RnP show 2009

Show Rnp ini adalah kali ke3 aku turut serta di LQ. Show ketiga jugak bagi senior kat LQ. Rnp Senior hanya muncul satu tahun, satu kali jer... mana boleh slalu( kata naz) Konsep kali ini ialah Gothic/seram/zombie dan sewaktunyan nyalah... Kelainan yg dibawa kali ini ialah dengan menampilkan nikki sebagai pembuka tiraiii... Dan senior bergabung ngan junior buat pertama kalinya.. tak pernah lagik kami bersatu selama nie. Dan merupakan gabungan paling ramai penarinya..

Nikki mempunyai suara sangat merdu dan sedap sebenarnya. malam itu dia nanyi sedap, tapi disebabkan s/sistem cam agak sedeh dan hauk, suara nikki sedikit tenggelam. tapi itu tak mematahkan semangat nikki utk teruskan nanyi sampai habis. tahniah nikki..

Selepas itu kemunculan yg dinanti2 tiba.. Rnp senior/junior bersatu dlm satu show yg sgt Seram temanya. kahkahakhakh...ROCK beb!! Show kali nie paling banyak prop digunakan kerna setiap lagu punya jalan cerita yg tersendiri. Lagu briney harus kena ada kan? hahahha.... Diteruskan ngan lagu cristina Aguilera ( penat sial step lagu nie) dan terakhir hush hush...(PCD) ternyata tidak mengecewakan semua. Rata2 memuji dari mengeji. Haruskan ada keji itu? harus sebenarnya.. bagi akulah, benda itu kena ada utk diperbetulkan dimasa hadapan. Negetif itu perlu dipositifkan utk show tahun depan. Yang pasti Positif paling mencurah2lah... Seperti biasa Show rnp tak pernah mengecewakan selama ini( itu kata mereka yer, bukan saya). Rungutan negatif paling banyak ialah, kenapa perlu Rnp senior dan junior bergabung?? 'kami nak tgk senior' haaaaa itu paling banyak aku dengar kat telinga nie. Itulah aku katakan tadi, inilah kelainannya.. kami bergabung buat kali pertamanya. sbb tak pernah bersatu lagik. so kira ok lah kan.

Kehadiran maksu sgt aku harapkan, sbb dia photographer malam itu. Terima kasih maksu kerna hadir dengan tema merah yg menyerlah. Sgt abg-abg yer... hahahahahah.

Kehadiran kwn2 yg lain jugak sgt mengembirakan aku. Yana adalah kwn paling lama aku tak jumpa. Dapat jumpa dia bole lepas winduuuu... yanaaaa thx yer sbb dtg.

Haaaa, nie wajib dtg, tak dtg mmg aku merajuk sampai hari raya... kakak aku adalah vvip yg terpenting kena dtg. Dia dtg ngan patner dialah.. Terima kasih sgt2.... nanti kita gosip, byk sgt gosip aku terlepas dr mu.

Mira dan suami jugak dtg!!! seronok aku. Zam sgt besh arhhh pakai merah jugak. Sapa kata org yg dh kawen x spotting?

kami mmg gila pose, selagik ada.. Acu,amal,fena,hery,paktam,mira adalah teman aku yg sentiasa teruja nak tengok show rnp. Hery jerlah kira first time tgk show rnp, sbb baru lahir kan? hahaha

Luv u guys.. serius.. sebenarnya ramai lagik kwn aku yg dtg.. Cam louie/firdh/ash dan ramai lagik yg tak tersebut namanya... makasih sebab dtg dengan tema 'Merah' serius jumaat lepas lQ penuh ngan tema merah.. sana sini merah...

Untuk pengetahuan semua, ini adalah show terakhir aku bersama Rnp. Selepas nie aku akan mengundurkan diri dari dunia tarian yg memenatkan ini( naz punya step pernah ke senang?) hahaha... Terima kasig naz, kerna memberi kepercayaan kat wan selama wan join rnp. Saiful,phezz,anis,didi dan semua junior2 yg tak tersebut namanya.. thx sbb korang sgt Besh. Pengalaman ini adalah sesuatu yg tak mungkin org lain perolehi. Aku harap Rnp akan terus mara kehadapan.. Kerna Rnp adalah group kesayangan/kesukaan aku sampai bila2. Terima kasih sekali lagik kat semua..... Sayang korang sebab aku tau korang sayang aku jugak! bye.

* Penat aku berbaloiii, pas nie nak rehat , ingin mencari cinta...Perlu ke cinta? entahlahh...

8 Comments:

At August 16, 2009 at 9:53 PM , Anonymous Romeo said...

awat nak undur diri ni
cukupkan sepuluh barulah undur
nnti mcm mana saya nak belajar step..hush hush

 
At August 16, 2009 at 10:13 PM , Anonymous Maksu said...

Betul ke wan mmg mengharap maksu datang?Nasib baik instict maksu mengatakan betul.Sebab maksu pun rasa benda yang sama jugak.Ala tapi kalau wan punya show, insya ALLAH maksu akan cuba jugak hadir walau pun apa cara sekalipun.

Baru la maksu taw ini show yg terakhir.Dah pikir masak2 ke?Ni minat wan kan..Kalau itu keputusan wan...maksu sokong jugak.Cuma dah tak dpt tgok tarian wan lagi la lepas ni.

 
At August 16, 2009 at 10:20 PM , Blogger wan khairy said...

romoe- cukupkan sepuluh? maknanya ada 7 show kena buat kat lg? dgn setahun skalinya show? maka umur sy time tue sgt tidak sesuai lagik. kahkahkah

maksu- iyer sgt mengharap yer.. maksu , maksu bole jer tgk wan menari bila2 kat club.. hahaha.. jgn juling bijik mata sudah.

 
At August 17, 2009 at 6:54 PM , Anonymous Anonymous said...

Aku tahu Tak aku nari kat atas time ko abis show. Suar aku jugak merah. Tapi merah ko lg terang!! Show ko sgt BooMMMMMMMMM!!!!!!!!

Penuh lol, sampai x nampak Ko, Tpi rambut kuning tue membezakan penari laen ngan Ko.

Sedeh la sial ko kata nie yg terakhir show dr ko? knp? nak jd artis ke? BUKAN dh artis ke?

Rnp x meriah tanpa ko!!!!!!!!!!
tahukah anda nama 'wan' dijerit atas bawah?? aku dgr nama wan jer, tapi klu ada 5 penari laen nama wan jugak, mmg ramailh kwn2 sebut nama tu. tp klu ko jer, sah2 mmg kwn2 ko plg ramai.

plz, jgn tarik diri dR rnp, sah2 setahun skali, apa yg ko bz nya.

tahniah utk semua. Show korang penutup sblom puasa, sgt puas wlpun sbln x g club pas nie.

-krol teTIBA peminat Rnp-

 
At August 18, 2009 at 1:01 AM , Blogger wan khairy said...

oittttt krol, ko ada kat atas? suar merah gak? hurmmmm x perasan. hahaha.
yg penting x nak tegur jugak kan? alahhh rnp dh ada pelapis, so apa salahnya berhenti. yer ke org sebut nama aku je? hahahaha.. kembang dh nie, tp aku dgr jugak org sebut nama 'wannn' hahahahha.. yg penting korang terhibur. itu plg mustahak. thx sbb dtg k.

 
At August 23, 2009 at 9:16 AM , Anonymous deuxelmyra said...

ye ar .... i jerit ok nama u.. u gak yg suh jerit kuat2.. sah2 ar tu kawan2 u yg jerit kan... so pk ar masak2 kalau nk tarik diri.. tak complete rase nyer kalau ada pelapis pun tanpa senior2 rnp... especially u ar kan.. anyway show rnp tak pernah tak best OCAAY....

 
At August 23, 2009 at 5:41 PM , Blogger wan khairy said...

hahaha.... i suruh erk? ye ke? suruh u jer... org laen x suruh pun!!! u haruslh kena jerit. hurmmmm ntahlah tgk keadaanlh.. setakat nie mmg muktamad. kita tggu semangat tahun dpn cam mana, jika i mcm nie lagik, rasanya mmg muktamadlh kot!

 
At August 30, 2009 at 3:55 AM , Blogger Cik Remyza said...

comeyyy... kamu..!!! ahahhaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home