ANTM12

Episode 11: Go sees

Tinggal 5 peserta, ada ratu politik, ada ratu bottom 2, ada ratu fesyen, ada ratu mata dan ada ratu unik. Siapa tersingkir? siapa terselamat? mohhhh saksikannnn.....

TERBAIK:

Teyona: Ratu politik terus mengungguli carta. Pemenang go sees dan pic terbaik, teyona harus selesa senyum lebar( wlpun senyuman dia 'menakutkan') Bagik aku pic nie yg chantik ialah pose badan dia jer.. Dari segi muka, sangat tidak begitu berseni. Senang citer aku tak suka muka dia. Bakal pemenang ANTM12( terasa loya masa menaip dia pemenangnya) terus melangkah ke top 4.

Allison: Aku rasa allison patut dapat pic terbaik untuk kali ber2 berturut2. Sesungguhnya pose dan muka dia sangat Super hebat. Masalah allison utk masa mendatang ialah 'catwalk' dia yg sangat sopan dan cam tak perlu catwalk pun ada, baik jalan jer.( cam dia nie takut2 dan tiada aura time catwalk) Apa2 pun aku lebih suka dia yg dapat pic terbaik. Pheez ajar dia catwalk k.

Aminat: Ratu bottom 2 terus terselamat.. terasa menyampah melihat dia walaupun dia memiliki ketinggian yg sangat superb!!!! Entahlah, pic2 dia tak der yg boleh menarik aku utk meminati dia, kecuali ketinggian dan warna kulit dia yg WOW!!!! harap dia tersingkir pas nie.

Bottom 2:


Celia: kan aku cakap aku wisau nak tgk episode 11 kerna celia mengalami ganguan emosi. Ternyata betul yer. Kecewa terlambat 2minit dari go sees maybe adalah puncanya jugak kot. Tuelah felling berjalan nie time nak masuk opis tue.. klu dia berlari sikit pasti dah lepas. Di set pun celia terus ilang fokus dan apa yg dia buat tak menjadik!!!! Nie adalah first photo dia yg paling buruk( buruk dia idak lah seteruk aminat yg sentiasa biasa jer photo dia) pose dia terlalu selamat sejahtera! So harap celia dapat terus bangkit dari kegagalan. jika tak pilihan aku nie bakal tersingkir nanti.( wlpun usianya 25, dia tetap VOUGE dan SUPERMODEL) bye.

Fo: sampai disini perjuangan cece. Jika cycle 11 dulu cece tersingkir masa top 3( analeigh), kali nie cece tewas di top 5. Pilihan ke2 aku nie jugak mengalami nasib seperti celia, lewat time go sees( yg penting x der siapa yg nak book fo, kerna pendek!!! biadap sungguh) Aku dah kata kat brazil mmg designer2nya mencari model2 yg super tinggi dan vouge. Cian fo!!!!Apa2 pun gud luck utk cece, atlist selalu pilihan kita akan sampai ke top5. Jika cycle 11 pilihan pertama aku Elina tewas semasa top5, kali nie berpindah kepada cece.

4 lagik yg tinggal. Persaingan makin terasa kerna ada 4 ratu. Sesungguhnya ratu politik dan ratu bottom 2 di cabar ngan ratu segala ratu. Dalam 4 model nie, aku cop allison dan celia jer. Walaupun yg bakal menang teyona atau aminat!!! bagik aku, jiwa aku begitu dekan ngan benda2 yg jujur dan telus. So celia dan allison teruskan lah menyingkirkan ratu2 jadian dalam ANTM12.

*utk episode akan dtg tyra bakal ambik gambar mereka.....

3 Comments:

At May 2, 2009 at 3:36 AM , Blogger PHEEZ said...

ternyata... iollss akn ajar allison catwalk...

yang penting.. ada 2 minggu lg saja berakhirnya ANTM CYCLE 12 ni.. tp kata2 hati berkata final 2 is ALLISON & TEYONA...

desas desus, antm 12 ni adalah yg terakhir utk kali ini.. xada lagi antm pasni.. hmmm....

harap2 ada sambungan...

 
At May 2, 2009 at 6:22 AM , Blogger celebi.net said...

x puas hati!

ni konsep politik sgt! mmg episod kalini mmg POLITIK nk singkirkan fo.

alasan fo dibuang adalah kerna takde org nk book dia kat brazil.

so cara derang nk senang buang fo ialah... PILIH GAMBAR PALING BURUK aku penah tgk dlm antm. seyes... aku rasa tyra saje je pilih pick gambar yg ala2 tak jadi utk memudahkan juri menyingkirkan fo. HELO... time episode tu time nigel tangkap gambar derang ada je aku tgk pose fo yg lebih cantek dr pose cilaka cam gambar yg derang pilih utk diadilkan tu!

tak suke!!!!

same cam politik time derang nk buang sandra. time tu tyra sendiri mengaku "ada lagi pic yg cantek tp kami sengaja pilih pic muka ko yg pandang depan ni...walaupon huduh.. so kamu disingkirkan"

sekian. akhir kata. tyra bongok.

i love fo! pendek pon pendek la.

 
At May 3, 2009 at 6:07 PM , Blogger wan khairy said...

sabar saudara2 sekalian..
sesungguhnya politik itu 'WUJUD' yer.. tak kira kat malaysia atau luar negara.maybe NEXT top model dimata kitra x sama ngan juri. (walaupunn)

phezz- i mengharapkan allison & celia di final WALAUPUN tahu ianya payah !!! hahahaha...

cece- tahu tak per, saja ambik pic dia paling hodoh utk disingkirkan.
biadap sgguh mereka.

tak sabar nak tgk runwayyyyy nyer, wlpun ada kelibat teyona kat situ.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home