ANTM12

Episode 12: burung-burung

Episode kali nie lebih kepada cacian aku yg begitu menusuk ke hati tyra jika dia paham bahasa melayu ini. Episode kali nie ada yg besh banyak yg tak besh. jom saksikan siapakah yg layak ke top 3(walaupunnnnn..)


Allison: Selayaknya dia berada dicarta paling atas. Picnya sangatlah fenomena. Dia menjadik satu2nya wakil yg tak politik layak ke top3. Aku akan menyokong dia sehabis mungkin kerna dia kan pheezz..hahahaha Phezz dan aku kan besh frendz. Dan terbukti allison dan celia mmg rapat dalam antm12. Go allisonnnn wlpun tahu nasib mu bakal ditentang oleh ratu2 politik.

Anak burung hantu aku kasi kat dia... malatop!!!


Teyona: Konsep BINATANG sangat sesuai utk ratu politik nie. Nescaya teyona ko lah paling aku benci dalam sejarah ANTM12. Walaupun tak der buat salah ngan aku, tapi bagi aku ko mmg binatang jadian yg saja di jadikan oleh TYRA lahanat!! melihat photo ko nie terasa cam konsep burung ibu tunggal sangat. anak2 ko melarikan diri sbb dapat mak yg huduh. Walaupun hari ibu bakal datang ahad nie... Tapi anak2 ko cam tak sygkan ko.... ko duduk lah dlm sarang tue sampai reput.

Burung tak cukup BULU sesuai utk ko... thx....

Aminat: ratu bottom 2 masih bertahan hingga ke hujung waktu. Begitu terdesak tyra utk melahirkan model2 kulit hitam sampai sanggup mengaibkan diri dia sebagai juri. Tyra ko mmg rabun tahap gaban punya. Dan klu korang tak caya korang boleh tgk youtube dan buddy tv, atau blog2 dari negara asing dimana tyra mmg ke buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. Disebabkan nak lahir pemenang kulit hitam , yg buruks jadik bagus yer!! jika korang lihat ANTM12, pic aminat yang mana korang rasa malatop?? ado?? NAN ADO ye! duduk bottom 2 pun sangat banyak, kalah time whitney dulu.. aminat merampas ratu bottom 2. Sejujurnya dia mmg boleh gegar bila dirunway sbb tinggi... Tp Diukur segi gambar segala aminat HAUK!!! arhhhhh aku mmg terasa cam nak lempang tyra laju2 sampai bengkak muka dia!! Tapi aku suka dia kalah cabaran minggu nie!! puas aku tengok muka kecewa dia... layak la ko.. feeling nak menang konon!! hahahahahahaha.... jika aminat diangkat sbg pemenang mmg cycle nie palig azab pernah tercipta!!

burung GAGAK sesuai ngan muka dia dan kulit dia.GAGAK BUSUK!

Celia: Cam mana bagus pun dia, cam mana dipujik pun dia, cam mana hebat pun fesyen dia, dia tetap dianak tirikan . Pemenang cabaran minggu nie terpaksa ucapkan selamat tinggal kepada ANTM12 kerna tersingkir disebabkan politik yg tercipta. ( sib baik menang hadiah lumayan berbaloiiii, sebelom tersingkir) Dia dipujik semua juri... Vouge, high fesyen segala, tulang muka gempaq, segala2nya pujik.. tapi tetap disingkirkan. Alasan umur tua. Dah tua awat hanqpa ambik dia dulu???? sebab dia mmg bagus kan??? Biadap!!!! Apa2 pun aku tetap puas hati ngan celia, sbb dia disingkirkan dalam keadaan yg politik yg tercipta. Bukan sebab pic dia buruk. Pic dia selayak tempat ke2 terbaik. Tapi nak buat cam mana.... Kerjaya celia sudah bermula kerna khabarnya celia telah di book oleh satu agensi modelling kat paris! bye tyraaaaaaaaa... go celia...

burung merbuk emas mmg sesuai utk celia... luv celia.

So korang dah tahu kan top 3 nya... Aku hanya suka pada allison jer... teyona dan aminat sorry ko pemenang yg telah dicipta awal oleh tyra dan kuncu2nya.. Harus direjam org cam nie. Dan jika aminat atau teyona yg menang, Selayaknya ANTM nie yg last.(ura2 kata nie ANTM yg last) mmg bagus last!!!!! Sangat hina cycle nie.. Tapi jika allison yg menang aku akan berkata yes, itulah yg sepatutnya... Allison wajar menang sbb wajah dia sangat unik. mata dia sgt superb besar. Dan dia menang sbb diri dia, bukan politik tyra. Aku benci lah cycle nie... cam buruk jer wlpun belom habis lagik! Apa2 pun tetap pilihan pertama aku melepasi top 5. Kita tunggu jer lah pemenang ANTM12 ye. pilihan final aku ialah ALLISON dan allison jer.. boleh ker? allison bertanding sowang2 kat runway? sbb mata aku hanya nampak dia jer!! jika TERPAKSA memilih antara teyona dan aminat aku pilih teyona kot( serius nak muntah dibuatnya!!) dan cycle nie paling aku tak teruja nak tgk mereka runway... sbb terlalu benci. Harap allison boleh pukul 2 ekor langau ituew.

* Cam laha jer kan klu aminat yg menang???? burukz gila kot!!!

9 Comments:

At May 7, 2009 at 8:28 PM , Anonymous mr pop said...

really enjoi bila 'kamu' mengutuk tyra. 'YES' cycle nie paling teruk dalam pencarian top model.Tyra mmg dikutuk hebat Skg. Terdesak sgt dia utk lahirkn model kulit gelap.

buruk gilo jika aminat menang!!!

 
At May 7, 2009 at 8:42 PM , Blogger wan khairy said...

mr pop TQ.
hahahahahahah...
mmg teruk.
tambah teruk jika teyona dan aminat final 2.
AZAB giler!!!!

 
At May 7, 2009 at 11:44 PM , Anonymous Bianka said...

Aminas picture is horrible...
WTF? Why was Celia eliminated? She won the challenge and had a stunning photo?

aminat can go fuck herself!

teyona or aminat should have gone home...

i'll miss you celia!

Suck ANTM12.

 
At May 7, 2009 at 11:45 PM , Anonymous joise said...

I hope they put a new model on the panel next cycle. I've had enough of Paulinas fake ,negative attitude.
Aminat should have been sent home 3 episodes ago. Her photos suck and she's nasty and bitchy

ur blog nice dude.

 
At May 8, 2009 at 12:05 AM , Blogger wan khairy said...

bianka/joise: tq drop ur cmmnt here.

 
At May 8, 2009 at 8:52 PM , Blogger PHEEZ said...

gosh!!! i dunt understand y tyra act like this!!! its gonna happened again like cycle 10 which is WHITNEY won the cycle....

but this cycle more to black skin gurl... which is tyra should eliminated aminat 5 episode ago but she didnt!!!!!!! her photo's sux!!! n i dunt see any improvement from her!!

hope final two is ALLISON & TEYONA!!!! somehow ppl said tht final two is AMINAT & TEYONA!!!!

ITS ALL ABT POLITIC!!!!!!!! POLITIC!!!!!!!!!!politic!!!!!!

 
At May 10, 2009 at 5:03 AM , Blogger celebi.net said...

sejak ketiadaan fo. aku cam xde komen da.

ape2 je la tyra oi

 
At May 10, 2009 at 6:13 PM , Blogger wan khairy said...

hahaaaa...
itulah yg terjadik skg!
terdesak cr model kulit gelap, itulah hakikatnyer.....
pheez i pun harap allison ke final..
lagi 2 ekor lantaklah siapa...
yg penting allison sepatutnya menang!

cece bagus jika tak berminat, sbb antm mmg laha cycle kali nie.

nasihat kpd tyra:
AWAS!!!

 
At May 12, 2009 at 7:17 PM , Anonymous Anonymous said...

haaaaaaaaaaaaaha

ramainyer anti teyona aku.

tak mau lebih2 ckp

go teyona..

p/s: cik wan blog hanq universal sgt. siap org2 potih dtg cmmt. hebat, depa paham ka bahasa melayu?? atau mereka melayu 'feeling' org [potih].. apa2 pun angkat bahasa melayu di mata dunia.

-krol-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home