pertunangan sahak

Jumaat: cuti ari buruh aku dipenuhkan ngan aktiviti yg berfaedah. Jumaat lepas aku ikut rombongan meminang utk abg aku. Rombongan berjalan lancar, apa yg tak lancarnya kata nak gerak pagik, last2 jadik petang kul 2. so sangat membuang masa, klu tau mau aku tito smpai tengah ari. Apa kan daya ianya telah berlaku. Aku g ngan apex,acu,amal dan opah.

opah: dayang yg turun kl turut serta join kami....(feeling mak datin kat blakang)

mama: nielah mak datin yg sebenarnya.. hahahah. mama aku paling vouge.

Kakak&adik: tanpa mereka mau kami sesat..

Pokcik: wakil dr keluarga aku utk bercakap bagik pihak sebelah lelaki.

sesi sarung cincin tunang berjalan lancar..

kakak ipar aku lebih muda dari aku, tapi still akak ipar kan..

manis dan jelita. itulah hakikatnya...

Sesungguhnya kami mmg sangat lapar dan dahaga...

paling mustahak, makanan sangat sedap!!! hhahahahaa..

inilah bakal pengantin baru.. moga kali ini ianya terus kekal hgga ke anak cucu.

Pertunangan abg aku ni ialah utk kali ke2 buat diri dia. tahun lepas dia dah bertunang, tp sudah putus disebabkan tiada jodoh utk bersama. so harap kali ini ianya berjaya..... aku jugak mengharapkan kebahgiaan itu terus cemerlang utk selama2nya. insyallah. Pas abis acara pertunangan itu, maka kami ber5 bergegas pulang ke kl utk ke OIAM3.

*shopping itu sungguh membahgiakan.. selepas ini...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home