ANTM12

Episode 9: Ciara owh ciara

Sorry semua aku lambat sikit update kesah ANTM12 sebab terlalu sibuk memBZ kan diri. Untuk Episode 8 tak perlu aku update sebab RECAP okey!! sangat membuang masa jika update. Untuk episode 9 mereka kena beraksi ngan pop star 'Ciara'. huhuhuhuhu... moh lihat pic2 mereka.

TERBAIK:


Teyona: Bakal pemenang( agaknyer, sbb tyra cam suka sgt, padahal ada lagik yg lagik bagus) menunjukkan sesuatu yg biasa ditunjuk.Boleh??hahahahha.. bagik aku pic nie bagus, tp bukan yg paling terbaik antara yg lain. Apa2 pun teyona beruntung sbb tyra suka dia.(politik!!)

Fo: WOW!! ini baru terbaik. DARI semua segi fo mmg SUPERB! pilihan ke2 aku dan pilihan hati cece nie berjaya menunjukkan sesuatu. Selamat maju jaya utk fo. Fo cam Naima pun ada dalam pic nie. hahahahhaha.

Celia: lalalalallala.. celia tetap hebat bila beraksi. dia kena beraksi lebih hebat lagik, sbb persaingan makin sengit dan tengit!! Aku rasa celia mampu buat itu. go celiaaaaaaaa...

Natalie: Sesuatu yg lain dari natalie. Dia jugak semakin bagus. tapi masih belom mampu untuk CUKUP bagus menandingi yg lain kecuali natalie cuba kekalkan prestasi dia skg. Sbb dia nie kadang2 malatop, kadang2 Ado.

Allison: Pilihan pheez mmg fierce dalam pic nie. YES!!!! dia menunjukkan yg dia mampo buat wajah yg berbeza. Cam tuelah.... Tyra jugak suka dia, aku harap tyra lebih menyukai dia berbanding teyona. hahahahha. Aku lebih rela dia yg menang berbanding teyona.

BOTTOM 2:

Aminat: apa yg degil sangat tyra nak singkirkan dia nie?? Buat semak jer. Tetap!! Tyra masih percaya sesuatu dari dia, walaupun seluruh alam tahu, dia nie suka sia2 kan nyer. harap dia bangkit ok. klu tak bangkit2 jugak, harus pas nie dia ucapkan bye2...

London: hukhukhukhuk, pilihan ke3 aku sudah tersingkir. London punya masalah ialah badan dia yg semakin mengembang! dan dia terlalu pikir tentang ituew. Apa2 pun london telah berusaha. Nanti kita jumpa kat london k. bye...

6 peserta lagik tinggal, mereka akan diterbangkan ke 'BRAZIL'. Fuyooooo, brazil. Mampokah model yg pendek beraksi hebat kat sana? Brazil terkenal ngan model yg tinggi2 semua. Tyra menampakkan lagik dia nak menangkan teyona.(pandai jer aku). hahahha. mampokah fo dan allison bersaing? adakah teyona bakal menang? celia bakal jadik cam analeigh ? atau aminat yg yg tak bagus tue bakal ke final 2? Sama2 kita tunggu dan saksikan ANTM12 yg bakal beraksi di Brazil.

*Brazil owh brazil... aku tengah bayangkan bentuk runway di sana...

3 Comments:

At April 20, 2009 at 8:33 PM , Blogger celebi.net said...

ye cikwan. aku pon terkejut dia pilih teyona as best picture. mmg da terang lagi pasang spotlight. pic fo lebih superb. body language yg tepat, muka fierce gile. pic terbaek fo aku rasa. maybe coz minggu lepas fo da dpt bes pic kot. so kasik chance kat teyona kali ni.

aku rasa pas ni si nat tu kuar. dia tu model kurus tp nampak cam tem tem bak je

 
At April 20, 2009 at 9:33 PM , Blogger wan khairy said...

kan...
aku pun rasa fo mantop lg malatop!

nat?
maybe.
tggu je masanya nanti...

 
At April 21, 2009 at 6:04 PM , Anonymous Anonymous said...

teyona...teyona...teyona...

haaaaaaaaa..ha.

selepas tahlia, mmg teyona pilihan aku. tak salah memilih kali nie.

-krol-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home