tue jer aku pakai. hahaha..

2 Comments:

At March 17, 2009 at 8:57 PM , Anonymous Anonymous said...

kelakar.

kantoi.

sempoi.

yg penting bj tue dh popular skg.

-krol-

 
At March 20, 2009 at 4:59 AM , Blogger Achu said...

sib baik laa si bro tue ada.. kalau x mmg da kena.. menakutkan org n malam tue mmg menyakitkan rancangan semua kantoi.. hampehnyer ktv imbi tue.. ggeerrrmm.. neway enjoi malam tue..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home