sembilu kasih- ziana zain

Sembilu kasih-ziana zain

Telahku rasakan dulu
Nikmatnya cinta
Puncaknya hanya kepedihan..

Sudahku impikan
duluTugu harapan
Tinggal hanya
debu debuan...

Tiada kemungkinan
Terbuka pintu hati
Lukanya terasa lagi..
*corus
Biar kegersangan
Sehingga lusuh dan usang
Rela ku tempuhi
Walaupun terkulai layu..

Sudah terkunci
Ke dasar hati ini
Ku simpan sampai azali..

Manisnya cintaku dulu
Dalam memori Bara menyala
dalam jiwa...
sudah ku impikan dulu
tugu harapan..
tinggal hanya debu debuan..

*ulang corus

biar ku sendiri..
melalui hidupku..
luka yang dilukai tak akan berulang...

tak akan ku dekati
atau pun hampiri..
luka yang dilukai
tak aku ulangi...

*ulang corus sekali lagi.

Dulu aku nanyi lagu nie suka2 jer, tapi sekarang setiap lirik begitu kena ngan aku. Mendayu giler lagu nie, pilu giler lagu nie, very the... har..har..har..(tetiba jiwang karat emas berlian). Tak akan ku biarkan luka ini dilukai lagik, wlpun tahu mustahil gila luka tue tak dtg kannn... Lagu nie bukan tujuan utk serabutkan keadaan. Cuma aku nak kongsi perasaan aku ketika ini. Kehidupan harus diteruskan( x ada terjemah yg lain ke? buhsan gila ngan ayat tue). Apa pun kawan2 semua enjoi ngan lagu tue k. Sangat besh. bye.

*lagu berpisah jua pun besh...tapi perlu ada vokal yg mampo dan mantop!

2 Comments:

At June 25, 2009 at 12:36 AM , Anonymous Anonymous said...

hoiiiiiiiiiiiiii cik wan,
hanq awat? mati isteri ke?
mai sini aku ubatkan luka itu.
muka cam hanq tak yah tggu lama,
nanti adalah tue penawarnya.
jgn sedih2, aku x suka tgk.

org ensem cam hanq( ensem skit dr aku) sbb aku ensem lebih, senang nk dpt peng'ti. so jgn lah sedeh2.
TAK guna pun. kehidupan perlu happy( kan lain ayat aku)

-krol-

 
At June 25, 2009 at 6:50 PM , Blogger wan khairy said...

paling tak tahan ayat ko ensem lebih tue... SANGAT kan!!! sampai x boleh nak menjelma. makasih krol, yup kena epy2 skg.. tak mampo utk sedeh lagik.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home