krabi lagik

Kami menaiki 'Air asia' tambang murah yg berbaloi

Setiba disana sempat pose ngan rambut yg 'tak kerinting'(kan) haha..

dedikasi utk jack sekali lagik, bot tue mmg meriah dan lazat.

muka insan yg lapar, tggu masa utk mkn tengah/ari.

kami tak punya banyak masa kat sini..kecewanyer.... byk giler tempat yg chantik x sempat nak snap. sbb terlalu banyak yg chantik2 dan elok2 dok lalu lalang.(ganggu sungguh!!) kihkih.

Aku suka pic nie... time nie kami bergegas utk naik bot laju ke phi phi island.

Nie pulak bot panjang yg kami naik masa ke 4 island.

Air nie x masin tau... air dari bukit... cuma bau selut / tanah liat...

syok berendam kat sini... tenang jer...

pic2 senja kat krabi mmg menakjubkan. Hanya snap dah dapat warna dan keindahan yg sempurna. tak payah bersusah payah utk edit over2. Semula jadik adalah konsepnyer.

Aku mengutip siput. time nie senjanya baru nak bermula.... besh kan?

lompatan pertama kami tak berjaya, tapi pic nie tetap menarik.

bila lompatan itu berjaya, tentulah aku yg paling cemerlang( tetap!) kahkahkah..

keindahan senja dinikmati, pose itu wajib! windu saat nie...

Krabi terlalu banyak kenangan. Semuanya indah2 yer... Percutian kali nie aku x ada sakit atau tercikit tulang ikan atau terkena batu karang. Semuanya terkawal. tak macam kat pangkor dulu, macam2 terjadik kat aku. kahkahkah. Alhamdulilah, kami pergi dan pulang ngan selamat. Harap percutian akan datang ianya akan terus indah. Cuma kali nie harap achu tak ajak lagik insan2 tak bersih jiwa nurani dan jasmani. Dan aku sangat percaya achu sudah belajar dari kesilapannyer sendiri. (kan acu???) so tak sabar utk percutian seterusnya.

*bila kita mencipta sesuatu kebaikan, kebaikan itu akan kita ingat sampai bila2.

4 Comments:

At May 27, 2009 at 9:45 AM , Blogger Achu said...

windu suasana disna... huhuhu

 
At May 27, 2009 at 6:00 PM , Blogger wan khairy said...

suasana disana sangat indah kan achu?
jom g lagik....
tp bukan krabi...
maybe pulau2 lain...
yeahhhhhh tp bandung dulu k.
sama2 doa projet rifaiii mashuk!!

 
At May 28, 2009 at 1:09 AM , Blogger ADLIN ALAWI said...

waaa....bestnyaa.chantik sungguh..bila akan kuh sampai ke sana ni....

 
At May 28, 2009 at 6:02 PM , Blogger wan khairy said...

bila kamu dah bersedia..
pasti akan tiba...
heheheheh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home