movie/shopping/cha-cha

Jumaat: Aku dan pheez di tengok citer WOLVERINE. Sangat tidak menyesal tengok citer nie kat panggung. Besh!!!! Kepada yg meminati citer X-men, sesungguhnya citer gini memang sangat besh dan teruja utk di tgk. Boleh tahu asal usul wolverine dan citer mutan2 yg lain. Dalam citer nie storm x der. Maybe citer storm akan kuar lain kali( maybe lerrr, klu ada kan besh!!) Wakat Gambit ditonjolkan...serta watak2 lain. Aku tak nak citer lebih, so baik korang g tengok yer. Tak akan menyesal... Aku dalam citer nie aku nak cop pompuan yg disaluti berlian. Kuasanya sangat vouge dan boleh buatkan aku kaya. (wlpun muncul saat2 akhir jer, haha) Aku bagik 4.4 Bintang tuk citer nie. Bye.


Sabtu: sebelah siang aku kuar shopping ngan apex dan fena. Syok kuar ngan mereka ber2. Nanti kita kuar shopping lagik k. Sebelah malam pulak aku kuar ngan pheez dan amer pergi cha- cha . Ada seorang lagik selebrity tapi kena disenarai hitam kan .. sbb Dia sgt popular. So tak boleh diketahui UMUM. So kami ber4 sangat enjoiii. Banyak nari, sembang2,ketawa2 dan terbang berramai2 menjadi ANGLE.

Ahad: dok umah dan rehatkan minda. Tak sabar nak tggu ari sabtu akan dtg sebab nak terbang betul2 di awan biru.... Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh...

* tinggal 4 hari sebelom berlepas... Aduh2 tak sabar...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home