mira kahwen

Aku sebenarnya plan x nak buat blog sampai suatu masa aku kembali. Tapi ramai dok suruh buat and tanya kenapa blog lcw tak update.. hurmmmm peka korang. aku mals sebenarnya nak menaip, kang jiwang-jiwang punya ayat kuar.(hahahahah) Okey berbalik pada majlis kahwen mira yg berlangsung penuh gilang gemilang dan sungguh kaya laki dia(konsep!!!!!!) Majlis nie berlangsung pada sabtu lepas kat club golf rawang sana. Sangat meriahhhhh!!


Aku ngan feena pasangan paling padanlah berbanding yg lain( kan u?) hahahaha...

konsep majlis nie ialah persandingan dalam taman. sbb tue kami pakai hijau.

Tetamu2 yg hadir semuanya dari kerabat2/dato2/datin2/tan sri2 termasuk kamilah kan.

kami yg hadir adalah muka yg sama masa mira kahwen kat perak dulu. ternyata ini jer sahabat baik mira pun. Cuma kakak aku jer join kali nie, sbb nak tgk mira bersanding, bukan slalu tgk kwn2 naik pelamin. Konsep aku, kad sudah diedar, nak dtg..datang... tak nak datang sudah! hehe Apa2 pun mira dah selamat disandingkan, selesai sudah majlis perkahwinan kawan baik aku nie. Untung sunguuh mira!!! sangat untung.......(nanti dpt pangkat datin, jgn lupa kasi kat aku sikit, dapat ke???) kahkahkahkahkah...(feeling je).

Pas nie mira buat majlis untuk kwn2 baik dia. tak sabar nak cha-cha bersama pengantin baru nie. mira pilih tempat yg besh untuk kita k. yeahhhhhh.. lq pun besh apa.. voley lq jugak? kahkahkahkah.. tak nak lah.. lain tempatlah... Miraaaaaaaaaaa moga berbahgia k. aku doakan yg terbaik untuk ko. jika aku ada masalah jiwa, harap ko boleh menjadik pendengar yg setia lagik. Sekarang pun jiwa aku tak tentu hala, tp aku sabar je.

*malas nak update blog, aku ada dengar cerita ttg artis haprak tengah berkompang pasal aku. kata aku pernah terkejar2kan dia dulu. motip??? chantikkah wajah artis itu? atau adakah artis itu yg direjet oleh aku?? sesungguhnya aku belom rabun. Disebabkan sabar.. aku malas nak promosi muka artis haprak nie bersama temannya yg x sedar dek untung!! aku menyesal kenal manusia yg begini. Serius menyesal. Tapi aku halalkan makan minum dia. Cuma kepada artis haprak, bercerita biar dr cerita yg benar...tp klu aku dengar lagik, maka mmg fames lah artis nie nanti. Jgn bermain api ngan top model. kang kena baling HP!!

6 Comments:

At July 13, 2009 at 12:45 AM , Anonymous deuxelmyra said...

harus ar kter pasangan paling padan.. ada yg dapat merebut tahta ker raja n ratu nie ker? silakan... heheheheh... majlis yg mmg grand cume mungkin kalau ada sentuhan manja dr tgn2 kengkawan mira nie lagi "elok" rase nyer... seperti di kampar,perak... pelamin yg meletop... dirawang meletop jugak.. nampak kemahalan nyer tapi kurang keindahan nyer... tak gitew cik wan??? tema hijau mencantikkan lagi tema ari itu garden theme...walaupun i pengapit.. balikkelaparan ok... mknn kurang menarik..i mkn sikit jer... senang citer keindahan...kesedapan ...keenakan more to kampar

tetibe ada cerita artis haprak plak kat bawah tu... amboi2 sedapnyer mulut memukul canang pada syg i sowang nie ek... apa? dia tengah berkompang? amboi2( azwan ali sgt). pernah terkejar2kan dia dulu. motip??? mmg tak masuk akal. chantikkah wajah artis itu? sorry not my taste ( i taw bukan taste u gak). atau adakah artis itu yg direject?( harus ar kowt sbb bukan taste.. cmner tu kompangan nyer cm tersasar jer...).. mmm bagaimana dgn teman nyer.. i no komen... jgn smpi rtatu kasi ayat okay .... da ar. mls nk layan ratu nk layan fb.. cik wan jaga diri baik2 no...takmo kasi org berkompang hal yg tak betoi taw...

 
At July 13, 2009 at 12:54 AM , Blogger wan khairy said...

owh cik feena majlis mira mmg meriah keenakkannya di kampar. kechantikkan nya di kampar.. sbb kita yg uruskan. voley? hahahaha.. di rawang majlis mewah/gah/mahsyur/diraja(kan)
hehehhehe...

entah, maybe artis tue nak publisiti dari blog nie kot. sory cam tak layak jer muka ko kuar sini. hahaha. pasangan dia? abaikan janji bahgia.

 
At July 13, 2009 at 6:31 PM , Anonymous Anonymous said...

patut Aqu x dpt tito...

rupanya ada gosip...

artis mana yg haprak tue??/

wahhh yg penting ko fames...

sbb berani mampos bukak story x benar.

apa2 pun ceq wan, aku tahu siapa anda.

tp aku nak tahu artis tue sapa!!!

hahahahahahhaha......

-krol-

 
At July 13, 2009 at 7:44 PM , Blogger wan khairy said...

krol...
tak perlu tahu lg...
jika dia kepanasan...dia pasti serang balik...
klu betul dia tak salahlh kan..
jika dia salah, maka feeling2 tak salah, yg pasti musti tak mengaku salah. apa2 pun aku dgr lagik cerita tue, maka mmg fames sefames dato ct artis nie nanti. percayalah!!!!
hahahaha... cuma klu nak berkompang, baik kompang jauh2.. setakat celcom ko kompang? apa kes? sah2 kawasan jelajahan.

 
At July 14, 2009 at 10:35 AM , Blogger Achu said...

wlaupn hebat2 undangan yang dtg tp x sehebat suasana di kampar tue.. neway thanks mira & zam jemput achu gak ke sna.. smoga mira & zam akan berkekalan hingga hari tua.. x sabar nk tunggu parti untuk rakan2.. btol x che wan.. jangan hanya berbicara jek k..

nie lagi satu crita yang agak memeranjatkan achu n che wan.. achu x sangka insan yang x sedar dek untung.. makan minum ditanggung pas tue brcrita plak kisah org tue.. ai laa dunia.. nie laa manusia yang x cukup ngan apa yang dpt.. wahai laa insan yang suka bercerita kisah org tue.. xperlu laa nk berkompang cerita pasal org.. cuba selidik & mendapat kepastian..(jangan melarikan diri sebelom mendapat kepastian & sengaja cari kesalahan org coz da ada cinta lain)nie x terus berkompang cita pasal org.. nk kata hebat sgt artis tue x jugak... hanya sekadar di youtube saja.. achu bukan nk mengaibkan org.. tp kalau cita tue btol x pe laa jugak.. nie hanya cita di reka2 untuk mendapat publisiti murahan.. oopps lupa xde org pn yang mengenali artis nie tue yang mencari publisiti murahan atas sokongan insan tercinta katanya.. wlaupn bukan slalu bersma chewan tidak mungkin dia akan terhegeh2 kat org.. nak menegur org pn agak sukar laa gak.. nie lagikan bercerita sampai kejar dlm bilik air.. plz laa.. kalau cantik sgt xpe laa jugak.. nie xde laa sehebat mana pn..

p/s: please laa stop bercerita kisah org. x perlu nak mengaibkan org.. nanti diri sdri yang terkena.. (mintak maaf & ampun chewan terlanjur dlm blog chewan yang glamour nie acu rasa dia akan baca blog nie..) sesiapa yang berhutang dgn sesiapa, sila laa jelaskan ek.. diminta secara baik x direspon.. jgn sampai achu plak yang berkompang.. nanti malu plak insaan nie.. mintak kemain kalau bleh dipijak semut pn x mati.. bila nk bayar nan ado...

 
At July 14, 2009 at 6:12 PM , Blogger wan khairy said...

wahhhh achu dh bole on9 kat umah..
bagusnye...
biarlh achu... lama2 berhenti jugak.
wlpunnnnn!!!!!
dunia nie tak terlepas dr kesalahan/kesilapan/kehancuran/kesedehan/kemurkaan(boleh?)/ kebaikan/kejahatan/dan seumpamanya.
apa yg aku nak, bina idup baru tanpa perlu ada dendam dihati...
hidup bermusuh/berdendam kesudahannya hanyalah akan memalukan diri sendiri. Apa yg pelik, dia lebih mempercayaai mulut manusia yg baru seminggu kenal dari manusia yg setahun lebih bersama. Tp itulah dunia.

Sekali lagik, apa yg aku nak..
'binalah idup anda dgn amannya'

Aku kini bahgia dgn idup aku.wlpun masih sendiri.. tp aku selesa, kerna tak perlu nak menyusahkan org sekeliling aku.

'malaysia maju, rakyat sejahtera'

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home