baila-baila

Minggu lepas merupakan minggu paling Vouge,gila,penat,epy,enjoi,melalak, melompat,menari dan tergolek. Sesungguhnya satu minggu itu aku tito lambat tak seperti slalu, pukul 10malam mata nie dah pejam! hahahahha. start ari isnin dan selasa dah lambat tito seterusnya hari rabu... jom saksikan aktiviti2 ituew:


Rabu: hari rabu aku g keja cam biasa. Plan nak g karaoke ngan budak2 opis. karaoke mmy hobi. sbb aku pandai menyanyi(hahahahahahha) so plan karaok pas abis keja. kul6-9mlm(3jam). pastue sambung lagik, sbb fena nak jumpa dan belanja karaok lagik 2jam(wlpun aku yg bayar dulu, sampai skg masih belom dilunaskan...Fena bz ngan kehidupan dia yg dikatakan sgt besh). acu dan amal jugak join time tue. So kul 11 baru abis. kul 12 sampai rumah dlm keadaan yg sgt ngantuk dan pening!!

Khamis: buzday hareez, seperti korang tau buat kat karok jugak. sampai kul 1 pagik. merasalah ngantuk lagik!!! tapi dilayankan jugak. sbb buzday anak buah kan.. gila tak dtg kena maki ngan akak aku.

jumaat: konsep!!! seperti biasa party jumaat mmg ditunggu2. hahahahahah.. bersama kwn2 yg mmg seminggu skali jer jumpa. so kat situ jer tempat riadah bersama. Semenjak ramai yg dah bekeluarga dan beranak pinak(walaupunnnnn) mmg jarang jumpa, mmg kat itu jer tempat berjumpa. harus sampai kul 3pagik.. lambat lagik tito.... konsep tak ingat apa itu penat! haha..

Sabtu: Aku diundang( di undang cam artis plak bunyiknyer), aku join party yg telah diaturkan oleh naz untuk semua model dan mereka yg terlibat dalam photoshoot yg lepas dan penari2 baru dr RnP(dapat gak berkenalan). Bertempat di Quantro kuala lumpur.

Tema malam tue warna warni, tapi apa kan daya ramai yg datang bertema 'biru'. So tak nampak sgt warna warni. Tapi tetap ceria sbb yg datang semua mmg giler2 remaja. Malam tue aku menari sampai kul 2.15 jer( wahhh sempat nie tgk jam) hahahahahah.... Lg 45min ko buat apa wan??? haaaaaaaaaaaaaa... aku buat bodo! hahahahah( tetap). makasih utk naz. bila2 free buat lagik( bila2 free nie, pengsannn).

kami bertindak liar bila pose beramai2.. konsep nie tak perlu nak jadi ayu@macho.

Diatas adalah aktiviti2 aku utk minggu lepas. So minggu nie aku nak rest dan g bertapa. Ingin sucikan diri dan membersihkan jiwa. kita tengok sampai bila ianya bertahan dari alam 'bertapa' ituew. hahahahahahahhaah. jom bertapa, nanti baru ada aura dan semangat bila ada party seterusnya.

*Enjoi giler!!! penat giler!! pose tak hingat!!nari sakan!!!akhirnya tumbang. bye.

3 Comments:

At April 28, 2009 at 11:03 PM , Blogger celebi.net said...

kembali beradu

 
At April 28, 2009 at 11:21 PM , Blogger wan khairy said...

beradu dikhayalan.....

 
At April 29, 2009 at 9:02 PM , Blogger PHEEZ said...

jaihoo.....baila baila....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home