Fast&Furious 2009


Aku baru pas balik dari tengok citer nie kat PV ngan phezz dan amir. Sesungguhnya citer nie Sangatlah SUPER hebat + SUPER aksi + SUPER model (tetap). Why super hebat? sbb dah sgt hebatlahhhh.. Knp pulak super aksi? Sah2 citer aksi, tak kan nak ada hantu pulak kan. Kenapa pula dikatakan supermodel?? Sbb pelakon2 dia ada yg cam model. baik laki dan pompuan. TASTE!!hahhahahaha....

Dari permulaan citer sampai ke hujung citer, penuh ngan aksi... memang tak rugi g tengok kat panggung.( Puas mata memandang) Dah lama tak tengok citer aksi sepuas ini( pujik melambung nieh) Aku malas nak citer pepanjang, korang g la tengok jika nak kan kepuasan yg membina(konsep?) hahahahah... tapi aku tetap nak bagi 5 yg suka, dan 5 yg tak suka tentang pilem nie.

SUKA:
-aksi kereta yg melampau, terasa nak buat jer kat jln kl, tp tak mampo!!(sedar pada kebolehan)
-terasa nak g club bila lagu 'Lets get Crazy' berkumandang,happening u allsz..
-suka tul ngan lakonan Vin Diesel dan PAUL WALKER(motip huruf besar?) hahah
-kematian Fenix rice sungguh berseni. Hebatttt, puas aku tgk dia dihentam!!!!!!!!-
-Paling syok kesudahan dia.... very the kengkawan tolong menolong..

TAK SUKA:

-ada ker?
-tak der kot....
-pasti?
-harussssssss...
-cukup dah 5( tetap!!) sesungguhnya x ada yg aku tak suka, semua suka.. cuma tak puas nak tgk lagik dan lagikkkkk!!

Aku bagik 5bintang termasuk sedikit cahaya bulan utk citer nie... BESH! tak sabar nak tengok mereka beraksi lagik utk citer yg akan datang.... banyaknyer citer2 hebat lain akan munchul. huhuhuhuhu... tak sabar menanti.

*minggu yang terlalu bz utk aku.. bz memeningkan diri..

2 Comments:

At April 5, 2009 at 5:59 PM , Anonymous david said...

gud movie right?
gud cmmnt 2.
nice blog.

 
At April 6, 2009 at 6:07 PM , Blogger wan khairy said...

makasih david..
david beckham ke?
hahahahahhahaha....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home