Teman

Sabtu: Aku coba untuk berhibur bersama teman2 rapat aku. Bertempat di MP, coba itu sangat berjaya. tanpa mereka siapalah aku. Permergian achu dan amal buat kali ke2 ke situ membuahkan sesuatu yg memuaskan, kerna mereka sangat enjoi. Permergian pertama mereka dulu kata boring maybe sebab x der aku kot. kahkahkah.. kita salaing memerlukan ler achu. hihi. Aku ngan phez dah slalu epy kat situ. Rifai jugak ada untuk berhibur skali. begitu jugak kwn amal yg menjadik usikan kami. kahkahakhkah...(walaupunnnn) Sejujurnya sgt besh okey. Nanti kita g lagik k. Terima kasih kerna anda penawar aku. Aku tak perlu yg lain selain korang. Kesunyian ini terisi dari dulu sampai sekarang bersama korang. Muahhhxxxxx...



Ahad:
Kami g jalan2 kat bukit bintang. Nak jumpa rifai yg sudah hendak pulang ke kuantan. Sampai sana, jln2 kejap pastu terus melepak kat Nandos utk melantak. hahahhahahah. Sedap!!

Sos tue kena campur baru sedap. Kater achu, dan betul pun.. aku jer cam ketinggalan sikit.kahkahkah.. maklumlah tak biasa makan situ.

Konsep pose yg dibuat2. kahkahkah... tomeiii korang. hahhahahah. Time nie mmg semua orang tengah lapar tahap dewa dewi. yerlh bangun2 tito, siap2 terus kuar.

Set makanan aku. Sedap kan? memang pun!!! lazat. Aku ambik set hot jer, tak nak Extra hot, kang terbakar pulak jadiknya. cupuklah menjadik 'hot' jer.. Kang terlebih hot susah pulak nak kawal keadaan. hahahahahha.

Minuman kat situ boleh diisi berulang2 kali sampai kembong! Sangat bagus yer konsep begitu. Terima kasih kepada achu dan amal yg sentiasa ada utk aku. Aku mmg kebosanan tanpa korang. Hurmmmm sunyi itu pasti,sedih itu wajib, perpisahan itu mutlak! Apa2 pun kita sebagai manusia kena hadapi itu. Kerna dugaan dan cabaran merupakan sesuatu tanggungjawab yg perlu kita pikul. Kekuatan aku terlelak pada kwn2 baik aku. Aku nak ucap jutaan terima kasih kat maksu yg sentiasa bertanya kabar aku melalui sms( maksu dunt worry k, i be ok soon). Paktam yg sentiasa chat di fb bertanya tentang aku( saya sentiasa ok, walaupun hukhukhuk).
Feena jugak( kita serupa, daaaa... bukan dirancang tapi kebetulan). Dan kepada semualah. Thxxxx sesangatttttttttttttttttttt... Tak ada apa yg perlu aku cerita, kerna cerita itu korang dah tahu melalui org lain. Aku tak perlu hebohkannya, kerna aku bukan menang satu juta!!

*kehidupan mengajar aku apa erti kesalahan. Kesalahan membuatkan aku peka tentang kebaikan. Kebaikan merupakan sesuatu yg akan dikenang.

4 Comments:

At June 23, 2009 at 6:17 AM , Blogger Achu said...

yes... yang penting kita enjoi... tanpa wan sapa laa achu n tanpa achu sapa laa wan... kita saling memerlukan.. hikhikhik.. gurau, sedih, happy kita tetap bersama.. dengan harapan kta brkwn sampai bila2.. amin.. hikhikhik...

 
At June 23, 2009 at 6:41 PM , Blogger wan khairy said...

aminnnnnnnnnn....

 
At June 24, 2009 at 2:01 PM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

tyra maiL~
Anggap la yg berlaku semua sebagai rujukan untuk meneruskan kehidupan ini wan.Wan beruntung sebab mempunyai kawan2 yg selalu mengambil berat dekat wan.Sebab kalau kita ikhlas berkawan of coors kawan2 akan suka untuk berkawan dgn kita.Wan teruskan kehidupan mcm biasa...APa yg penting skrg wan perlu pentingkan kerjaya wan.Soal hati kedua la wan kalau bole.Kalau wan takde duit sapa yg dapat tolong wan?kadang2 kwn pun ada masalah kan...Nasihat maksu wan bersabar dn apa yg terjadi.maksu sentiasa ada untuk sokong wan k.

Love tyra(tetap)

 
At June 24, 2009 at 6:06 PM , Blogger wan khairy said...

makasih maksu a.k.a tyra
sesungguhnya kerjaya mmg utama dlm idup wan, pernah ker jadi yg ke2? takkkkk mungkin. tuelh kehidupan itu perlu diteruskan( dah berbuih dgr) tapi itulah 'syarat dunia' punya cogan kata utk org selepas berpisah. Ketabahan ini, kekuatan ini, andalah ubatnya(kwn2 wan). Teruskan lah idup, mana tau yg lebih baik bakal hadir.. tggu dan lihat jer la. hukhuk..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home