ANTM12

Episode 13: final dan yg menang ialahh....'kak pora'

Semalam aku dah bagik tau, aku dah tahu keputusannyer dan ari nie nak update versi cacian buat penghabisan kalinya... Sesungguhnya inilah cycle PALING AZAB/HAUK/LAHA/HANJ pernah tyra cipta. Serius klu kata nie cycle terakhir ANTM, aku setuju yg teramat sangat!!! Tak perlu ada lagik pun tak per, sbb klu JUARA sudah di cop masa mula2 buat apa ada peserta kan? baik ko ambik jer peserta ko suka tue jadik model. Habis citer.. tak perlu buang masa... Sebab cycle kali nie nampak sangat terang lagik bersuluh tyra suka siapa. Tak sama cam cyclle whitney dulu.. wlpun nampak tyra suka dia, atlist whitney ada jugak gambar2 yg gempaq dan VOUGE. Tp utk cycle 12 nie, pemenang dia satu gambar pun aku tak suka... tak ada yg melekat dlm otak utk ditiru. Serius tak ada yer!!!!!!! Tyra ko memang tayar. (tetiba....) jom tengok top 3.


Aminat: sepatutnya dia tak perlu ada pun. Tapi dikekalkan sebab dirasakan mampu utk menggugat di runway... Tp sampai top 3 jer... Walaupun cover girl dia tak seburuk juara yg tercipta, tapi dia tetap disingkirkan. Aminat mmg supermodel/super tinggi tapi dia tak patut ada sbb gambar2 dia buruksz. Malas nak citer panjang, citer panjang pun dia dah top 3 (walaupun) Apa2 pun aminat sampai skg aku tak minat ko. da....

Allison: Hurmmm nasib2. Dia super hebat di set cover girl. Pic malatop/rakaman jugak cute. Dirunway dia tidak ditenggelamkan oleh teyona. Semua org tau catwalk dia x seberapa bagus.. tapi tidak la buruks, terpegun lagik adalahhhh.. cuma mmg kena belajar lagik lah kan. Geram betulll model phezz tak menang disebabkan ketidakadilan juri2 yg sudah diberi skrip sebelom berucap.(biadap!!) Apa2 pun allison kalah ngan maruah yg cukup tinggi. Dan dia akan jadik model berjaya cam anya...(tunggu dan lihat jer)

Teyona: nielah juara ANTM12, chantik kan???? sangat okey.. tyra pujik bagai nak gila nie, senyum melalui matalah, pepek la ko tyra. Ko ingat kami rabun?? sah2 tak chantik, lagik nak pujik melambung wlpun rakaman utk cover girl sgtlah buruk dia persembahkan. siap nangis2 segala. (WTF). Aku bukan nak memandai ke apa, korang boleh lihat sendiri perjalanan teyona dalam ANTM, setiap yg buruk dia buat pasti dipujik juri.. Yg vouge peserta lain buat, di kritik hebat dan di ambik pic2 buruk utk penilaian( tak ke kejam lagik zalim tue). Korang tengoklah sendiri ANTM12, baru korang tahu kesahnyer... Sesungguhnya juri2 mmg cam diberi skrip utk memuji teyona melambung2 sampai melekat kat syiling. Dia sangat tak layak menanglah. Dan menjadik satu2nya juara yg dibenci oleh semua( disebabkan oleh tyra) sikap dia okey.. bagus... Yang buruk skg tyra( dia puncaaaaaaaaa!!!) Kesian jugak kat teyona dia menang org benci dia.. Nak buat cam mana kan, sebab dah nak benci mana boleh menipu diri. So teyona ko buktikan lah yg ko layak menang... nak tunggu apa yg boleh ko buat di masa mendatang. Jika ko mampu buktikan ko layak menang,wlpun tak.. baru aku suka ko( menjawab nak tggu sampai kiamatlah tue) Bye.


klu pic nie di ambik utk cover girl pasti tyra pujik jugak kan??' teyona u mmg hebat, senyum melalui mata... i like'. musti tyra akan pujik cam tue.... TOLONGlah.

korang gi lah beli lipstick tue, maka korang akan dibenci cam teyona. hahahah. sah2 tyra and the geng jer beli banyak2 simpan kat umah.. Cycle paling buruk!!

Masa runway mata aku lebih tertumpu kat model2 dari brazil.. sangat fenomena hebat.. Victoria secret sangat.. Model2 brazil mmg hebat!!! allison hebat!! teyona????? dia ada ker?
So korang drop lah last comment dan bagi kesimpulan tentang ANTM12. Terima kasih kepada pembaca setia seperti pheez,romeo,cece,apau,krolll( ko jgn nak feeling menang k, sah2 ko tahlia jer yg layak, selepas tahlia tersingkir baru ko ambik teyona kan? so ko tahlia, hahah. thx) dan semua2 lah kerna jadikan LCW saluran ANTM anda. Jika ANTM ada lagik, aku masih akan mengulas dan kita akan memilih model2 yg kita minat k... Muahhhx2 kat korang. Jgn lupa drop kesimpulan k tentang ANTM12.

* kesimpulan aku utk ANTM12 ialah tyra banks punca segala2nya... bye.

8 Comments:

At May 14, 2009 at 8:15 PM , Anonymous Anonymous said...

Bahaya cmmnt pertama ni boleh kena carut balik, tp sebagai pemenang tak taqut pun!

cik wan, aku teyona k. tahlia tue kesilapan jer.

yahoooo teyona menang!! yes..yes..yes..

nak tau dh semata2 nk tgk ulasan terakhir hanq, jenuh aku aku cari cc. pc kat umah rosak.

kesimpulan krol: ANTM12 mengeratkan silaturahim antara blogger dan pembacanya. haaa. Aku suka blog ko sbb ada ANTM, so sgt baik. first time join cop2 model, aku terus menang ya? Wlpn pilihan first aku dah tersingkir. ttg teyona ak malas nk cmnt sbb dah menang. seronok lh ANTM wlpun politik.

-krol-

 
At May 14, 2009 at 8:30 PM , Blogger celebi.net said...

ooo bole tukar org lepas yang kita cop tersingkir ke. hebat. konsep baru.

tp klu boleh pon aku tanak tukar sebab fo da sebati ngan aku.
sob sob. sedih lagi. klu antm kat canada ke vietnam ke malaysia (wah. cam bes je klu wat kat mesia) ke pasti dia leh menang. tp kat brazil mmg nk yang tinggi klcc je. huk huk...

teyona menang? no komen.

:(

 
At May 14, 2009 at 8:30 PM , Blogger celebi.net said...

btw, cycle 13 mmg ada

 
At May 14, 2009 at 8:39 PM , Blogger nel said...

semoga tyra semakin gemok & miss jay semakin bapok. bye!

go allison
bye teyona

ade lagi cycle 13? ayo tak larat dah tgk tyra jd gemok...hahaha

che wan, nanti update plak life after ANTM, mane2 cycle pun ok...tgk dorang ni berjaya ke, hauk ke, jd nelayan ke

 
At May 14, 2009 at 8:44 PM , Blogger nel said...

eh...nak tambah lg sbb tak puas mengutuk.

aminat lahanat
tyra banks tayar buruk
teyona kepala dinosour (org kutuk2 die kepala dinosour dlm forum2)

ok dah puas

kalau ade cycle 13, nigel & miss jay kene tukar dgn org lain jd juri.

 
At May 14, 2009 at 9:02 PM , Blogger wan khairy said...

owh ada cycle 13?
hurmmm binatang apa pulak bakal dilahirkan? sama2 kita tggu.

cece si krol tue dh pilih tahlia, so dia hanya akan jd tahlia selama2nya. hahahahah... lain lah klu dia cop tahlia dan teyona masa mula2 dulu. nie selepas tahlia tersingkir baru pilih teyona.. salah konsep! x diterima.hahaha.. cece kita tggu cycle 13 k, tgk tyra nak pilih siapa pulak, salah pilih makan kita bunuh je dia.

APAU: tyra dh sememangnya gemok. dan bakal boroiii bila cycle 13 kuar. hahahah. miss jay plak bakal jd wanita x siap time tue. skg dh mmg bapok sehabisnya. teyona kpala dinosorr?? sesuai!! aminat lahanat? sesuai jugak!!
yes pas abis nie, i update ttg model2 yg lepas k....

-kita tggu kemunculan cycle 13. Harap politik dihapuskan!!!!!

 
At May 14, 2009 at 9:13 PM , Anonymous Anonymous said...

korang aku baru join, so tak tau konsep lcw ttg model pilihan. n

nanti aku buat pilihan time mula2.
but skg teyona aku menang. haaaaa.

k la cik wan ak nk out nie.

ak tak sabaq tggu antm13. bole tgk sapa yg kena. entah2 aku menang lagik.

-krol teyona-

 
At May 14, 2009 at 9:23 PM , Anonymous kris said...

truly don't understand how Teyona won. Her portfolio was weaker than Allison's, her runway walk was weaker, and her photo was no better than Allison's.
bodoh!!!!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home