Pertunangan mira

Sabtu lepas aku telah pergi ke Kampar,perak untuk menghadiri majlis pertunangan mira.(very the bahasa melayu tersusun ) hahahahha. . Mira adalah sahabat wanita yg aku kenal dan aku sayang sekali. Sahabat wanita pertama aku bila jejak kaki kat kl. Dialah satu2nya wanita yg tau suka duka aku. yg tau baik buruk aku. tau kegemaran aku. Senang citer lebih tau aku dari korang semua. hahahahahha. (begitu jugak aku utk dia, aku tau semuanya) Sampai nak tunang pun akulah org dia mintak setuju( dah salah tema sgt, spatutnya mak bapa dia yg ambik kesah, tp aku didahulukan) benda baik tak kan aku nak halang.. lagik pun bakal suami dia sgt baik ngan aku( mmg sgt baik dan paling penting KAYA). Malas nak citer pepanjang sbb dia baru tunang, time dah kahwen nanti baru aku buat tribute utk dia.(boleh??) jom saksikan pic2 yg sempat sonia SNAP utk dia.....


Keaslian memang membunuh kerna yg asli itu SENI.hahaha..

keaslian itu ditutup disebalik bedak yg tebal, makaaaaa........

jadiklah separuh manusia, separuh 'hantu cina'...hahahahahahha

makeup artis nie diterbangkan dari kuala lumpur...

bila dah siap, maka apa lagik.. POSE SAJOR.....walaupunnnn....

Saat2 akhir betulkan apa yg pertu, sesungguhnya mira mmg buas.

Oren/biru kombinasi warna yg segar dan berani...( katernyerrr)

mira pesan kat semua kwn2 lain supaya cepat kahwen.'elak maksiat' (tetap)..

sesungguhnya senyuman itu sedekah ,jika terukir ianya sungguh manis.

mira suruh sonia aku snap pic yg berseni, so ini antara satunya...

manisnya senyuman itu, senyuman kepuasan a.k.a kepenatan jugak.

Walaupun bertunang, majlis nie cam majlis kahwen dah.....OVER tau!!

mira suruh tggu kahwen pulak, lagik OVER katernyaaa...hahahahha


Debaran sebelom jumpa bakal mak mertua(sarung cincin tunang)

Masa nie, mira kata nak terberak a.k.a kentut. very the kuang asam..

bila dah sarung cincin, rasa terkentut itu ilang.. NERVES rupanya...

Akhir skali adalah aku, knp pic aku sikit?? kerna tak banyak tangan yg seni kat situ. Biadap!!! Lagik pun yg bertunang mira, bukan aku. So tak perlu aku yg pose bagai nak gila... hahahah.. Majlis berjalan lancar, nasi brani yg bapak mira masak sangatlah sedap. sampai dibungkus pulang ke kl. Mak mira sgtlah baik dan very the.......(tak boleh ckp, rahsia) Aku datang ngan najmi( makeup artis) kwn lama jugak tue.. jika ada projet kahwen2, aku bagik kat dia jer.. sbb kerja dia sgt bagus. Selesai semua maka kami berangkat pulang... time kahwen kami datang balikkkk... Sbb aku perunding imej, perunding pelamin, perunding Makanan dan akulah perunding gambar.(BANYAK KAN KERJA AKU????///) Tak per, demi kengkawan katernya. Time kahwen nanti mira akan menjemput semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa org kwn yg dia kenal atau tak seberapa nak kenal. So nanti kita plan g reramai k. Utk pic pertunangan mira nie, sesungguhnya sgtlah banyak, tp antaranya sudah cukup utk dikongsi ngan anda semua.


*aku mendoakan yg terbaik utk k'hidpan mira yg akan berubah tak lama lagik.

7 Comments:

At March 30, 2009 at 8:40 PM , Anonymous andiana razif said...

fantastic s.h.o.t, brilliant touch...have always been mesmerized with your work..cool wan.

 
At March 30, 2009 at 9:05 PM , Blogger wan khairy said...

makasihhhhhh lor.
x sepandai yg lain.
singgah2 slalu k.

 
At March 30, 2009 at 9:57 PM , Anonymous Anonymous said...

tueDIA

kwn hanq dh btunang...

hanq bila lagik???

mmg bole jd photographer.

Kembang la tue seminit.

-krol-

 
At March 31, 2009 at 6:23 AM , Blogger Hid said...

:)
wan, nanti ckp congrates kat mira bg pihak hid ye?

cantik dia :)

nanti hid tunang wan jd photographer ok?

hahahahhaa.. ntah bila la tu kan? :P

 
At March 31, 2009 at 5:59 PM , Blogger wan khairy said...

krol-kembang sejam la pulak.heheh.. seminit x cukup.

hid- insyallah akan disampaikan...
bolehhhh jer jika hid bertunanglah..( tengah tgk kalender tahun 2020) hahahahahha...

 
At April 1, 2009 at 9:49 PM , Blogger PHEEZ said...

hehehe tangan yg berseni bz lor.. kalau xle snap jer.. hehehehehe

 
At April 1, 2009 at 9:54 PM , Blogger wan khairy said...

tuelh..
tgn berseni bz...
so terima jer lah...
tp bln 6 majlis kahwen dia..
hrp dpt lapangkan waktu...
boleh aku pose pulak.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home