berehat/bercuti/pose

Mulai esok aku dah tak der kat malaysia... aku akan terbang tinggi g bercuti bersama teman2 aku yang lain. So kpd yg nak cari aku utk cha cha atau apa saja, kita ketemu minggu depan yeah. Aku x der kat malaysia 5 hari. Jumpa korang semua minggu depan k. Pasti cerita percutiaan ini aku akan update ber episode.. hahahahaha.. pasti banyak giler gambar. bye nak rehatkan tangan, rehatkan minda setelah gigih bekerja.

*korang yg ada dimalaysia, jagalah adat dan sopan semasa ketiadaan aku k? hahahahah.. jangan cur selalu ye... dosa. byeeee jumpa minggu depan. tunggu laporannya.

2 Comments:

At May 20, 2009 at 8:51 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

cpt ah upadted blog liburan anda

 
At May 21, 2009 at 7:25 PM , Blogger wan khairy said...

sabar..sabar...sabar

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home