The ship kuala lumpur

Ari sabtu ari tue aku kuar ngan akak dan adik aku ke tempat kegemaran mereka iaitu the ship. Suka tulll mereka ke sana, sampai dah famous la, sebut jer nama pasti semua kenal. (mak hayam sgt) Last aku kuar ngan mereka masa buzday akak ( kira lama la kan x kuar skali) . The ship tempat hiburan yg besh... ada live band, ada show pepondz, dan ada music. hahaha. Paling syok tgk show pepond ler.. sbb kadang2 yg buat show tue aku kenal.... Pic diatas ialah MC pada malam tue.. Dia bukan sekadar MC, tetapi tetap MAMPO menyanyi. Malam tue dia nanyi lagu ' Belaian jiwa' dalam VERSI LELAKI. Korang mampo???? haruslah tak yer... Suara jantan kuar okey. hahahaha. Aku hanya mampu tersenyum melihat dia menyanyi sambil isap rokok, makan kacang, oder kfc, piza, dan minum air tea tarik... (haaaaaha)

Si ayieee duta malam tue 'hatinya tak tahan' jadik taruhan..

Pose di last lagu... MAMPO? sesungguhnya dia memang jelita menjadi wanita.

Akak aku malam tue x banyak menari, dia byk duduk sambil mencuci mata.

Aku dah pesan kat adik aku, buat muka buruksz, dia tetap nak feeling... sib baik buruk aku tetap vouge. konsep malam tue ialah senyum sampai sudah... sejujurnya dari dalam club hingga ke pelita, aku ngan adik aku senyummmmmmmmmm jer. Aku tak pernah rasa seronok cam tue. Dan teringin utk berasa begitu lagik...

*Senyum diluar, nangis didalam.. realiti itu dah menghampiri ku.....

2 Comments:

At March 25, 2009 at 8:34 AM , Anonymous Anonymous said...

happy tgk u happy .... tapi kenapa ada ayat *Senyum diluar, nangis didalam.. realiti itu dah menghampiri ku.....
jgn begitu selagi bole happy happy kan diri kter sendir k.... windu kat u and kawan2 semua

 
At March 25, 2009 at 6:08 PM , Blogger wan khairy said...

itulah lumrah hidup..
kadang2 bahgia itu dtg.
kadang2 bahgia itu pergi..
tp selagik mampu utk bahgia..
bahgia itu akan sentiasa terukir.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home