Puan amira

Akhirnya mira sah menjadi isteri orang. Aku bangga ngan dia, sedeh pun ada, sbb kwn pompuan aku paling rapat telah dimiliki org. Apa2 pun aku sangatlah gembira kerna akhirnya cinta itu menyatukan mereka ke jinjang pelamin. Bertempat di kampar majlis berjalan dlm keaadaan aman dan huru hara. motip ada huru hara??? jommm aku citer sikit...

Seperti biasa najmi akan mengchantikkan mira, tiada najmi maka azablah mira. hahahhaha.

Tahukan anda mira punya badan sgt keras bila pose? hahahahhah.. jenuh aku nak snap pic yg dia nampak natural kelembutannya, kecuali candit!!! klu candit pasti superb. Apa2 pun ada jugak pic yg masih boleh dibanggakan dari tak der kan. hahahahha.. mira sudah chantik utk disatukan. Akad nikah berlaku pada ari jumaat malam.


hantaran ini dari pihak mira kepada pihak pengantin lelaki....


Dengan sekali lafaz, mira SAH menjadik isteri kepada zam. Tahniah utk mereka.

Malam tue selepas selesai acara, aku,achu,amal,fena dan dayang balik ke hotel. (owh yer, hotel di taja oleh pengantin yer) Sangat beradap lagik bagus konsep begini. So kpd kwn2 nak kwn jauh2 dari kl, tirulah cara mira, sangat di doa oleh kengkawan. hahahahhah.... mmg aku akan sampai. Okey berbalik pada cerita, malam tue mak mira cam drama.... drama...drama.... ngan org buat pelamin(mak andam hauk) semua lambat, x chantik, buruk,sedeh dan azab( mmg boleh tahan mulut mak mira). So dengan bangga org buat pelamin msg mira nak runtuhkan pelamin malam tue jugak. MOTIP??? esok sanding atas apa?? menjawab ko mak andam merajuk2 binatang! Apa lagik mira sound nak saman berjuta2 ringgit, terus mak andam tue senyap dan berlalu pergi. ( jgn main2 ngan aku!!!!! itulah slogan dari mira). Sejujurnya mmg pelamin buruk dipermulaannya, terlalu semak samun + hutan rimba + belantara +kebun = belukar! Tapi apa guna aku dan yg lain2???? kami mencetus pelamin yg lebih simple + kaya + pesona +model +sweet +ciut= semua yg baiklh.(tetap). Akhirnya pelamin mira menjadik chantik. idaklah musnah konsepnya.Malam tue aku tito awal sbb ngantukkk...

Esoknya tiba begitu cepat, baju persandingan mira warna silver. (konsep,warna adalah pilihan aku sebenarnya..jika tak caya g tanya mira..hahahaha) Mmg chantik putih + silver + itam disatukan. Pengapit sebelah mira ialah Feena. Feena dah kembali kat blog aku nie. Selamat kembali, jgn pas nie terbatas perjalanan anda sudah. Jika itu terjadik maybe fenna sudah kena ngan sumpahan (perlu g jumpa mak esah buang badi)hahahha, tapi harap pas nie feena boleh bebas terbang dan ada masa sentiasa bersama2 kami. Dia akan kembali kepada dirinya yg sebenar iaitu ada masa utk epy + ada masa utk cinta + dan ada masa utk diri sendiri. Itulah konsep yg perlu org tahu tentang feena.(konsep asas). Feenaaaaaaaa mari kita memeriahkan blog ini ngan wajah anda yg sudah lama dibekukan. JOM tengok makanan pulak:


Nasi briani johor- sangatlah sedappppppppppp dah lazat yer..

air bandung soda- boleh ilangkan haus kerna kampar sangat panas membakar.

rendang kambing- inilah lauk ku sangka daging lembu.. sedap/lembut. melantak bagai nak gila sekali baru tau kambing, mau aku x mkn dah wlpun sedap.

Ayam masak ros- nie jugak enak/pedas. lazattt sangat.

gulai daging- nie baru baru daging yg sepatutnya aku mkn, bukan kambing.. dah salah teka, maka terima saja. dah masuk dlm perot pun. janji sedap.

acar- yg nie aku tak makan.. hahahahhaha wlpun cam menarik, tp aku tak suka.

tembikai- hanya ada kat meja pengantin.... hurmmm kempunan sekejap.

oren- yg nie kat semua meja ada. hahahhahah. masam2 giler oren nie.. aku tak mkn pun.

kumpulan kompang dari remaja2 kampar yg punya minat dalam seni pukul2 benda. haha

Pengantin lelaki tiba jam 12.40ptg, sangat panas membara..bila nak mendung(dlm hatilh ye)

mereka sanding jam 1 ptg. konsep bunga telur itam silver. NICE.

renjis-renjis dipilis...ditaburilah mawarrr.. Klu aku simbah jer... cepat sikit.

Sempat pose diatas pelamin bersama pengantin....wlpun pengantin sgt BZ.

Nielah pasukan/kawan yg menjayakan majlis mira dari segala segi. Seronok walaupun penat. cam besh jer klu kwn2 kahwen... pas nie feena atau dayang pulak (ikut dr segi UMUR). tak sbr tggu saat ituew. Mira selamat pengantin baru + semoga bahgia ke anak cucu + anak biar setaman okey.... boleh berkebun bersama2. hahahhahahah. Setelah selesai semua, kami berangkat pulang ke kl jam 4 ptg. yahoooooooooo kl, ku merindui mu. (voley?)
*Walaupun sudah berkahwen mira x akan dikongkong utk jumpa aku... kami still kawan baik. Jika ada majlis dia pasti dtg jika berkesempatan... tak sbr nak jd uncle utk anak mira. kahkahkah.. bak kata mira sebelom kami balik ' malam yg panjang malam nie' so paham2 lah. bye.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home