makan2/shopping/bowl/cha cha

Sabtu: banyak giler benda berlaku dalam ari sabtu.... Mcm2 plan dan acara yg ada dalam list. wahhh cam tue kan... jom tengok aktiviti2 ituew secara ringkas...

Pertama: makan-makan umah Hid

Menu hidangan umah hid mmg sedap terutama sate/kuah kacang. fuyoooo meleleh. Kami antara kwn2 hid yang sampai dalam waktu yg detetapkan. biasalah dari dulu kot kami mmg akan datang ikut waktu, tak pernah tersasar dari waktu yg ditetapkan. Cakap 1.30pm, 1.35 kami sampai. heheheheh. Makasih hid kerna sudi menjemput kami semua. Aku hanya sempat jumpa yana dan cece jer sebelom pulang. yang lain maybe hanyut atau sesat jalan atau jln jem atau saja x mo datang. Makasih utk hid sekeluarga sekali lagikkkk...

pic nie jer yg ada dalam kamera hid, so dpt gak tunjuk kat korang yg kami mmg datang. hahaha.


Kedua: main bowling

Sempat singgah kat ampang point utk main bowl. Aku,achu dan amal mmg suka main bowl. Tapi sejak dua menjak nie permainan aku sangat bodo dan yg tak menjadik. achu/amal semakin bagus main. baru cam syok main sebab saingan itu sengit. Main 2 game jer, sbb nak kejar masa ke temnpat seterusnya.

Ketiga: shopping time

Hobi paling aku suka. hahahahah. shoppingggg!!!!! Aku,achu,amal dan dayang g shopping kat sg wang dan PV. Walaupun penat berjalan, ianya tetap lumayan dan memuaskan. Apa yg amal cari semua jumpa, begitu jugak aku. heheheheh. Kat PV aku terserempak linda bam bam yg sudah dpt menghidu kehadiran aku kat sana. hahahahah, salam2 jer. dia bawak kawan satu kampung. sangat ramai dan meriah. haahahh... pas abis shopping kami g makan kat cheras. masakan kat situ sangat : Sedap + banyak + pedas = MURAH.

Keempat: cha-cha

Selepas balik makan, aku balik umah utk bersiap ke MP. hukhukhuk.. mau tak ponat badan nie. Tak putus2 aktiviti. Aktiviti kami nie melibatkan pheez dan amer. Kami ber3 mmg suka ke situ untuk joget2 manja. hahahahha. Aku sangat Penat + tak larat + pening = duduk. hahahah...

* aktiviti ke lima akan menyusul keesokkan harinya, pergi berkelah.... tunggu!!

2 Comments:

At June 7, 2009 at 9:54 PM , Blogger PHEEZ said...

hahahaha suka ayat itteewww... JOGET2 MANJA...

hahahahha

 
At June 7, 2009 at 11:10 PM , Blogger wan khairy said...

joget2 lh...
nk dance dh x larattttt...
hahaha....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home