batman party: hareez makin membesar

Hari ini izmil hareez genaplah 5tahun. Besar sudah anak buah aku nie. Menunjukkan pakciknya jugak makin muda remaja. hahahahaha(tetap!)Semalam akak aku buat buzday dia kat KTV ampang park. Yang datang jugak dari kaum keluarga je. tak buat besar2an, tggu dewasa baru boleh grand.(dulu aku kecik2 pun x ada buzday party segala,siap bertema lagik!! over.) Tema malam tue ilah 'Batman'. motip batman?? yerlh buzday kanak2 riang haruslh ikut apa kata hati dia. hahahahaha. So kami tidak lah gila utk berpakaian batman yer.. kami memilih warna nya sajor. So biru jadik pilihan. Majlis start kul 1020 malam. Aiyoooo musti abis lambat. Buzday boy pandai nanyi okey... Lagu fav. ialah 'Matahari- agnes monika'.


Malam tue paling banyak nanyi ialahhhhh... 'AKU'. makasih.(hahahahah) penat dan seronok k. Sbb banyak pemintaan suruh nanyi, maka aku tak lepaskan peluang. Dan paling syok ialah si buzday boy tito yer, sebab terlalu lama nak tunggu pukul 12 tgh malam. PETANDA pertama.

Dah pukul 12mlm. Bangunnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! elllooooooooooo... anak buah pakcik, bangun sayang. potong kek dan boleh balik..... Hareez, bangun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PETANDA kedua. Hareez tak bangun2 k, walaupun lagu buzday dah berkumandang 3 kali.( ko jawab!!)

Fuyoooo, kek pun batman yer.. Sedapnyer... tak sabar nak makan.

Hareez sangat liat utk bangun yer, terasa cam nak je aku yg tiup lilin tue.

m'jwblah hareez masih tutup mata kat depan kek,wlpun lilin sudah nyawa2 ikan bilis.

itu bukan ambik nafas utk tiup lilin yer... tapi 'menguap' .. konsep sangat.


Akhir sekali, cara penyelesaian ialah mummy dia yg tolong tiupkan. hahahahahha. kelakar sungguh. tuelah aku dah cakap kat akak aku buat majlis awl. Nie tak, nak jugak tggu kul12 mlm. Kan dah merasa ko tiup lilin buat kali ke2 dlm hidup utk tahun nie. Makin cepat tualah jawabnyer. heheheheheh. Apa2 pun selepas tue hareez bangun dan makan kek. Sempat nanyi lagu 'matahari' sekali lagik.( demiiiii yer). Malam tue aku g sorang2 jer, sib baik sonia ingin temankan aku. So tak lah buhsan sgt dalam keter( motip???) hihihi... Dalam kul 1 majlis abis, aku pun pulang ngan gelak ketawa. 'Batman tito' .

Satu2nya anak buah aku setakat nie. Dia lah segalanya2 bagik aku. Dia mewarisi bulu mata aku. hahahaha lentik okey( tetap nak nie) yer la, akak aku punya bulu mata so2 jer... harap hareez membesar ngan penuh kasih syg dari mummy dia. jadilah anak yg kenang segala jasa ibubapa. insyallah.

*Minggu nie aku mmg tak cukup tito.... terasa berpinar2 bijik mata.

2 Comments:

At April 27, 2009 at 9:23 PM , Anonymous Anonymous said...

cumel anak buah hanq.

yg penting pic2 chantik.

pandai snap yg dia menguap 2.

comeiiiii cam aku.

-krol-

 
At April 28, 2009 at 7:08 PM , Blogger wan khairy said...

makasih pujian ituew.
yg bab comeii cam ko tue yg tak tahan.hahahahah..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home