Terminator Salvation

Semalam aku,achu,amal dan pheez g tengok citer nie kat PV. Kami sejujurnya tak ada masa nak tengok wayang sekarang... ada jer kerja yg akan membataskan kami utuk melaburkan rm12 utk ke panggung... akhirnya terpaksa beli DVD. Tapi untuk citer2 mega, kami akan cuba utk mencuri masa2 bz ituew utk bersama2 menonton citer2 yg gempaq nie.

Untuk citer nie, ianya seakan mengantuk di awal 3minit permata. (boleh 3 minit pertama nak ada yg hebat dah? hahahhaha) tapi ianya makin menarik dan terus menarik sampai ke ujung citer. Kesinambungan citer terminator 1,2 dan 3 di canggihkan, diperkembangkan, di serabutkan dalam terminator salvation. Dalam citer nie, sky net telah pun menguasai bumi, dan bumi seperti bukan bumi... tiada manusia2 chantik berfesyen, tiada bangunan2 yg boleh dibanggakan, tiada keseronokkan yg boleh dibayangkan kecuali mati yg bakal tiba bila2 masa, kerna robot2 canggih ada dimana2 utk membedil kita. jom tengok apa yg besh dan apa yg tak besh tentang citer nie melalui mata pandangan 'LCW'.

BESH:
- hero2 yg ada sgt terminator perkasanya.. bagus!!!
-aku suka budak kecik rambut keringting tue...cam baik2 selengge jer.
-watak kyle jugak aku sangat suka, walaupun...
-aksi yg ada besh...(motip sikit jer pujik?)
-suka ngan kecanggihan sky net mencipta robot2 permusnah..

tak BESH:
-aksi yg ada terlalu 'besi', aku lebih suka tgk manusia robot lawan ngan manusia.. sexi skittt kot. tapi dah sky net cam bz, so tak sempat nak tampal muka manusia kecuali part last ada jugak muka Arnold Schwarzenegger(aku suka robot cam tue) huhu.

-aku lebih merindui terminator 3... maybe aku suka melihat yg chantik di musnahkan.. bukan yg dah buruk dibedil. tapi aku terima lah konsep bumi yg dah musnah angkara sky net tue... Cuma aku rindui terminator 3.

-Penghujung cerita sesuatu yg tak perlu kita buat2 suprise... Sbb mmg citer nie akan berlarutan selagik mampo. Kita tggu formula john connor utk filem akan datang.


Aku bagik 4 bintang utk cerita nie... Korang g la tgk ye, besh!! walaupun serabut ianya tetap besh beraksi.... setiap aksi yg ada, jgn dilepaskan.. pas abis citer nie kami terus pulang kerna masing2 dah letih....

* 5 hari nie aku nak rehatkan diri utk menempuh 2 hari cuti akan datang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home