Oblique

Maap aku lambat update segala aktiviti minggu lepas, sbb terlalu bz ngan dunia peragaan(tetap) Akan tetapi aku masih ada kat sini ngan cerita2 yg menyegarkan. hahahhaha. jumaat lepas seperti biasa acara malam ialah cha..cha... time. Lokasi pilihan ialah Oblique. Knp bukan LQ lagik???? sajor ubah angin... Angin segar dan freshhh ada kat oblique. Lq? sesak ngan asap je...( itu orang yg kater, bukan saya) hahahahaha... jika buhsan oblique, pi la lq balik. cam tuelh putarannyer....

Tak kesah lah mana2 pun, janji semua orang epy... termasuklah aku ngan kawan2 yg lain. phez,mira bersama teman baru yg bakal jd suami, isis, firz ,aziz, dan lutfi adalah teman2 aku yg ada memeriahkan majlis. Kali nie ivan betul2 memahami apa lagu yg perlu dimainkan.. ternyata pilihan dia kali nie sangatlah meletihkan aku utk menari... hahahhaha.. semua lagu besh!!!!!!

Seronok sgt sbb dpt jumpa mira dan teman baru dia. first time jumpa bf mira , dia sangat tidak kekok, malah sangat ramah.. siap cakap gini.. ' dah lama nak jumpa wan, akhirnya jumpa jugak'.. begituuuuu. Oblique x seramai Lq(lq sesak kot) tapi oblique sgt selesa,sejuk,wangi dan bersih.(hahahahhaha) sajian lagu jugak sgtlah menyelerakan..

kami yang sangat gembira dari mula sampai akhir...hahha


*photoshoot diterengganu sgt meletihkan, tapi besh. AKAN DATANG!

2 Comments:

At March 4, 2009 at 4:54 PM , Anonymous Anonymous said...

Rambut cik wan smakin pjg dan cantik.

baguih.

beshnya clubbing.

-krol-

 
At March 4, 2009 at 6:09 PM , Blogger wan khairy said...

saja nak simpan sepjg yg mungkinnn senang nak libas.hahahahah.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home