perfume

Semalam acu dtg mkn kat opis aku... (cam biasalah) Tetiba dia bagik tau ada jualan perfume kat hotel corus... So apa lagik moh serbuuuu(tetap!!) Banyaknya perfumeeeee... Tp banyak perfume pompuan dari lelaki... Aku ada baulah 'David Beckhem' punya perfume. NICE. Very the lelaki bola sepak yg bergaya. hahahahhahahahaha.

So selepas dah bau, apa lagik sambarlah satu.(sah2 murah) Bau perfume NIGHT nie mmg sgt menyelerakan. Terasa cam nak' Makan diri sendiri jer'. hahahahahhaha... pakai perfume nie terasa cam nak main bola sepak di 'Atas katil' (katernya). hahahhaha... suka ngan perfume nie.


Perfume ke2 aku beli tetap David beckham. Bau nie pun sedap! Terangsang jadiknya. hahaha.. Aku beli perfume nie nak hadiah kat apex. Aku suka baunya, so aku nak org yg dekat ngan aku yg pakai.. boleh ari2 bau wangi nie. Acu jugak borong sakan... dia beli perfume utk diri sendiri dan utk amal.selepas menghabiskan duit kami pun pulang ke tempat keja masing2.


Syoknyer dpt borong perfume baru.... Banyak sgguh koleksi perfume aku skg. Polo black aku pun udah nak habis,so sgt suka bila dah ada perfume baru.. huhuhuhu.. So pas nie bila aku berjalan sebelah korang, jgn lah korang terasa david beckham yg lalu okey!!!! ianya tetap wankhairy.. hahahahhaha.. aku nak pengsankan diri selama yg mungkin.hahahaha.

*klulah orlando bloom kuar perfume, pasti aku beli...... sbb dia adalah aku. (terus tito, jgn pengsan..zzzzzzzzzzzzzz)

4 Comments:

At April 3, 2009 at 10:43 PM , Blogger -FAZREE- said...

thnks anjer!!!wangiiii sgt!luv u..best sgt hadiah tu..

 
At April 4, 2009 at 7:06 AM , Blogger Call me Aidy said...

aku x sempat pegi
shittt

 
At April 5, 2009 at 4:26 AM , Blogger wan khairy said...

ur welcome..

aidy x sempat pegi? ruginyer...
sgt murah2 dan boleh pitam melihatnyer. hahahaah..

 
At April 13, 2009 at 9:02 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

aku soh hsmate shaft belikn..huhuhu.tp yg perfume ni adik aku punye tp aku sebatjeww

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home