photoshoot NAZ modelling

Ahad: Aku ada terlibat dalam photoshoot untuk Agensi NAZ. Agensi NAZ adalah yg terbaru kat malaysia nie, so photoshoot diadakan utk profile office. Antara yg terlibat adalah model2 dan artis. Artis yg terlibat ialah Anding, Jue,Zanita bersama anaknya ZARA yg cute. Model2 yg terlibat Amar hero remaja, Ursha(kak shi) dan model2 lain yg aku sendiri tak UPDATE namanya( sorry). Sepatutnya ramai lagik terlibat tapi saat2 akhir ada yg tak dapat hadir. Sesungguhnya ini adalah pengalaman pertama aku untuk photoshoot sebesar ini.. Selalu terlibat dalam photoshoot sendiri2 jer.. tapi hari itu sangat lain. Sebab terlibat dalam satu team yg ramai dan cool.

Dimakeup oleh mereka2 yg PRO dalam bidang makeover.

okey ker?tapi nie baru separuh makeup, org yg make up tue kata muka aku senang nak uruskan sebab dah ada bentuk dan halus(voley?) hahahaha... Photoshoot hari itu dikendalikan oleh 'Jay ismail' . Fuhhh hebat tue, photographer yg sudah terbukti hebat dalam bidang nie. Aku time mula2 nak shoot sangat hilang arah tujuan..Sebab terlalu banyak pikir aku mmg 'lost' dan tak dapat pulang ke pangkal jalan yer... Serius aku cakap. Untuk pose individu aku cuba bermain ngan muka jer...sib baik ada tunjuk ajar jugak dr photographer dan phezz .Untuk photo dalam grop, aku satu kumpulan ngan kak shi(supermodel hebat!!) dan ada 2 lagik model lelaki.(tema grop kami ialah, ensem Warriors)Time shoot ramai2 baru aku cam bersemangat untuk beraksi. selesai photoshoot yg pertama aku rasa lega sangat!! (Sejujurnya jugak aku untung punya pengalaman ini, baru aku tahu cam mana rasanya mental dan fizikal harus bergandingan) sib baik lost aku tak berpanjangan, dan dapat di cover ngan sokongan semua.

Photoshoot ke2 ialah 'Corporate'. Aku dah bersedia untuk beraksi! penat tau tunggu giliran, tapi konsep studio yg telah diubah suai menjadik cam rumah membuatkan rasa buhsan menunggu itu ilang. Dari pagik sampai ke malam kami bekerja. Yang penting makanan sentiasa ada, mmg aku paling banyak melantak. hahaha. model2 lain sibuk dok jaga badan tak nak makan, so aku makan jerlh.. tp tetap berpada2, karang terbuncit susah pulak. hahhaa..

Photo2 yg korang lihat nie bukanlah gambar2 photoshoot okey!!! nie gambar yg aku snap sendiri.(biasalah klu wan dh beraksi) hahahahaha. gambar2 tue dalam proses edit. aku sendiri tak tengok lagik. Harap okeylah pose2 aku dan model2 lain.. Sebab kami semua epy bekerjasama. Klu ianya dah siap dan dibenarkan dipaparkan, insyallah korang boleh tengok okey!

Pic diatas diambik kat facebok hatta dolmat. Aku ambik nak tunjuk hasil gambar dr photographer jai ismail yg terlibat dalam photoshoot aku ngan model2 lain. chantik kan? model itu pulak ialah Ursha(kak shi) Vouge giler kan? hahahaha, i know.

Terima kasih kat Naz, anis,phezz, juru makeup, photographer , model2 yg terlibat dan semualah. Ini merupakan pengalaman yg memenatkan tapi sangat enjoiii . Banyak giler pengalaman yg aku dapat. Penat giler badan nie.. terasa sengal2 sampai sekarang. Tak sabar jugak nak lihat hasil kami semua....

*sangat2 tidak sabar utk melihat hasil2 photoshoot aku.

6 Comments:

At April 20, 2009 at 12:05 AM , Blogger Mr Romeo said...

CAYOL CAYOK..
baru awak tau rasanyer keen berkasi..
kalo tak die lah yg dok compalint pose top model tak bgus
rasakan..hahahaha
anyway congratulation

 
At April 20, 2009 at 12:10 AM , Blogger wan khairy said...

hahahhahah...
tahu tak per.
tp sekejap jer ilang fokus tue..
yg top model sy commnet sbb dh byk ilmu pun dok macam tue jugak..klu minggu pertama sy x kesah, nie dh minggu ke6 pun masih ado,haruslah kena syarahan dan luahan.
hahahah...

 
At April 20, 2009 at 2:23 AM , Anonymous Anonymous said...

aku suka pic hanq kat lampu tu

mmg muka hanq ada bentuk

GUD2. kwn aku jd model. bangga sat.

bakat itu jgn disia2kn.

aku pun tak sabaq nk tgk pic2 photoshoot.

-krol-( nak jd model gak)

 
At April 20, 2009 at 9:42 PM , Blogger wan khairy said...

model biasa2 je.
model lampu.hahahahahah.
hanq nk jadi model gak?
boleh2..
sila tampilkan diri.
nk tgk layak ke idak.

 
At April 21, 2009 at 6:06 PM , Anonymous Anonymous said...

Eleh Rendh diri plak!

model lampu ke, model tilam ke, janji model. ok la tue. Sah2 ko minat kan, seharusnya blh buat.

Penampilan aku mmg mengalahkan ko.

sbb tue tak leh tampil.

-krol-

 
At April 22, 2009 at 9:26 PM , Blogger wan khairy said...

owhhhh klu cam tue paham sgtlh.
so lebih baik tak payah tampil k.
hahahahhaha...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home