America Next Top Model- Cycle13

Haaaaaaaa, korang musti tunggu ulasan LCW kan? pilihan LCW kan? owhhh tak ke? kah3.. paper jer, janji ramai yg tak tahu kewujudan ANTM 13 sbb LCW x update apa2 pun!! so maknanya blog nie tetap menjadi blog rasmi ANTM wlpun sampai 4 Episode sudah!! kah3.. Gila x lambat update, raya lagik, ramadhan aku lagik, photoshoot lagik, terlalu banyak 'Rancangan' kat blog nie.. Wink. So kat sini dah masuk episode 4, makanya LCW nak kuarkan wakil2 LCW dalam ANTM13..( wakil nie, pilihan lorh..)

Kelainan ANTM13 kali nie ialah, tyra hanya memilih model pendek2 jer.. paling tinggi pun 5' 7. so bayangkan kelainan itu boleh menggoncang dunia... Bayangkan 'Mila af5' catwalk pakai dreess Versace, mmg tak der selera kot org nak beli. (mila kecik sgt wan) Aku suruh bayangkan jer.. kah3.. Bagik aku kelainan yg cuba trya bawak nie terlalu lambat dan berat.. Setelah banyak giler model2 tinggi yg kebabomm berjaya di luar sana. Tapi tak mustahil!!!! itulah yg trya akan/cuba buktikan dalam cycle kali nie... 'Jangan ingat pendek x leh kebabomm'. Bagi aku lagik, model pendek perlu ada segala2nya... Dari segi penampilan, ketrampilan, keyakinan, kechantikan , keunikan, dan ke..ke.. yg berkenanan lah yer.. byk sgt nak senaraikan. ANTM melahirkan Eva la diva sebagai model pendek yg berjaya. kenapa dia berjaya? YES aura dia sgt besar, Diva dia sgt menghantui kita( ker? kah3) itulah yg perlu dimiliki peserta ANTM13 kali nie. AURA!!!!

Peserta2 kali nie memang pandai pose, chantik, unik cuma 'Pendek' jer... Melihat pada mereka, banyak yg aku suka.. Tapi seperti biasa LCW hanya bole pilih 3 jer. moh lihat pilihan LCW yg mana tahu menjadik pilihan anda jugak... Winkkk...

Brittany: Aku suka dia!! tulang pipi dia, perghhh 'MODEL'. Catwalk dia jugak penuh keyakinan, jika tak mana mungkin dia menang cabaran catwalk. Wink... Memilih dia sbb dia ada keyakinan yg tinggi dan menonjol.


Laura: Melihat pose laura diatas, aku jadik suka sama dia.. Vouge tue... mata si laura nie chantik, bibir dia seksi... keyakinan dia jugak tinggi.. wlpun org nya tak tinggi yer. Dia menjadik pilihan ke2 aku.

Erin: Pilihan ke3 aku ialah Erin. Dia jugak bagus!! Aku rasa cece musti suka erin nie.. sbb chumel. kah3...

Rae: Ehhh ada pilihan ke4 ker? kah3.. bukanlah... tapi ini adalah model aku suka jugak, dan ada potensi utk menang dan pergi jauh dlm ANTM13. So dah tahu knp tak ambik dia sebagai pilihan? Aku melihat dia cam anya, so aku dah ada anya.. aku tak perlu satu lagik anya. kah3..

Nicole: Haaa seorang lagik yg rasanya mampu g jauh dlm ini pertandingan. Tp ingan bermurah hati aku memberi nicole nie kat phezz. Heheheh.. kenapa cik wan tak nak ambik dia? Hurmm banyak sebabnya.. Tapi aku sgt suka dia punya pose.... bammmm!!! jika pilihan ke3 aku tersingkir, aku akan sokong dia nie.. Cuma nasihat aku, harapnya dia nie menonjol sedikit, dan jgn terlalu senyap!! persona itu penting yer.... kena ingat 'ko tue pendek'. thx. maybe dia nie malu2 biawak kot, nanti okey la harapnyer...

5 Model diatas adalah yg mampu pergi jauh dan kasi gegar ANTM13 utk kali ini. Yang laen tak bagus ker? yesss bagus jugak Contoh seperti kara dan jenifer tapi mereka punya isu ttg wajah mereka moh ulasan aku ttg mereka nie.

Kara: nama dia aku suka okey!! kah3... dia nie vouge tau.. aku suka dia, tapi kan dia nie jenis yg kena AWAS, salah pose mmg boleh jadik 'Lepat penyek' yer... dia memiliki bibir yg lebar dan leper jatuh kebawah.. So mmg kena berjaga2, salah konsep mmg boleh menjadi bahan juri nanti. Tapi jika kena pada konsep dan cara, Kara sgt hot dan vouge!!!!

Jeniffer: Isu dia nie ialah mata yer!! mempunyai mata yg sepet/mata pemalas.. Kena gaya, dia bole chantik, salah tema maka boleh jadik 'Kueh sepit' yer... hurmm selamat maju jaya yer..

Model aku tak suka:

Bianca:Aku mmg dari azali lagik tak berkenan ngan model itam!! bukan sebab mereka itam, tapi sebab perangai tue.... Cam bianca nielh.. buruks sikit perangai dia... dah la 2 kali dok bottom 2 tapi tak tersingkir, jgn jadik juara sudah!! mmg hanjz la tyra.

Sundai: Bukan sundal yer.... tapi sundai... kah3, paling pendek dalam ANTM13 nie.. tak suka sbb cam feeling cute sgt. hurmmm tapi x derlah benci dia nie... ok2 jer.. tak der pun ok jer.

Ashley: hurmmm x suka sgt jugak dia nie.. entahlah... bye.

Yang Sudah tersingkir:

Lulu: Suka dia nie tersingkir... kah3, kuat mengata/mengumpat.. sgt layak tersingkir. thx.

Courtney: Cian dia tersingkir... huk3.. dia nie chumel jugak, aku suka pic dia kat cermin.. perghh mantop!! tapi dah tersingkir.. cian.

Rachel: Nie lagik kesiannnn.. tersingkir time interview, sbb x der keyakinan diri setelah terpilih dlm ANTM13. Kah3.. dah la punya mata cam allison, besar.. tetiba tersingkir... bye la jawabnyer.

Lisa: peserta pertama tersingkir... hurmm nasib2.


*4 sudah tersingkir.... Pilihan saya sudah diketahui, pilihan anda? moh ler memilih yer..

3 Comments:

At September 28, 2009 at 1:34 AM , Blogger Achu said...

achu cop RAE.. nama cam dekat2 jek.. hikhikhik

 
At September 28, 2009 at 6:26 PM , Anonymous Anonymous said...

oiT antm dh ada ka?

Tue dia, ceq x tau...

Mmg hanq x update x taulh ye!

Aku nak cop Bianca dan kara..

Sbb model yg hanq x sukalh slalu mEnang kan... go Bianca.

jgn mareh arhhhh.. baru meriah.

-selamat ari raya-
:krol:

 
At September 29, 2009 at 6:43 PM , Blogger wan khairy said...

achu- baeklahhh.. ambeklh... sbb dia jugak chantik yer.

krol- ko mmg kan!! kali nie pilihan ko x akan menang!! thx. selamat hari raya jugak.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home