ANTM12

Episode 6: warna-warna inspirasi

Permulaan episode haruslah peergaduhan yer... sbb masa penyingkiran lepas celia telah memberitahu juri yg tahlia cam x nak duduk dlm pertandingan( ala2 x kuasa gitu, putus asa kot).. Tp yg pelik bukan celia yg bergaduh, aminat dan natalie yg bergaduh bagai nak gila.Motip??? hahahahha... tapi sekejap jer drama tue.. pastu cam okey(walaupun!!!) . Untuk episode 6 penggunaan mata dan inspirasi muka telah di titik beratkan... Utk photoshoot pula warna menjadikan peranan utk timbulkan inspirasi ituew. Jom saksikan ulasan tentang photo2 mereka.

TERBAIK:

Fo: model kedua pilihan aku, dan model pilihan cece ini membuktikan dia adalah 'Bunga Ros' yg merbahaya. Ada senyuman berbisa dimatanya.(mampo??) menjadik bunga ros x perlu harum dan cute jer... ia jugak boleh jadik sebaliknya tp masih mengekalkan identiti ros ituew...

Teyona: 'Bunga kekwa' ini sesungguhnya mampu senyum...tp pic senyum tak dipilih maybe menggerunkan kot.hahahahhaha. teyona mmg bila senyum sampai keteliga perginya. so dia kena kawal ituew. tp pic nie hebat. i like.

Tahlia: si 'Bunga lavendar' ini makin bagus walaupun mula2 x berminat, tp akhirnya menunjukkan sesuatu yg membanggakan.Cuma dimata aku si tahlia tidak mampu utk terbang jauh. dlm pic ini permainan matanya sgt la BAGUS yer!!! bagus sgguh model pilihan krol ni.

Natalie: 'Bunga kertas' adalah inspirasi aku bagik kat dia. heheheheh. walaupun menang cabaran utk minggu nie tp si natalie tak menunjukkan banyak inspirasi dan tak tahu cam mana nak tonjolkan sisi muka yg gempaq. So harap dia perbaiki itu. Sbb dia ada potensi utk pi jauh.

Allison: dia adalah 'Bunga MATAhari'. Mata dia selalu menyelamatkan dia... Walaupun dari mula pertandingan itulah ASET dia. Dan ianya nampak sama je .. yg beza cuma konsep makeup je. Tyra amat menyukai 'MATA' dia.. tapi tak bolehlah mata jer aset tp tiada kepelbagaian kan?? Model pilihan phez nie kena cari sesuatu yg berbeza utk shoot akan dtg. Tapi mata dia mmg Fearszzz..

Aminat: hurmmmm aku bagi 'Bunga lilin' kat dia. Apa nak komen tentang aminat? sesungguhnya no komen.hahahahha... Entahlah aku cam tiada perasaan tgk dia. pic dia kali nie tidak buruk, tp aku x rasa cukup hebat pic2 dia.(tetap!!)

London: 'Bunga tulip' itu sesuai utk london. Pilihan ke3 aku nie cam kena gigih lagik jika x nak tersingkir. Sib baik ada pic peserta paling buruk dlm sejarah ANTM, cuba klu x der pasti dia tersingkir. knp? sbb dia bg posisi yg sama cam photoshoot minggu lepas. tp aku tau london mampu buat yg terbaik.

BOTTOM 2:

Celia: why?????? korang musti pelik kan? dia duduk bottom 2 sbb tindakkan dia minggu lepas. Tapi aku tau dia x akan tersingkir masa dipanggil 2 peserta terakhir. Tyra nak bagik dia sedar dan teruskan tingkatkan prestasi. Celia adalah peserta paling konsisten dalam pertandingan. Dan sentiasa berfesyen dimana saja.. tgklah masa dlm bilik juri, dia paling bergaya. Punya personality yg kuat, dan jika tersingkir skali pun celia sudah punya kerjaya. 'Bunga Emas' (walaupun x ada kena mengena ngan warna emas) hahahahahah tetap HEBAT!

Sandra:model ke2 pilihan phez sudah mengucapkan selamat tinggal. Tersingkirnya 'Bunga kemboja' adalah disebabkan diri sandra yg x pandai nak pose ikut mood yg diberi. Sayang skali utk dia, wlpun punya pakej yg superb dia sia2kan nya. korang pun tahu pokok bunga kemboja adalah pokok yg ditanam dikawasan kubur. so itulah konsep paling sesuai ngan muka sandra skg. hahahah... mmg sesuai jd bunga kubur.

*Setiap nama bunga aku bagik adalah dari inspirasi aku sendiri, 8 peserta teruskan cabaran.. ianya makin sengit.

2 Comments:

At April 3, 2009 at 8:03 PM , Anonymous Anonymous said...

hoiii model aku bagus ape..

jeles le tue

tp celia hanq mmg gempaq

tahlia aku gila gempaq

-krol-

 
At April 5, 2009 at 4:37 AM , Blogger wan khairy said...

yer la ko..
hebat sgt tahlia tue...
bakal tersingkir nanti..
tunggu je.
hehehehehhee....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home