Harry Potter AND Half-Blood Prince

Semalam aku diundang untuk tengok cerita Harry potter dengan harapan boleh menarik minat aku tulis tentang kehebatan cerita nie. Kira2 akulah blogger yg terpilih dari yg ado. hahahah, thx sesangat kepada acu (dan kwn2 acu) yg memberi tiket nie. Semalam berlanggung kat GSC mid valley, kul 9 malam tayangannyer.. ramai sungguh artis2 yg dtg.( ramai ke acu??) ahahahha.. pengsan*. Teruja giler acu nak tgk cerita kesukaan dia nie... Aku pulak idak lah minat mana, tapi tak pernah terlepas dari tgk lah.. Klu citer X-men aku teruja lah. hahahahaha...

Start citer nie( 5 minit pertama) WOW hebat!!!!! kuasa jahat mula menular... 5 minit pertama jer.. pastuuuuuuuu....... Tertunggu aksi seterusnya. Hasilnya hanyalahhhh...?????????


Kesah cinta... yerlah harry kan dh dewasa, musti nak merembes bersama2 wanita...

Diteruskan ngan chenta.... tak sudah2. terasa cam tgk cerita cinta bkn cerita ahli sihir..

Dan baling besh membebel tak sesudah!!!!! sakit hati aku utk tggu aksi.. kerna sgt kedekut yer. Tak abis2 membebel, bergosip, berciom, berembak, beralun. haiiyoooo....

Abis cerita, aku tgk acu.. acu tengok aku!! nie jer??? apa nie??? x salah panggung ke? haiyooo.. sgt terkejut!! bukan aku jer, satu panggung cam boooooooooo utk cerita nie. Serius mengantukkan. baek aku tito atas katil , mimpi ttg harry potter tengah main lagik syok!! Mungkin mereka nak cerita kisah cinta/kesetiaan/kepercayaan/kecurangan/ kebangkitan penjahat.. tapi bagik lah sedikit aksi yg UMPHHHH!! Adalah sedikit kejutan diujung cerita nie( korang tgk ler) Kita sama2 tunggu harry potter 7 pulak. Apa akan terjadik. maybe kat situ baru boleh kita tgk aksi2 harry bersama teman membalas dendam atau masih bercinta dan beranak pinak segala!! Aku bagi 2.5 bintang tuk cerita nie. bye.

Kepada yg mengikuti cerita nie pasti tak nak lepaskan peluang melihat cerita nie. g jer.. wlpun kali nie buhsan at least boleh paham utk sambungan seterusnya.

*Nak tgk cerita skrip 7707 pulak pas nie.. sokonglah filem tempatan!!!(hehehe)

3 Comments:

At July 16, 2009 at 11:15 PM , Anonymous deuxelmyra said...

baru feeling nk tgk citer nie... boring ar kalau cmnie... uhukuhukuhuk.... sedey ar kalau cmnie.... eeeeee geram plak baca u tulis... ala,... takder aksi2 menarik ker? mencik ar ... feeling nk tgk taw...

 
At July 17, 2009 at 1:05 AM , Blogger wan khairy said...

pi je tgk...
cuma jgn letak harapan tggi k..
aksi sgt sedeh dan sikit..
i pun sedeh..
cuma sib baik tiket free kan.
hahahahha...

 
At July 18, 2009 at 1:06 AM , Blogger the crunky affiliations said...

This comment has been removed by the author.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home