koleksi itu penting

Cuti yang lepas, aku dan acu kuar ber2 untuk shopping. Mula2 rancang nak pi sorang2 jer. Cam lebih aman sentosa( walaupun kesepian, kerna aku suka g shopping ngan org yg teruja nak shopping) tetiba acu msg, and dia cam teruja nak ikut. YES!!! ada jugak teman. kami g bukit bintang. Makan2 dulu kat kedai nasi ayam fames kami jalan2 sg wang dulu. Cari beg utk percutian kami minggu depan( tak sabarnyerrrrrr nak terbang!!) Selepas jumpa beg, tetap terjumpa benda lain dan terus beli. KAN!! selesai bukit bintang, kami shopping kat PV pulak. Wahhh sale merata2. CK ada sale!!!! paling mustahak benda aku nak beli dalam tue tak SALE! biadap. Pastu masuk ZARA, mencari kasut. Kasut lagik???????? hahahahah.. aku mmg gila kumpul kasut sekarang. sesungguhnya semenjak 1bln nie aku dah ada 3 kasut baru! masuk yg terbaru nie jadik 4. Dah selesai barang2 aku, kami bergerak mencari barng2 acu pulak.

Acu guna kad buzday dia dapat utk shopping kat SEED. Dia mencari sesuatu yg longgar! hahaha. jangan marah acu kang kena bogel. Dia mencari suar keja yang baru. suar keja yg lama masih boleh pakai.. tp bila dia pakai, kita akan rasa suar tue bila2 masa boleh terkoyak. hahahah so g cari suar baru. Mula2 ambik saiz 30... alangkah terkejutnya sangat tidak muat! hahahah, Pastu ambik saiz 31, YES muat! dari saiz 29 kini acu bersaiz 31. (menjawablahhhh....) kepada sesiapa nak beli hadiah kat acu, seluar lah, kena ambik saiz 31 atau 32 okey!!(tengok sekarang acu pose pun kat belakang aku dah! Dia dah tiru aksi tyra POSE belakang ) hahahah.. Aku pun tengah pikir apa nak bagik acu... Nantilah aku jalan2 sowang2 kat PV cari ilham. (tetap!) takut ilhamnya ialah barang sendiri jer.... hahahaha.. pas abis memenatkan kaki dan menghabiskan duit, kami pun gerak pulang!!!!!!

* syok giler dapat shopping... minggu nie nak g lagik.

2 Comments:

At May 12, 2009 at 4:37 AM , Blogger Achu said...

wah ayat kakak... sentap mek... hampeh...

 
At May 12, 2009 at 6:12 PM , Blogger wan khairy said...

mengapa hampeh mek??
sbb mek dah beso ke?
hahahahaha..
biasalah....
org kata dh lepas bersalin pastu x pandai jaga badan mmg akan mengembang!
tetambah lahir anak kembar 4 kan?
kahkahkahkahkah...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home