DragonBall - Evolution

Semalam pembukaan citer dragonball Evolution, so aku g ler tengok ngan apex dan phezz. Pagi2 lagik aku dah tercongok kat TGV KLCC tunggu kuanter bukak, terus g beli tiket. hahahaha. Senang kan? opis dekat ngan klcc. Kami tengok kul 7.30ptg. Bagik aku citer nie besh. Jika korang tengok cartoon dragonball, pastu korang tengok citer nie, maka korang boleh nampak pembawakan watak oleh pelakon2nya sgt menjadik. Aku rasa cam tengok cartoon jer. Cuma muka sang Goku jer ala2 kacuk gituew. Aku tengok citer nie masa aku kecik2 lagik. Tiap2 sabtu pukul 10pagik. (ingat lagik nie, kadang2 x g kelas kokurikulum sbb nk tengok citer nie) hahaha. Filem nie sangat chantik, dari titisan peluh jatuh ke tanah, ianya nampak sempurna. Canggih lor.
Cuma jika korang tengok cartoon dia, harus korang nak aksi sang Goku dan pengikut2nya lebih panjang dan menarik. Tapi dah nama filem, tak kan nak buat sampai 8jam tayangan kan. hahaha. So bila masa itu terhad, citer nie di adun begitu padat dan cepat. Semuanya kita akan nampak cepat sangattt. Sampai ketua yg jahat mati pun begitu mudah dan cepat. Hebat betul. Klu tengok cartoon dia harus si jahat tue sangat liat nak mampos!! tapi utk filem, sepantas kilat. Kan!! Tapi aku sgt terhibur tengok filem nie. Tak buhsan cam tgk citer 'Chung li'. So aku galakkan kepada yg meminati citer nie g tengok. 4 Bintang aku kasi untuk citer nie.

Harap citer nie diteruskan utk masa mendatang...

Sang Goku kacuk, Kameeeee Hameeeeee Haaaaaaaaaaaaaaaaaa...

* banyak giler citer2 besh bakal menyusul pas nie... tak sabar menanti.

2 Comments:

At March 12, 2009 at 11:45 PM , Blogger Maksu @ Hakims said...

Maksu cop Bulma...**tetiba je**

 
At March 13, 2009 at 1:05 AM , Blogger wan khairy said...

cop bulma ke?
baiklah....
wan cop goku lah..
koma setahun.
hahahahha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home