lagik..lagikk.. CHENTA

AHAD: Aku plan nak g Low yat, survey CHENTA baru.(Lagikkk? chenta baru???) iyerrrr... Nak survey dulu sebenarnya.... So aku msg sham, tanya dia apa yg patut. Sbb dia sangat tahu selok belok Chenta yg aku nak beli nie.(tanya yg pakarlah). Aku msg dia, sekali dia kebetulan mmg ada kat area sana. So apa lagik... Aku bersiap terus bergegas kesana. Dlm perjalanan aku msg maksu, ajak jumpa... Sbb aku memerlukan kwn utk bersama aku time tue.. Thx maksu! Kami berjumpa kat starbuck low yat.. Semua dah sampai aku g mencari chenta aku tue. Siapa chenta baru aku nie????? 'Biarlah rahsia' (episode akan dtg maybe aku perkenalkan).

Percubaan pertama dari aku. Hahahahahahah..... maksu ala2 the rock konon. Nak ckp ziana, ganasz sgt . Dan belakang maksu itulah shamnyer... pakar dlm hal2 chenta aku nie. hihihi.. thx sham.(ko mmg mahaguru) Mula2 nak survey... tapi apakan daya survey itu tak berjaya...
Kerna aku terus terpikat lalu membawa pulang Chenta baru itu. hahahahahah.(maknya nya?) sendiri mau ingat... aku tak nak cakap apa2... nanti kata aku belagak segala.. (klu berlagak sekali pun, blog aku, lantak akulah... aku nak kongsi ngan kwn2 yg punya niat murni jer.. jika ada niat busuk.. g main jauh2lah) . Setelah berjaya mendapatkan Chenta hati baru, aku,maksu dan sham g PV. Lepak kat 'DOME' dan bersembang sambil belajar cara2 utk memikat hati chenta aku nie. (begitu!!) Walaupun agak payah utk memahami, tp semangat ingin belajar, yg susah bakal jadik mudah jer. (aku dpt belajar sikit2...)

Bermulalah perjalanannyer. Maksu jadi model pertama okey!!

Maksu lagik... Sesungguhnya bakat itu sungguh semulajadi..

Pasu Dirumah aku menjadik objek utk dinilaikan...

pasu ikan gapy dan habuk rokok jd sasaran..

seni itu x kira tempat..sesgghya rumah aku kaya ngan seni.

Paling besh adalah model2 dari anak2 kesayangan aku. Paolo dan twiggy. Paolo sangat pandai pose.( dia mewarisi bakat aku) . Twiggy pulak kekok, tp tetap chantik. Mohhh lihat mereka beraksi.

Gaya paolo semasa ingin minum air.. pose dulu seblm minum..

Paolo lagikkk yg menonjolkan diri.. manakala twiggy malu2.

Paolo ingin melepaskan diri,dia ingin menjadik model! haha

lihatlah warna mata twiggy yg chantik itu...

Paolo punya badan yg besar dan bulu yg chantik...

*Pic2 diatas adalah pengenalan tentang Chenta baru aku nie. Sesungguhnya aku amat epy punya chenta baru nie. Memang dah lama idam , akhirnya dpt jugak. hahahahaha..tggu akan dtg aku akan perkenalkan chenta hati terbaru ni.Bye!

10 Comments:

At March 9, 2009 at 8:52 PM , Blogger Unknown said...

haih -- dah ada TAG WATERMARK


MARI MARI MARI

 
At March 10, 2009 at 12:46 AM , Anonymous Anonymous said...

omg,
nice pic dude.
ar u photographer??
gUd work

mark.

 
At March 10, 2009 at 12:54 AM , Blogger Unknown said...

wahh dah ada orang panggil kau photographer dah WAN

 
At March 10, 2009 at 1:41 AM , Blogger wan khairy said...

tahuu x per.
har..har..har...
alhamdulilah ler..
pujian 2..
biasa2 jer..
x leh lawan mahaguru.

 
At March 10, 2009 at 1:50 AM , Blogger LittleHid said...

wah. cam dah tau jek cinta baru tu.

hehehe.

nak jd model! :D
hahahahha

 
At March 10, 2009 at 7:11 AM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

Terima kasih kerana memilih maksu menjadi model yg pertama bagi cinta kamu yg baru itu....
Tunggu cinta baru maksu pulak ye bulan 5 ni.Maksu booking wan temankan tok dapatkan cinta baru itu..

 
At March 10, 2009 at 9:26 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

atut beria tnyer pasal cmera..hebat..
nanti lehler aku posing2..

 
At March 10, 2009 at 7:43 PM , Blogger wan khairy said...

hihihi..
bole jer.

 
At March 10, 2009 at 8:44 PM , Blogger Unknown said...

HID . laju je nak jadi MODEL

 
At March 10, 2009 at 10:11 PM , Anonymous Anonymous said...

woooo.

cik wan.

hanq hebat.

hanq mmg cepat.

hanq kayo.

hanq..hanq..hanq...

-krol-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home