Ramadhan aku

Episode 3: berbuka di PV

Konsep dia ialah nak guna coupon KFC yg achu dapat, konon2 akan tamat tempoh pada 31 hb nie. so cam x mo rugi g la sana utk berbuka. Akan tetapi dah sampai, dah duduk, skali tgk 31 hb 2010 rupernya!! kahkahkahkah.. lama lagik tue... Tapi x perlh sah2 jelajah ' ramadhan aku ' tak kira tempat, selagik ianya dijamin sedap apa salahnya. Konsep berbuka/shopping dan tengok wayang.

Aku klu berbuka harus kena ada 'nasi' kahkahkah.. sedapkan juadah berbuka kami.

Pengetahuan semua 'ZARA' x ada sale tau, tapi kami tetap membeli, konsepnya ialah Selagik ada duit. hahahaha.. kasut pertama acu dan amal dr butik 'ZARA'.. semoga selesa dan beli selalu tau pas nie. klu aku dh keberapa pun tak tau, campur yg lama semua. hahaha.. mmg suka memborong kasut kat sana. Sukanyaaaaa walaupun terasa nak demam time dh beli. yerlh bukannya gaji lagik.. sib baik bulan poser x ada g mana2...huhuhu..

Selepas tue g lepak starbuck jap sementara tunggu wayang start. Seronok semalam sbb dpt jumpa kwn amal.. wlpun dari jauh jerlh kan.. tp jadiklh dari tak der. kahkahkahkah.. Weiii cerita G.I. JOE sangatlah tidak membuhsankan!! penuh aksi!! dari mula sampai abis beraksi jer!! bagus tul. tak membazir duit aku g tengok citer nie. Sangat puas hatiii... Kejutan cerita nie besh. sentiasa ada kejutan dan kejutan. Jalan cerita yg kemas, penghabisan yg puas.. kerna ada sambungannyer... Yeahhhh.... Aku bagik 4.6bintang tuk cerita nie.

*aku tak jejak lagik kaki ke pasar ramadhan... kiranya hari nie nak jejahlah utk episode 'ramadhan aku' yg berikutnya.

3 Comments:

At August 24, 2009 at 8:22 PM , Blogger Achu said...

wah tetap laa mengantoikan diri.. baru nk buat ada org tue makan hati... hehehehe... mmg sronok smlm kuar wlaupn just mkn di KFC je. G.I Joe memang superb...

 
At August 25, 2009 at 6:00 AM , Anonymous MaksuHakim said...

cik wan jom sabtu ni berbuka sesama..nak tak?

 
At August 25, 2009 at 6:30 PM , Blogger wan khairy said...

maksu, sabtu jelajah 'ramadhan aku' berada di johor!!! sampai ke sana rancangan cik wan nie berjln tau tahun nie. sbb solo, so bebas kemana saja... kita plan sabtu depan plak.

achu- kantoi ke? sah2 dia x tau cam mana bentuknya.. so biarkan jer teka teki itu bermain difikiran. kan besh begitu? lallalalalal..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home