tersebut lah kisahhh..

Jumaat/Sabtu: Sebenarnya klu ujung minggu datang memang muka2 kat bwh nie jerlah peneman aku. hahahaha. Begitu jugak jumaat/sabtu lepas, merekalah yg bersama2 aku. Achu dan amal klu bole hari2 aku nak bersama aku.. tanpa mereka aku bole jd gila dok bercakap ngan anak2 hamster yg kini sudah bertambah lagik 2. hahahaha. Kisah yg lepas tiada apa hendak diperkatakan kecuali kesah fena. U i nak bagik lite2 jer k. Jumaat dia bersama kami, tema putih pun dia yg beri... tp kemuncak kegembiraan itu tak der...(gaduh ke? fine!! sbb tema aku ialah, 'AKU NAK MENARI') Hari berikutnya pulak kami kuar bersama2 lagik. Ingat nak g main bowl, tp siottt penuh sampai subuh!!! so tukar plan, plan aku seharusnya nak g pasar!! tp yg laen nak g karaoke, maka aku ikutkan saja..... Tapi kemuncaknya jugak??? (gaduh lagik?? biadap sgt dah nie) FINE!!! aku tak kesah sbb aku 'KAYA'( kan achu? kita kan kaya) so cianlah achu dan amal. hurmmm nasihat aku ialah nak gaduh itu bole, nak merajuk itu pun bole, tapi kita dtg dalam satu rancangan, so sudahkan rancangan itu dulu baru gaduh! boleh? huhuhu Apa2 pun fenna masih belajar utk episode barunya ini. So dimaapkan!!! AWAS, klu buat lagik, sekali ngan teeddd* itu aku basuh sampai puteh! konsep aku pada minggu itu, 'MAAFKAN'. Harap dimasa mendatang kita epy2 semua yer...

Aku syg korang semua, wlpun byk drama...drama...drama.. kaseh syg aku tak pernah kurang utk korang. hehehehe..


Masih ingatkah anda tentang kisah kasut ini?? cuba anda lihat dimanakah kasut ini berada? masih anda ingat tentang tempat itu?? Jika anda sudah tahu, maka bersedialah kerna ianya akan muncul. RnP senior akan kembali mengegarkan pentas LQ jumaat depan. Aku harap semua frendz dapat hadir, kosongkan jadual anda pada jumaat depan. Rambut kuning akan kembali. bye.

* minggu nie/depan aku akan mula bz untuk ke studio...

3 Comments:

At July 30, 2009 at 6:18 AM , Blogger Louie Terbang Tinggi-Tinggi said...

yeahhh...baru gerekkkk

 
At July 30, 2009 at 6:16 PM , Blogger wan khairy said...

hahahahaha..
iyooooo...

 
At August 2, 2009 at 6:38 PM , Anonymous deuxelmyra said...

baiklah.. ampun... tapi taknk komen panjang2. berdiam lebih baik . hehheheheheheh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home