Pembetulan...

Sebelom nie aku mengatakan show rnp senior akan berlangsung minggu nie, akan tetapi ditunda kepada tarikh 14/8/2009 disebabkan nak buat persediaan yg lebih rapi. Ini jugak kerana minggu depan ramai yg tak ader. Diharap semua bersabar dan bertenang k. Show senior mmg cam tue, tak pernah tak tertunda!! kahkahkahkah... Konsep warna pilihan malam kemuncak itu ialah merah. Korang setuju atau tidak?? Sebab aku rasa warna itu mmg ramai yg dah buat, tapi aku tak pernah buat. So aku terasa nak buat warna nie, sbb mmg dlm almari korang dh ada warna nie. Kpd kwn2 yg masih belajar, bole lah pakai baju merah yg tersedia ada sebelom nie, kepada yg dah kerja bolelah beli baju merah yg baru. Kepada yg kedekut senyap2 jer, pakai je baju merah yg lama. JANJI merah!!!! tak sabar nak berkumpul cam nie lagik. Show dan tema paling besh pernah kita buat ialah time show pertama aku di LQ dan tema kita 'BIRU'. Itu paling meriahhhlah. Yg tema 'KUNING' tue aku tetiba pengsannn* kan? so x besh. hahaha.
Harap yg ini besh. jumpa korang minggu depan !!

Tempat : LQ
show: Rnp senior/junior/ dan persembahan nikki( artis)
Tema : merah
tarikh: 14/8/2009

*Gaji dah kuar, shopping siap2 baju merah dan simpan.. Aku semakin bz dan letih. tapi masa aku terluang ngan benda2 yg berfaedah. berpeloh hari2..

4 Comments:

At August 4, 2009 at 6:36 PM , Anonymous Anonymous said...

Perlu turun nie jumaat depan...

Baru rcg nak bertaubat dr dunia club

tp demi show ko yg mmg manTOP tue, ak akan turn....

-krol-

 
At August 5, 2009 at 6:34 PM , Blogger wan khairy said...

yelah ko tue..
nanti x dtg... pastu merungut segala.
klu brani meh jumpa aku time 2..
hahahaha...
bole perkenalkan diri.

 
At August 6, 2009 at 6:24 PM , Anonymous Anonymous said...

Giler pkenalkn diri??

pecah lobanglh aku peminat blog ko yg x chantik nie!!!

HAhahaha.

Lg pun aku selesa jd peminat yg merendaH DIRI.

-krol-

 
At August 7, 2009 at 6:41 PM , Blogger wan khairy said...

owhhh cam tue ke?
hurmmm baeklh....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home