Saus kacang

Semalam masa kat opis acu call aku, dia tanya aku free tak malam tue.... aku tanya naper?? dia ajak tengok wayang citer 'Saus kacang'. Motip????? mula2 dah nak cakap tak free la kan, baik dok umah jer... Tapi x sempat nak cakap x free, dia cakap citer FREE. TAYANGAN KHAS katernya. Terus aku ckap freeeeeeeeeeeeeee la acu oiiii... hahahahaha. So dalam kul 9 kami tengok citer nie. Tayangan khas dari Era Rentak Muzik Terkini. Yang penting walaupun free, manusia yg g tengok sangat sedeh keadaannya. Adakah kerna dek filem yg x besh, atau mereka yg malas nak datang? Lantaklahhhh janji aku dapat tengok citer nie. Bagik aku citer nie Okey! Tidak busan menengok dan tak jugak besh melihat (tetap) .

Yang besh:

-permandangan kat bali dalam citer nie mmg cantik, pandai mereka promosi bali. terasa nak pergi esok jer. hahahahahah

-lakonan bunga aku suka. Dia x pakai makeup pun tetap nampak cantik.

-Aku jugak suka jalan citernya, walaupun udah tau kesudahannyer.(cam mana tue?)

-Kelakar2 yg wujud disebabkan lakonan Ashraf yg nampak tak natural( boleh??)haha..

-banyak lagu2 santai, cam muzikal pun ada dah. dok promosi album BCL la tue. tp aku suka.

- citer nie santai dan mengenangkan.

Yang tak besh:

- Ashraf punya bahasa indon dlm citer nie terlalu kelakar( maybe time nie dia masih baru) sbb masa wawancara dlm wanita hari ini, dia dah 100% cakap indon ngan baik. So kelakar.thx.

-ada shott yg nampak tak cantik, aku tak tau salah mata aku, atau mmg tak chantik.

-lakonan ashraf time nangis, sgt membunuh!! dan ada part lakonan dia cam x menjadik. dunt no why, maybe aku kot salah..

- banyaknyer lakonan berciom sana sini.. wlpun dipotong dan ada yg nampak jugak, bagi aku dari berciom baik terus main sekali... Biar berpakej.

-lakonan marsha baik tak payah ada.. very the lalu lalang. tak baik tau. hehehe.. tak perlah janji ado gak.

Aku bagik 2.9Bintang tuk citer nie... Bolehlah g tengok beramai2. membawa sanak saudara. klu tak sempat nak tengok tunggu tayangan citer nie di hari raya tahun nie... pasti lagik syok. Boleh tengok sambil makan sate dan saus kacang. hahahahahhahaha...

Terima kasih Untuk Radio Era.. kerna bermurah hati bagik tiket nie...jimat duit gue!!

*klu korang frust bercinta, korang tumbuk kacang laju2... pasti boleh lupa masalah..

4 Comments:

At March 25, 2009 at 7:55 PM , Anonymous Anonymous said...

cik wan kot yg kena tumbuk kacang tue laju2 skg... baru blh lupa masalaH. BUAT SASPENNN JE!

 
At March 26, 2009 at 6:58 PM , Blogger wan khairy said...

motip?
aku yg tumbuk?
jomlah kita tumbuk sesama..
lagik besh kot!!!
hahahahahhahaha

 
At March 30, 2009 at 6:28 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

bali g best..better g

 
At March 31, 2009 at 6:01 PM , Blogger wan khairy said...

harus pergi suatu hari nanti...
tahun nie dh tempah tiket ke tempat lain... hukhukhuk....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home