OIAM3 - final

Jumaat: Aku,apex,acu dan amal g tengok oiam3 final kat shah alam sana. Fuhhh badan terasa penat sbb sebelah siangnya g majlis bertunang abg aku kat n.sembilan( cerita itu aku update nanti2 k). So sesampai kat sana, aku kena tahan.... 'En. kamera pro x boleh bawak masuk'!!! motip???? biadap sungguh! 'G simpan dalam keta'. terasa cam nak lempang jer muka abg tue. Sib baik keta park tak jauh. Demi menjaga maruah maka aku g simpan..... dalam hati menyumpah2 8tv yg Sangat lahanat babi sial.(baru lega skg, dh simpan lama nk maki 8tv) So pic2 dalam tue hanya guna hp jer, sib baik hp canggih( nak jugak!!) Yang paling penting, segala kamera pro semua ada dalam tue.. motip???? sebab mereka seludup bawak masuk guna beg pompuan. So pas nie aku nak g beli beg paris hilton warna pink yg besar( ada kat PV) boleh seludup sonia. AWAS korang!!!!! hahahahaha... Tak perlh jadikkan pengajaran yg 8tv kemut cam haram. Majlis lain nak bawak TV,peti ais pun boleh okey!!!! huh.

persembahan burnface sungguh AZAB, dengar live sangat tidak sedap. memang kelaut nun jauh ke dasar yang dalam okey!! felling fames jer lebih.. patutlh nanyi terkuar urat2 segala. sib baik tak putus. hehehhe..

Peminat tomok sangatlah ramai dan kami adalah antaranya kecuali apex, yg minat aweera.
Tak sia2 mengundi bagai nak gila kat tomok(wlpun undi2 aku tak masuk) sebanyak 30undi aku undi, yg masuk hanya 6. Sungguh membuang masa. Pastue kita org undi NO kat esther, alhamdulilah MASUK.( hahahaha, merasalah tak nak esther menang!!) Sudah cukup menyaksikan ayu tranformasi, tak nak buang waktu melihat esther pulak. hahahahha. Sorry esther, i lebih suka suara tomok sekarang BUKAN tomok yg dulu. Tomok menang sesuatu yg mengumbirakannn kerna tomok mmg bekerja keras utk ituew. Harap tomok, ehh shah inderawan terus menyemarakkan dunia muzik yg hampir ranap dik kerana dunia yg semakin canggih.

tomok sempat bersama kami utk pose bersama ( matilah berangan!!)

selepas abis, kami pun pulang.. bukan pulang ke umah tapi semua gigih ke gym. nak senaman2 ringan katernya. baiklahhhh.. 'baila-baila'.

*majlis bertunang abg aku selepas ini...

2 Comments:

At May 4, 2009 at 7:31 PM , Blogger ADLIN ALAWI said...

ke sana gak? x terserempak lak erk..org ramai gila..lin wakil dari keluarga tomok..
camera xleh bawk masuk..tension kan.?xdapat la nk capt pic menarik malam tu..
kenduri kesyukuran tomok nanti,lin akan jemput.tunggu AF7 selesai yer..

jangan lupa undi ISMA

AFUNDI ISMA send to 32999

 
At May 5, 2009 at 6:31 PM , Blogger wan khairy said...

owh ye ke?
baiklah.....
tue lah, tak leh bwk masuk..
sakit ati tul!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home