cuti-cuti malaysia- Terengganu

Hari ahad, aku menemani phez g terengganu. Mak aikkkk, jauhhhnyer teman org.
Kesian phez, dia memujuk aku sampai menyembah ratu segala...So aku punya hati yg sgt mulia, lalu aku setuju utk menemani dia. (g 2 hari, maka isnin aku MC) Lagi pun aku pergi hanya membawa diri jer. satu sen x yah kuarkan, sbb ada photoshoot sekali... so semua kos tanggungan, penginapan dan makanan diTAJA.( hebat menjadik aku kan??) tetappp!! Aku malas nak citer panjang lebar, sampai2 terengganu aku telah diarahkan utk pose(diarah katernya!!!) pose kali nie utk majalah 'vouge france' .(hahahahaha, lena jer, jgn pengsan ok) nak tgk pic2 nya????? saksikannn...

SESI PERTAMA:

Tema: mungkin berdua lebih baguih??? atau sorang?

Tema: mungkin sorang lagik elok kot!!!! hahahahahaha....


Tema: langit itu tinggi, so tinggi kah aku???

Tema: akulah nelayan moden dialaf baru.....hahahahahha.

Tema: bermain air biar di sisir pantai jer. sbb? ombak besar, laut dalam okey!

Tema: jernihnya air, sejernih wajah ku ini... (koma sejam)

Tamat sesi pertama tue. Mak datukkkkk sangat terasa yer, kulit aku terbakar. Terengganu sangatlah panas. Panorama disitu menyelamatkan keadaan. Ciptaan tuhan sgt indah. Cuma memang jangan mandi di pantai kemasik itu. Air laut nya memang membunuh!!! ombaknya boleh menghanyutkan anda ke benua lain. (Amaran kerajaan). abis sesi pertama aku dan phezz berehat ditepi pantai sambil mkn meggi goreng. Sesi kedua sebelah petang.....

SESI KEDUA:


Tema: berapa panjang kaki aku mencecah laut???/

Tema: bila mendarat jugak perlu dalam keadaan yg superb yerr.

Tema: berapa jauh anda boleh melangkah pergi???

Tema artis undangan: feeling sebelom terhempas ke laut...

Tema: jgn takut bermain air.. hanya takut bermain api.

Abih sesi kedua, maka badan aku mula rasa sakit2. mau tak lompat tak hinggat punya. tapi syok sgt.. Sbb crew2 semua spotting( wahhhh hebatnya aku bermimpi) hahahahahaha.. byk gile pose kami disesi kedua. tp aku tunjuk antaranya jer. klu tunjuk semua, mau pengsan tak bangun2 korang semua. hahahahaha.. Pas abis semua aku dan phezz balik bilik, mandi dan g makan.

Kami menginap kat Mermaid Inn. Chantik jugak tempatnya. Pas selesai mkn kami terus lena diulit sejuk malam. Aiyooooooooooo sgt penat ye.Harus kena minta bayaran lebih nieh! Sebelom tito aku dapati hp aku X boleh Berfungsi....... Sangat tidak bolehhhhh diterimaaaa... tp aku hanya mampu bersabar sebelom aku tau apa punca kerosakkan....



punca rosak Hp aku ialah Air laut ini. hUUUUUUUUUawwww(aku mmg sudah agak dah) tapi maybe rezki aku x der kot.. atau dia dah berkompang suruh beli hp baru. So aku dh anta hp tue ke bengkel yer.. Dan yg penting Sim card aku x save nombor2 yg ada. Dan sekarang klu korang sms, harus aku tanya, nie sapa???? sowie yer.. aku nak save balik. byklah nombor2 top2 model hilang. So korang boleh msg aku balik okey. Sbb aku guna no yg sama.

Apa2 pun photoshoot kat terengganu sgt puas walaupun penat. Thx phezz sbb selemat membawa aku pergi dan kembali ke kl . Cuma hp jer rosak(hanjz). Banyak jugak pic2 aku x masukkan, tapi... cukup sekadar nak kongsi kesibukaan aku ngan korang. Ada masa, aku masukkan pic2 lain. Tapi rasanya cukup dh kot!!!! karang korang jeles, susah.Tetap!!!!

* SmS aku, pastu letak nama korang kat ujung msg tue yer.. memudahkan aku save no2 tel korang semua. Kerjasama korang dihargaiiii.... aku skg kena bergegas ke Las vegas.

9 Comments:

At March 4, 2009 at 12:12 AM , Blogger PHEEZ said...

haiiyoohh.... hanjeng sgt!!!! awas..!!! tp xper.. kiter mmg seronok di sana kan wan??? adakah ada lg photoshoot yg akan dtg?? kiter akan pastikan tidak lama lg.. gitteeww...

 
At March 4, 2009 at 12:47 AM , Blogger wan khairy said...

yes..
sgt seronok.
harus ada yer...
hahaha...

 
At March 4, 2009 at 4:09 PM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

kelas....konsep photographer anak ikan terkinja2 di tepi pantai..siap lompat2 lagi..akak tak mampu ye naima...paham2 la tyra sekarang badan macam mana...

 
At March 4, 2009 at 4:51 PM , Blogger wan khairy said...

naima paham sggggt....

tyra tidak mampo skg...

jika dul;u mungkinlah.

tp x per yer.....

akak tetap TOP model..

 
At March 4, 2009 at 4:57 PM , Anonymous Anonymous said...

Maap cik wan, krol bz skg.

x sempat nk jd org ptama cmmnt blog cik wan.

tpi sewajibnya krol akan baca blog hanq. rasa cam x lengkap idup klu x baca.

apa2 pun hanq mmg boleh jd model. gemukkan bdn skit jer lagik. harus boleh.muka ada, tinggi terlebih ada. gaya, kalahkan model, so ko mmg bolehlah. /model lelaki ye. klu model pompuan sudah selayaknya lepas!!!!!

apa2 pun jeles tgk hanq pose dan edit gambaq. Elokkkkkk.

teruskan update. nanti ceq cmmnt.

-krol-

 
At March 4, 2009 at 5:00 PM , Anonymous Anonymous said...

satu lg, simpati ngan hp hanq. dia suruh tukaq baru la tue. sabaq k. tuelh lompat2 lagik.

-krol-

 
At March 4, 2009 at 6:12 PM , Blogger wan khairy said...

hahahah..tuelh pelik hanq x cmmnt blog cek. rupanya bz yer...? baiklah.
makasih yer, naikkan berat bdn?? aiyooo fobia! hahahaha.. sbb yg naik kat perot jer. dh try naik, tp perot jer naik.hahahaha.. x per, walau cam ner pun diri nie tetap model. makasih yer krol.

owh pasal hp pulak, tuelh dh nasib. sabar jerlh...

 
At March 5, 2009 at 8:41 AM , Blogger PHEEZ said...

sentap!!!!

 
At March 5, 2009 at 4:58 PM , Blogger wan khairy said...

motip ko sentap?
pasai apa??
habaq maiii...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home