ANTM12

Episode 10: Aminat RATU bottom 2

Melihat pada tajuk aku beri nescaya korang akan tahu bahawa Aminat tak tersingkir. Sungguh biadap. Pic dia disifatkan paling buruks,buhsan,jemu,laha,hanjz,ado,hauk,dan seumpamanya. Kenapa tak tersingkir???? Sbb aminat jugak telah dipolitikkan utk bertahan lama( sungguh biadap tyra). Apa2 pun jom saksikan first photoshoot mereka kat brazil sana.

TERBAIK:


Allison: WOW!!!!!! Gorgeous. Allison mengejutkan ngan pose yg mmg lain dari dia. Tiada siapa dapat mengatakan pic dia buruk. Dan dia layak dipanggil dulu. Jika allison terus begini maka dia bakal menyingkirkan ratu 'politik teyona' untuk menang dalam ANTM12. Harap dia dapat teruskan kecemerlangan nie. Phezzz u go girls( tetibaaaaa!!!)

Teyona: Aku tak nafikan untuk pic nie teyona sangat bagus yer! pose badan,muka semua lengkap. So aku tak mampo untuk kutuk dia. hahahahha.( aku bersifat telus jika cmmnt). Bakal pemenang ANTM12(jika laaaaaa) masih meneruskan perjuangannyer.(walaupun!!) Jika dia menang maka cycle nie paling boring!!! Thx.(so tyra jgn menangkan dia) hahahahaha..

Fo: lega bila tyra sebut nama dia. Fuhhhhh!!!!! bagik aku pose fo utk pic nie x se power pose dia yg lepas. Very the cik kiah jual buah kat lorong haji taib. hahahahha. Aku suka fo, so walau apa pun dia buat, aku suka.. So what????

Celia: supermodel! itu jer nak cakap. Celia tak perlu berlebih2 jika nak beraksi. Berdiri jer dah supermodel(korang mampo?) cuma apa yg merisaukan aku dia bakal tersingkir jika terus begini. celia kena lah pelbagaikan gaya. Biar nampak gila tak per, sbb ko dh chantik. Risau aku tgk preview utk episode 11, cam celia punya masalah masa beraksi photoshoot!!! aduh! nerves.

BOTTOM 2:

Aminat: Ratu segala ratu. Tapi bukan ratu chantik yer.... Ratu bottom 2. Sejujurnya pic nie paling buruk antara banyak. Dari dulu aminat dok bagik aksi sebegini.Aku rasa tyra perlu pakai speck mata pas nie. Tak pun guna mikroskop jika nak lagik jelas! Aiyoooo aminat, sorry bagik aku ko nie cam dah lama tersingkir.

Natalie: Tekaan cece tepat! nat tersingkir cece utk episode nie. Cuma bagik aku dia tak sepatutnya tersingkir dulu sbb pic dia tidak buruksz ye. Apa2 pun aku tetap suka dia tersingkir. Boleh?? hahahaha.... Cian dia walaupun di pujik melambung oleh mister jay, tyra tetap menyingkirkan dia. (malang sungguh!!)

*Go see bakal menjelma... wisaunya aku utk episode 11 memikirkan celia.

4 Comments:

At April 23, 2009 at 8:44 PM , Blogger celebi.net said...

aku sgt tak puas hati photoshoot kali ni.

TEMANYA : kne abadikan miranda cha-cha (apeke butuh tah nama dia tu).

alison terbaek. no komen.

yg laen sumer judges ckp "pose cantek...tp x kne ngan tema photosoot.. tak nampak mcm miranda cha cha"

tp bila time teyona "oooo tak kne ngan tema langsong....tp fierce!!" so tak kesah la. WTF???!!!

org laen berbakul2 kena pasal TEMA TEMA TEMA. dia judges abaikan je.

politik potilik!!!!! aku suke teyona sebelom ni. tp disebabkan politik camni. aku takmo dia menang. mmg layak sgt fo amek frame ko!

sekian.

 
At April 23, 2009 at 10:49 PM , Blogger wan khairy said...

KAN???
begitu 'politik'.
melampau jika teyona menang.
mmg akan jd sejarah politik paling azab pernah berlaku.
harap yg lain menang.
bukan teyona.
wlpun teyona tak buat salah ngan aku.
tp aku tetap tak suka.
-sekian-

 
At April 27, 2009 at 9:25 PM , Anonymous Anonymous said...

ramai nye jeles ngan AKU!!!

teyona hebat lol.

teyona juara!!!

-krol-

 
At April 28, 2009 at 7:07 PM , Blogger wan khairy said...

knp berangan sgt??
sah2 pilihan pertama ko dh tersingkir lama.. lg nak ckp byk...
tahlia jer yg layak utk ko.
hahahahahah...
teyona tue politik je lebih.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home